Gå til innhold

Kan jeg gå med svart penbukse og bluse på 17.mai?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, men svært overvektig og stygg. Kjole er utelukket pga tykkheten. 

Anonymkode: 84bf1...f1b

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg er kvinne, men svært overvektig og stygg. Kjole er utelukket pga tykkheten. 

Du er sikkert fin selv om du er overvektig og klart du kan gå med det :) 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (16 minutter siden):

Du er sikkert fin selv om du er overvektig og klart du kan gå med det :) 

Takk for oppmuntring, men jeg ser virkelig helt forferdelig ut.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det som er stygt med deg er måten du ser deg selv på. Det må du slutte med :) Jeg er ikke noen kjekkas selv, men hos noen er jeg sikkert super digg og andre synes jeg er rett og slett stygg. Sånn er det, og man kan ikke gjøre alle fornøyd men man kan prøve å være fornøyd med seg selv. Lettere sagt enn gjort såklart.

Ellers kan du gå med det du føler deg komfortabel med på 17. mai. Jeg går nok i joggebukse eller turbukse.

Endret av Ftss
stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Man dømmer seg selv verst og mest, andre syns sikkert du er fin. 

AnonymBruker
Skrevet
Ftss skrev (11 minutter siden):

Det som er stygt med deg er måten du ser deg selv på. Det må du slutte med :) Jeg er ikke noen kjekkas selv, men hos noen er jeg sikkert super digg og andre synes jeg er rett og slett stygg. Sånn er det, og man kan ikke gjøre alle fornøyd men man kan prøve å være fornøyd med seg selv. Lettere sagt enn gjort såklart.

Ellers kan du gå med det du føler deg komfortabel med på 17. mai. Jeg går nok i joggebukse eller turbukse.

Tro meg, ingen synes jeg er superdigg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tro meg, ingen synes jeg er superdigg. 

Jeg har møtt damer med sånn holdning men som ser bra ut men pga at de går å tror de er stygg etc så blir de uattraktive uavhengig av utseende. 

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt kan du det. Jeg ser da mange som går i bluser og penbukser på 17 mai :) 

Anonymkode: 4c05d...106

Skrevet

Penbukse og bluse er helt innafor på 17.mai, og så håper jeg du klarer å gi deg selv litt slack og fokusere på å kose deg i stedet for å tenke på hvordan du tror du ser ut.

AnonymBruker
Skrevet

Det er dte jeg skal gå i, med et pent sjal rundt halsen. Jeg er også overvektig, men orker ikke bruke kreftene på å drive å rakke meg selv ned :) 

Anonymkode: f92b8...bc5

AnonymBruker
Skrevet
Ftss skrev (3 timer siden):

Jeg har møtt damer med sånn holdning men som ser bra ut men pga at de går å tror de er stygg etc så blir de uattraktive uavhengig av utseende. 

Ok. Takk for informasjonen.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan gå i hva du vil.

Anonymkode: addca...119

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du kan gå i hva du vil.

Anonymkode: addca...119

Vil gjerne følge en slags kleskode.

Fru2020
Skrevet

Selvfølgelig er penbukse og bluse ok. Det har jeg gått i flere ganger.

Men kjole går også kjempefint. Jeg har fedme og går i kjole nesten hver dag. Det lages så mange kjoler nå som passer forskjellige kropper. Livet er for kort til å bekymre seg for utseende.

AnonymBruker
Skrevet
Fru2020 skrev (19 minutter siden):

Selvfølgelig er penbukse og bluse ok. Det har jeg gått i flere ganger.

Men kjole går også kjempefint. Jeg har fedme og går i kjole nesten hver dag. Det lages så mange kjoler nå som passer forskjellige kropper. Livet er for kort til å bekymre seg for utseende.

Kjole er no go!! For meg. Leggene mine ser ut som tømmerstokker. 

Fru2020
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kjole er no go!! For meg. Leggene mine ser ut som tømmerstokker. 

Hva så? 

AnonymBruker
Skrevet
Fru2020 skrev (14 minutter siden):

Hva så? 

Jeg vil ikke bli ledd av! Pluss føle meg veldig maskulin!

Fru2020
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg vil ikke bli ledd av! Pluss føle meg veldig maskulin!

Det er en vrangforestilling du sitter med. Ingen ler av andres legger. De fleste bryr seg ikke om deg der de er i sin egen boble. Andre vil tenke den kjolen var fin. 

Jeg ønsker for deg at du skal fri deg fra tanken om at kroppen er feil. Den er din største gave. Den bærer deg gjennom livet, tar deg med på turer, på opplevelser. Alle kan være stolte av kroppen sin. Alle har en unik kropp.

AnonymBruker
Skrevet
Fru2020 skrev (3 minutter siden):

Det er en vrangforestilling du sitter med. Ingen ler av andres legger. De fleste bryr seg ikke om deg der de er i sin egen boble. Andre vil tenke den kjolen var fin. 

Jeg ønsker for deg at du skal fri deg fra tanken om at kroppen er feil. Den er din største gave. Den bærer deg gjennom livet, tar deg med på turer, på opplevelser. Alle kan være stolte av kroppen sin. Alle har en unik kropp.

Det er fine ord fra deg. Undrer meg over om jeg noen gang kommer til å akseptere den. Jeg har en svigermor som kommenterer vektoppgangen. Gjør meg veldig skamfull. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...