Gå til innhold

Har du opplevd noen relasjon i livet hvor du kjenner deg like sett og møtt som hos behandler i terapien?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja, jeg er fullt klar over at det ikke er et vennskapsforhold. Jeg har intet ønske om at det skal bli det heller. Jeg tenker på "friheten " av å kunne være seg selv fullt og helt sammen med et annet menneske.

Anonymkode: 541df...304

Jeg kan være meg selv hundre% med en venninne jeg har vokst opp med fra hun ble født. Vi var naboer. Kunne det også med en annen venn, men han dumpet (ghostet) meg helt ut av det blå for noen måneder siden. 

Men jeg snakker jo ikke bare om problemene mine. Det er en liten brøkdel av det vi snakker om. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (13 minutter siden):

Jeg kan være meg selv hundre% med en venninne jeg har vokst opp med fra hun ble født. Vi var naboer. Kunne det også med en annen venn, men han dumpet (ghostet) meg helt ut av det blå for noen måneder siden. 

Men jeg snakker jo ikke bare om problemene mine. Det er en liten brøkdel av det vi snakker om. 

Så fint! Jeg forstår at dere ikke bare prater om problemene dine. Du kjenner deg sett og møtt med denne venninnen din uansett.

Anonymkode: 541df...304

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...