Gå til innhold

Hvordan klamre seg til livet?

Anbefalte innlegg

Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ok men får jo være måte på tålmodig man skal være, her hadde de gjort alt for at jeg skulle bli bedre. Syns dessverre det de gjør for deg ikke er nok og det er snakk om lang tid, men ja legen vet vel best i ditt tilfelle. jeg hadde ikke stolt på dem om jeg ikke ble bedre, de sa jeg kom til å bli bedre selv om jeg ikke helt stolte på det men det stemte. Og din lege sier du må leve med det, syns bare det er rart. 

Ikke vet jeg...Han bare sier det er ikkr realistisk at alt blir borte. Men det er jeg jo enig i for tror ikke det er psykotisk. Det tror legen da. Så vi er ikke helt enig der. Men jeg gjør som han sier likevel. 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (3 minutter siden):

Ikke vet jeg...Han bare sier det er ikkr realistisk at alt blir borte. Men det er jeg jo enig i for tror ikke det er psykotisk. Det tror legen da. Så vi er ikke helt enig der. Men jeg gjør som han sier likevel. 

Ok. Nei man trenger ikke være enig om ting heller. 

Skrevet
stjernestøv skrev (37 minutter siden):

Ok. Nei man trenger ikke være enig om ting heller. 

Nei..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...