Gjest Sakura Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai hattifnattus skrev (14 timer siden): Jeg har lite nettverk. Har ikke så stort behov for å være sosial, og trives godt i eget selskap. Det eneste jeg skulle ønske var at jeg hadde familien i samme by istedet for andre siden av landet. Ellers er jeg relativt fornøyd Jeg og trives godt i eget selskap vi er vist like der🙂 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Ja, jeg har mange i livet mitt og er glad for det. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Tenker dere også det som grunnstener i livet? Anonymkode: 4b242...3c1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (21 timer siden): Tenker dere også det som grunnstener i livet? Anonymkode: 4b242...3c1 Ingen? Anonymkode: 4b242...3c1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen? Anonymkode: 4b242...3c1 Du får ikke så mange flere svar ved å mase. I stedet for å stille mange likelydende spørsmål, hva med om du heller forsøker å tenke på noe annet? Delta i andres tråder, skriv noe positivt, snakk om hobbyer, interessert, filmer, TV-serier. Få tankene ut av denne runddansen om venner og hvem folk har i livet sitt og bruk tiden din på noe annet. Anonymkode: 02e9c...937 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Du får ikke så mange flere svar ved å mase. I stedet for å stille mange likelydende spørsmål, hva med om du heller forsøker å tenke på noe annet? Delta i andres tråder, skriv noe positivt, snakk om hobbyer, interessert, filmer, TV-serier. Få tankene ut av denne runddansen om venner og hvem folk har i livet sitt og bruk tiden din på noe annet. Anonymkode: 02e9c...937 Det er nok en god ide å få noe annet å tenke på! Nei, skjønner. Jeg spør bare om andre har samme tanker, men ser de ikke ønsker svare på det. Anonymkode: 4b242...3c1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er nok en god ide å få noe annet å tenke på! Nei, skjønner. Jeg spør bare om andre har samme tanker, men ser de ikke ønsker svare på det. Anonymkode: 4b242...3c1 Fordi du har spurt om det samme mange ganger før. Det er på tide å gå videre og fokusere på noe annet. Anonymkode: 02e9c...937 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Fordi du har spurt om det samme mange ganger før. Det er på tide å gå videre og fokusere på noe annet. Anonymkode: 02e9c...937 Ja, du har sikkert rett! Anonymkode: 4b242...3c1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Nei, har få mennesker i livet mitt. Anonymkode: d1578...b44 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Nei har ikke mange i livet mitt. Jeg er en einstøing. Jeg trives i eget selskap og har mistet mange sosiale ferdigheter. Anonymkode: eb993...82f 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai Var i en situasjon. En dame hadde mann, flere barn, barnebarn, foreldre og venner. Tenk så fint. Fikk besøk, folk sendte blomster, snakker ofte i tlf, fikk meld/snap. Tenk så heldig og elsket man føler seg. Jeg en tlf, ingen blomst, ingen besøk. Det er forskjell på folk! Føler seg mislykket og ikke elsket. Anonymkode: 4b242...3c1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.