Gå til innhold

Kronprinsesse Mette-Marit blir med på Slottsbalkongen 17. mai

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.5.2026 den 10.25):

Men hva mener du, monarki under de vilkårene du beskriver, eller ikke?

Anonymkode: c76e6...d63

Dersom kronprinsen og hans barn ønsker å  bringe monarkiet videre, og utviser god rolleforståelse er ikke jeg en av de som argumenterer sterkest for å avvikle ordningen. Det vil bli krevende å være kronprinsen vil jeg tro, ettersom kona er alvorlig syk og søsteren uegnet, men han virker å ha både styrke og personlighet til å gjøre det samme som farfaren sin, dvs regjere alene. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Sakura
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.5.2026 den 10.36):

Det var 10-12 år siden.

Anonymkode: 1d31c...b31

Da var hun ikke så ung kan man si😆

AnonymBruker
Skrevet
Kayia skrev (2 timer siden):

Dersom kronprinsen og hans barn ønsker å  bringe monarkiet videre, og utviser god rolleforståelse er ikke jeg en av de som argumenterer sterkest for å avvikle ordningen. Det vil bli krevende å være kronprinsen vil jeg tro, ettersom kona er alvorlig syk og søsteren uegnet, men han virker å ha både styrke og personlighet til å gjøre det samme som farfaren sin, dvs regjere alene. 

Styrke og personlighet, det blir dine ord. Men å la seg behandle såpass stygt av sin ektefelle, og ikke bare en gang, taler mer i retning av tøffel. Så har han heller ikke svart på - eller rettere, NRK valgte å unnlate å spørre, og øvrig presse har ikke fått anledning til å spørre om hvorfor han ikke prøvde å sette en stopper for Mettes kontakt med en dømt pedofil, når han hevder å ha visst om kontakten. (De visste helt klart begge at Epstein var dømt for trafficking.) Helt sentralt å få svaret på dette, spør du meg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Styrke og personlighet, det blir dine ord. Men å la seg behandle såpass stygt av sin ektefelle, og ikke bare en gang, taler mer i retning av tøffel. Så har han heller ikke svart på - eller rettere, NRK valgte å unnlate å spørre, og øvrig presse har ikke fått anledning til å spørre om hvorfor han ikke prøvde å sette en stopper for Mettes kontakt med en dømt pedofil, når han hevder å ha visst om kontakten. (De visste helt klart begge at Epstein var dømt for trafficking.) Helt sentralt å få svaret på dette, spør du meg.

Epstein ble aldri dømt for menneskehandel, kun tiltalt.:

2008-dommen: Epstein inngikk en omstridt avtale ("plea deal") der han erkjente skyld for lettere tiltalepunkter om sexkjøp av en 14 år gammel jente, noe som ga en veeeeeeeldig mild straff.

2019-tiltalen: Han ble pågrepet i juli 2019 og tiltalt for omfattende menneskehandel med mindreårige.

Anonymkode: 9ca00...a30

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Epstein ble aldri dømt for menneskehandel, kun tiltalt.:

2008-dommen: Epstein inngikk en omstridt avtale ("plea deal") der han erkjente skyld for lettere tiltalepunkter om sexkjøp av en 14 år gammel jente, noe som ga en veeeeeeeldig mild straff.

2019-tiltalen: Han ble pågrepet i juli 2019 og tiltalt for omfattende menneskehandel med mindreårige.

Anonymkode: 9ca00...a30

Det er riktig at Epstein inngikk en avtale i 2008 og straffen ble 13 mnd fengsel for sexkjøp av mindreårig og hallikvirksomhet. 

Anonymkode: 8dfae...96f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...