Gå til innhold

Kan jeg be psykologen vise meg mindre omsorg og varme i timene, og heller være hardere og utøve mer press?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke nødvendigvis motsetninger mellom å være skarp og direkte og å vise omsorg. Jeg vil bare påpeke det. Jeg hadde en psykologspesialist, en skikkelig bergenser som var lynende skarp i replikken og veldig direkte, men det var likevel ikke vanskelig for meg å raskt oppdage hvor mye engasjement og omsorg det lå i det drivet han hadde for å få meg ut av det uføret jeg var inne i. Han brydde seg virkelig, men viste det ikke ved å dulle med pasientene sine. Jeg lærte utrolig mye av han, og er takknemlig for tiden hos han. Prøv å utforske hvor direktheten kommer fra. Et godt sted, eller et kaldt hjerte som ikke lenger bryr seg.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
tilstede skrev (18 minutter siden):

Det er ikke nødvendigvis motsetninger mellom å være skarp og direkte og å vise omsorg. Jeg vil bare påpeke det. Jeg hadde en psykologspesialist, en skikkelig bergenser som var lynende skarp i replikken og veldig direkte, men det var likevel ikke vanskelig for meg å raskt oppdage hvor mye engasjement og omsorg det lå i det drivet han hadde for å få meg ut av det uføret jeg var inne i. Han brydde seg virkelig, men viste det ikke ved å dulle med pasientene sine. Jeg lærte utrolig mye av han, og er takknemlig for tiden hos han. Prøv å utforske hvor direktheten kommer fra. Et godt sted, eller et kaldt hjerte som ikke lenger bryr seg.

Interessant! Takk for historien😊

Anonymkode: 0e363...215

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...