AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (Akkurat nå): Da dokumenterte du vel dette og klaget til Statsforvalteren? Nei, jeg gjorde ikke det😔dette er mange år siden. Anonymkode: 04915...7fd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (10 minutter siden): Hvis institusjonen ønsker å tvangsmedisinere deg, gjør du følgende: - sier klart fra at du ikke ønsker medisiner, men annen behandling. - gjør oppmerksom på at du kommer til å gjøre bruk av nødvergeretten og forsvare deg dersom noen prøver å holde deg fast for tvangsmedisinering. På denne måten lar du det være opp til institusjonen om de ønsker å utsette sine ansatte for situasjonen som da vil oppstå. De dopa meg ned for jeg skulle få sove den gang. Er ute av DPS systemet for lengst. Dette skjedde når jeg var ung. Anonymkode: 04915...7fd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): latterliggjort og snoking i mine private ting, lest i min private dagbok gjorde personale en gang. Jeg var innlagt helt frivillig når alt dette skjedde. Anonymkode: 04915...7fd Hvordan latterliggjort? Anonymkode: cb8ac...94f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvordan latterliggjort? Anonymkode: cb8ac...94f Personale trodde ikke på meg, de bare latterliggjorde det jeg sa eks: angsten min. De var mer opptatt av og strikke seg ny genser! det eneste personale gjorde på en hel arbeidsdag var og 🧶 Anonymkode: 04915...7fd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Personale trodde ikke på meg, de bare latterliggjorde det jeg sa eks: angsten min. De var mer opptatt av og strikke seg ny genser! det eneste personale gjorde på en hel arbeidsdag var og 🧶 jeg håper at de har sluttet med dette nå det er åresvis siden jeg var på DPS. Anonymkode: 04915...7fd Anonymkode: 04915...7fd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Personale trodde ikke på meg, de bare latterliggjorde det jeg sa eks: angsten min. De var mer opptatt av og strikke seg ny genser! det eneste personale gjorde på en hel arbeidsdag var og 🧶 Anonymkode: 04915...7fd Tenk å kun strikke på jobb🧶det var ingen ting annet en kunne gjøre på heller😅dette blir helt feil spør du meg. Sengepost som sagt dette jeg skriver om her, alt er veldig lenge siden. Anonymkode: 04915...7fd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.