AnonymBruker Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Og er dere fornøyd med livet deres? Anonymkode: 4b242...3c1 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Og er dere fornøyd med livet deres? Anonymkode: 4b242...3c1 Ikke så mange men det er nok, ikke alltid så fornøyd men prøver å være det. Gjøre det beste ut av livet og det gleder meg når andre har det bra, det er bra for da deler jeg gleden med dem Hva med deg? . Endret 10. mai av stjernestøv 1 Siter
emilie321 Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai stjernestøv skrev (2 timer siden): Ikke så mange men det er nok, ikke alltid så fornøyd men prøver å være det. Gjøre det beste ut av livet og det gleder meg når andre har det bra, det er bra for da deler jeg gleden med dem Hva med deg? . Det er en god egenskap å ha, det å kunne glede seg på andres vegne. Det synes jeg gjør livet litt lettere. 1 Siter
emilie321 Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Har heller ikke så veldig mange i livet mitt, men noen er det jo. Er stort sett fornøyd med det, for jeg hadde ikke greid å fulgt opp særlig flere. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai emilie321 skrev (23 minutter siden): Det er en god egenskap å ha, det å kunne glede seg på andres vegne. Det synes jeg gjør livet litt lettere. Ja det gjør livet lettere, fint å se når det går bra med folk. 1 Siter
emilie321 Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai stjernestøv skrev (56 minutter siden): Ja det gjør livet lettere, fint å se når det går bra med folk. Er helt enig! 2 Siter
Lillemus Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Og er dere fornøyd med livet deres? Anonymkode: 4b242...3c1 Jeg er ikke sånn som har 17 nære venninner nei, men jeg har noen få gode venner, mann og to barn jeg har et veldig godt forhold til og nær familie som jeg også er noe sammen med, så jeg har det fint. 1 Siter
hattifnattus Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Jeg har lite nettverk. Har ikke så stort behov for å være sosial, og trives godt i eget selskap. Det eneste jeg skulle ønske var at jeg hadde familien i samme by istedet for andre siden av landet. Ellers er jeg relativt fornøyd 1 Siter
Glitter Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Har ikke så veldig mange. Er litt ensom og slikt. Er ikke så veldig fornøyd med livet heller. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Har de jeg trenger og ønsker i livet mitt. Og er fornøyd med livet mitt nå. Var ikke fornøyd før, så jeg måtte jobbe og gjøre en innsats for å få det bedre. Nå har jeg det bedre. Anonymkode: 02e9c...937 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Takk til dere som ville dele! Flere som vil? Anonymkode: 4b242...3c1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Det pga noen fine i livet sitt må være fint. Hører flere er fornøyd her. Anonymkode: 4b242...3c1 0 Siter
cappella33 Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Ja jeg har flere gode i livet mitt og jeg har det bra takk. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Viktige grunnstener det for et godt liv. Anonymkode: 4b242...3c1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Jeg har venner, familie og kollegaer. Har hatt langvarig depresjon og har unnvikende pf så jeg har begynt å isolere meg mer og mer. Anonymkode: c8d2a...fc6 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Viktige grunnstener det for et godt liv. Anonymkode: 4b242...3c1 Stiller deg samme spørsmålet du har stilt ts. Anonymkode: 22a0f...920 0 Siter
Fru2020 Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Jeg har et sunt og godt nettverk. Jeg har et indre nettverk som jeg er tett på og så har jeg en ring utenfor som jeg tilbringer mye mindre tid sammen med, men som til gjengjeld jeg finner veldig stor glede i å være sammen med når vi endelig er 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Stiller deg samme spørsmålet du har stilt ts. Anonymkode: 22a0f...920 Jeg har vel ikke det, men skulle ønske jeg hadde. Det er grunnstenene i livet. Anonymkode: 4b242...3c1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.