AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg er så lei mindgames, at de sier du må legges inn eller sender folk hjem på døra mi. Det er ingen som spør om det var greit, bare hvordan jeg skal klare meg. Akutt teamet ringte etter at jeg hadde vært på legevakten, men jeg sa jeg ikke ville dit, men det gikk bare noen dager så sendte de innkallingsbrev. Jeg turte selvfølgelig ikke gå jeg har ikke noe der å gjøre, så de ringte familien min i stedet og fortalte alt! Nå har jeg ingen igjen jeg kan stole på og må hele tiden passe på hvor jeg går så jeg ikke støter på noen av dem og det er så slitsomt Anonymkode: 078cf...32c 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er så lei mindgames, at de sier du må legges inn eller sender folk hjem på døra mi. Det er ingen som spør om det var greit, bare hvordan jeg skal klare meg. Akutt teamet ringte etter at jeg hadde vært på legevakten, men jeg sa jeg ikke ville dit, men det gikk bare noen dager så sendte de innkallingsbrev. Jeg turte selvfølgelig ikke gå jeg har ikke noe der å gjøre, så de ringte familien min i stedet og fortalte alt! Nå har jeg ingen igjen jeg kan stole på og må hele tiden passe på hvor jeg går så jeg ikke støter på noen av dem og det er så slitsomt Anonymkode: 078cf...32c Klager du for at de bryr seg? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Du høres vanskelig ut å ha med å gjøre. Tror ikke det er DPS som er problemet her. Anonymkode: e4f2e...33f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvilke diagnoser har du? Anonymkode: cb8ac...94f 0 Siter
frosken Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg er så lei mindgames, at de sier du må legges inn eller sender folk hjem på døra mi. Det er ingen som spør om det var greit, bare hvordan jeg skal klare meg. Akutt teamet ringte etter at jeg hadde vært på legevakten, men jeg sa jeg ikke ville dit, men det gikk bare noen dager så sendte de innkallingsbrev. Jeg turte selvfølgelig ikke gå jeg har ikke noe der å gjøre, så de ringte familien min i stedet og fortalte alt! Nå har jeg ingen igjen jeg kan stole på og må hele tiden passe på hvor jeg går så jeg ikke støter på noen av dem og det er så slitsomt Anonymkode: 078cf...32c Hva ønsker du selv av hjelp? Vet ikke om jeg har forstått deg riktig, men var det sånn at du selv oppsøkte legevakten? I så fall, fikk du noen hjelp av dem? 0 Siter
psykedeliker Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg er så lei mindgames, at de sier du må legges inn eller sender folk hjem på døra mi. Hvorfor tar du ikke igjen med samme mynt? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden psykedeliker skrev (1 minutt siden): Hvorfor tar du ikke igjen med samme mynt? Dette høres ut som en veldig syk person, de holder ikke på sånn uten grunn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.