Glitter Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai (endret) Hvordan holder jeg fast i livet? Jeg er plaget av at universet sender negative energier inni i hodet mitt som blir til stemmer og de er veldig klar på at jeg må straffes og at jeg må dø. Dette er så sterkt at jeg blir irritert av å ikke få gjennomført det. Er innlagt i psykiatrien og blir fulgt opp hyppig. En stund hadde jeg fotfølge. Men jeg ønsker å se hva framtiden bringer med seg. Så Hvordan i all verden går jeg imot universet? Jeg prøver å snakke med de ansatte når trangen til selvmord blir sterk, men føler ikke at det hjelper stort. Jeg går med en sterk følelse av at jeg ikke har lenge igjen. Samtidig som jeg håper at jeg har det. Men universet overstyrer meg og mine ønsker. Behandler mener det er framgang fordi jeg i starten av innleggelsen kun var fokusert på hva universet vil og ikke noe på hva jeg vil selv. Men må si det er en liten framgang i så fall. Endret 11. mai av Glitter 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Glitter skrev (3 minutter siden): Hvordan holder jeg fast i livet? Jeg er plaget av at universet sender negative energier inni i hodet mitt som blir til stemmer og de er veldig klar på at jeg må straffes og at jeg må dø. Dette er så sterkt at jeg blir irritert av å ikke få gjennomført det. Er innlagt i psykiatrien og blir fulgt opp hyppig. En stund hadde jeg fotfølge. Men jeg ønsker å se hva framtiden bringer med seg. Så Hvordan i all verden går jeg imot universet? Jeg prøver å snakke med de ansatte når trangen til selvmord blir sterk, men føler ikke at det hjelper stort. Jeg går med en sterk følelse av at jeg ikke har lenge igjen. Samtidig som jeg håper at jeg har det. Men universet overstyrer meg og mine ønsker. Behandler mener det er framgang fordi jeg i starten av innleggelsen kun var fokusert på hva universet vil og ikke noe på hva jeg vil selv. Men må si det er en liten framgang i så fall. Fortsett som du gjør hver dag! Litt etter litt slipper tankene deg fri! Anonymkode: d9180...f23 0 Siter
Vendi Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai (endret) Jeg tenker at et veldig viktig skritt å ta for seg selv mtp bedring er å si ja takk til de medisinene de mener vil hjelpe deg. F.eks Zyprexa. Endret 11. mai av Vendi 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Vendi skrev (4 minutter siden): Jeg tenker at et veldig viktig skritt å ta for seg selv mtp bedring er å si ja takk til de medisinene de mener vil hjelpe deg. F.eks Zyprexa. Enig!!!! Anonymkode: d9180...f23 0 Siter
psykedeliker Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Du er en del av universet selv, med alt det medfører. 0 Siter
Vendi Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enig!!!! Anonymkode: d9180...f23 Jeg synes svaret mitt kom litt feil ut. Jeg tenker bare at riktige medisiner nok er det som i første omgang vil hjelpe. Men så vet jeg jo også at det er behandlende lege som har ansvaret der, og p.t ikke så mye Glitter. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Ja ta zyprexa, da har jeg tro på at du blir bedre. Du har hatt det på denne måten lenge nok nå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai stjernestøv skrev (5 minutter siden): Ja ta zyprexa, da har jeg tro på at du blir bedre. Du har hatt det på denne måten lenge nok nå. Du "lever" ikke nå uten Zyprexa. Tenk om du kan finne livsgnist og livskvaliteten igjen selv om det betyr kilo opp. Anonymkode: d9180...f23 0 Siter
Glitter Skrevet 12. mai Forfatter Skrevet 12. mai Takk for svar alle sammen. Jeg har Zyprexa på behovslisten og har tatt det flere ganger. Men har det ikke fast og legen vil ikke jeg skal ta det fast heller. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Glitter skrev (1 time siden): Takk for svar alle sammen. Jeg har Zyprexa på behovslisten og har tatt det flere ganger. Men har det ikke fast og legen vil ikke jeg skal ta det fast heller. Da kan ikke legen være riktig klok, du trenger det jo fast for å bli bedre. De bare haler det ut og det er dårlig av dem for det er du som lider under det. 0 Siter
Glitter Skrevet 12. mai Forfatter Skrevet 12. mai stjernestøv skrev (Akkurat nå): Da kan ikke legen være riktig klok, du trenger det jo fast for å bli bedre. De bare haler det ut og det er dårlig av dem for det er du som lider under det. De ser jo også på dette med vekta. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai 10 hours ago, psykedeliker said: Du er en del av universet selv, med alt det medfører. Er du dårlig til å lese rommet? Anonymkode: d8fc7...67c 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Glitter skrev (6 minutter siden): De ser jo også på dette med vekta. Ja forstår jo det men er det ikke viktigere nå at du blir bedre? Det har gått så lang tid nå, så kan dere vurdere andre medisiner når du har hatt det bedre en stund? Jeg har selv spurt etter sorter medisin og fått det, syns du burde gjøre det nå for ditt eget beste. Det er tross alt bedre å være overvektig enn psykotisk for det er jo et Helvete dag ut og dag inn. 0 Siter
Glitter Skrevet 12. mai Forfatter Skrevet 12. mai (endret) stjernestøv skrev (5 minutter siden): Ja forstår jo det men er det ikke viktigere nå at du blir bedre? Det har gått så lang tid nå, så kan dere vurdere andre medisiner når du har hatt det bedre en stund? Jeg har selv spurt etter sorter medisin og fått det, syns du burde gjøre det nå for ditt eget beste. Det er tross alt bedre å være overvektig enn psykotisk for det er jo et Helvete dag ut og dag inn. Jeg veide 117,5 kg på det meste da jeg gikk på Leponex. Det var et helvete det. Nå veier jeh 107,3 og det er alt for mye det også. Legen mener jeg er i begynnende bedring så jeg satser på at det stemmer. For jeg vil ikke gå på medisiner som gjør meg større og større. Jeg har alltid pleid å være slank og for meg er denne overvekten verre enn det meste omtrent. Men jeg tror i grunn ikke at noen medisiner kan hjelpe meg. Jeg opplever det som reelt. Men medisiner kan legge lokk på det så jeg merker mindre til det, men det vil fortsatt være der. Endret 12. mai av Glitter 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Glitter skrev (4 minutter siden): Jeg veide 117,5 kg på det meste da jeg gikk på Leponex. Det var et helvete det. Nå veier jeh 107,3 og det er alt for mye det også. Legen mener jeg er i begynnende bedring så jeg satser på at det stemmer. For jeg vil ikke gå på medisiner som gjør meg større og større. Jeg har alltid pleid å være slank og for meg er denne overvekten verre enn det meste omtrent. Men jeg tror i grunn ikke at noen medisiner kan hjelpe meg. Jeg opplever det som reelt. Men medisiner kan legge lokk på det så jeg merker mindre til det, men det vil fortsatt være der. Ok du velger jo selv for det er ditt liv og bare du kan leve det, det er bare frustrerende å være vitne til. øk xeplion da vel, høyt prolaktin er ikke farlig og jeg har hatt det i mange år. Sikkert ikke nå da på så liten dose men det har ikke påvirket meg, har selv bedt om å øke medisiner i dårlige perioder og det er helt greit. Jo medisiner vil nok hjelpe deg, å ha det sånn som nå er jo ikke bra. Ja medisiner kan dempe det, vil du ikke det da? Få annet å tenke på enn universet og stemmer? Det er ikke noe liv å ha det sånn hele tiden. 0 Siter
Glitter Skrevet 12. mai Forfatter Skrevet 12. mai stjernestøv skrev (1 minutt siden): Ok du velger jo selv for det er ditt liv og bare du kan leve det, det er bare frustrerende å være vitne til. øk xeplion da vel, høyt prolaktin er ikke farlig og jeg har hatt det i mange år. Sikkert ikke nå da på så liten dose men det har ikke påvirket meg, har selv bedt om å øke medisiner i dårlige perioder og det er helt greit. Jo medisiner vil nok hjelpe deg, å ha det sånn som nå er jo ikke bra. Ja medisiner kan dempe det, vil du ikke det da? Få annet å tenke på enn universet og stemmer? Det er ikke noe liv å ha det sånn hele tiden. De har jo økt Xeplion. Det mener jeg på i hvertfall. Men vanskelig å huske eksakt for jeg har dårlig hukommelse etter ECT. Men legen sa at det er ikke sikkert at stemmene vil forsvinne til tross for medisiner og at man må lære å leve med det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Glitter skrev (2 minutter siden): De har jo økt Xeplion. Det mener jeg på i hvertfall. Men vanskelig å huske eksakt for jeg har dårlig hukommelse etter ECT. Men legen sa at det er ikke sikkert at stemmene vil forsvinne til tross for medisiner og at man må lære å leve med det. Til 150? Det burde de. Ja noe må man leve med men jeg hadde ikke klart å hørt stemmer 24/7, har opplevd det. Det jeg har hatt mest av er telepati, f.eks kan avdøde snakke til meg og gi meg beskjeder, vet da hvem det er for jeg hører og kjenner igjen hvem det er. Men stemmer er noe annet tror jeg. 0 Siter
GT1 Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Glitter skrev (27 minutter siden): Jeg veide 117,5 kg på det meste da jeg gikk på Leponex. Det var et helvete det. Nå veier jeh 107,3 og det er alt for mye det også. Legen mener jeg er i begynnende bedring så jeg satser på at det stemmer. For jeg vil ikke gå på medisiner som gjør meg større og større. Jeg har alltid pleid å være slank og for meg er denne overvekten verre enn det meste omtrent. Men jeg tror i grunn ikke at noen medisiner kan hjelpe meg. Jeg opplever det som reelt. Men medisiner kan legge lokk på det så jeg merker mindre til det, men det vil fortsatt være der. Har du prøvd Wegovy eller lignende? Jeg mener jeg leste tidligere at du vurderte det. Jeg vet det er dyrt hvis man må betale selv, men det er verdt det. Jeg går fast på Zyprexa. 0 Siter
Glitter Skrevet 12. mai Forfatter Skrevet 12. mai stjernestøv skrev (22 minutter siden): Til 150? Det burde de. Ja noe må man leve med men jeg hadde ikke klart å hørt stemmer 24/7, har opplevd det. Det jeg har hatt mest av er telepati, f.eks kan avdøde snakke til meg og gi meg beskjeder, vet da hvem det er for jeg hører og kjenner igjen hvem det er. Men stemmer er noe annet tror jeg. Jeg husker ikke hva de har økt til. Men legen sier vi må være tålmodig. GT1 skrev (12 minutter siden): Har du prøvd Wegovy eller lignende? Jeg mener jeg leste tidligere at du vurderte det. Jeg vet det er dyrt hvis man må betale selv, men det er verdt det. Jeg går fast på Zyprexa. Nei, men det har jeg ikke råd til. Kan ikke ta meg råd uansett hvor mye jeg vil. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Glitter skrev (3 minutter siden): Jeg husker ikke hva de har økt til. Men legen sier vi må være tålmodig. Ok men får jo være måte på tålmodig man skal være, her hadde de gjort alt for at jeg skulle bli bedre. Syns dessverre det de gjør for deg ikke er nok og det er snakk om lang tid, men ja legen vet vel best i ditt tilfelle. jeg hadde ikke stolt på dem om jeg ikke ble bedre, de sa jeg kom til å bli bedre selv om jeg ikke helt stolte på det men det stemte. Og din lege sier du må leve med det, syns bare det er rart. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.