AnonymBruker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Jeg er kvinne, men svært overvektig og stygg. Kjole er utelukket pga tykkheten. Anonymkode: 84bf1...f1b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg er kvinne, men svært overvektig og stygg. Kjole er utelukket pga tykkheten. Anonymkode: 84bf1...f1b Du er sikkert fin selv om du er overvektig og klart du kan gå med det 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai stjernestøv skrev (16 minutter siden): Du er sikkert fin selv om du er overvektig og klart du kan gå med det Takk for oppmuntring, men jeg ser virkelig helt forferdelig ut. Anonymkode: 84bf1...f1b 0 Siter
Ftss Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai (endret) AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Takk for oppmuntring, men jeg ser virkelig helt forferdelig ut. Anonymkode: 84bf1...f1b Det som er stygt med deg er måten du ser deg selv på. Det må du slutte med Jeg er ikke noen kjekkas selv, men hos noen er jeg sikkert super digg og andre synes jeg er rett og slett stygg. Sånn er det, og man kan ikke gjøre alle fornøyd men man kan prøve å være fornøyd med seg selv. Lettere sagt enn gjort såklart. Ellers kan du gå med det du føler deg komfortabel med på 17. mai. Jeg går nok i joggebukse eller turbukse. Endret 12. mai av Ftss 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Takk for oppmuntring, men jeg ser virkelig helt forferdelig ut. Anonymkode: 84bf1...f1b Man dømmer seg selv verst og mest, andre syns sikkert du er fin. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Ftss skrev (11 minutter siden): Det som er stygt med deg er måten du ser deg selv på. Det må du slutte med Jeg er ikke noen kjekkas selv, men hos noen er jeg sikkert super digg og andre synes jeg er rett og slett stygg. Sånn er det, og man kan ikke gjøre alle fornøyd men man kan prøve å være fornøyd med seg selv. Lettere sagt enn gjort såklart. Ellers kan du gå med det du føler deg komfortabel med på 17. mai. Jeg går nok i joggebukse eller turbukse. Tro meg, ingen synes jeg er superdigg. Anonymkode: 84bf1...f1b 0 Siter
Ftss Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tro meg, ingen synes jeg er superdigg. Anonymkode: 84bf1...f1b Jeg har møtt damer med sånn holdning men som ser bra ut men pga at de går å tror de er stygg etc så blir de uattraktive uavhengig av utseende. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Selvsagt kan du det. Jeg ser da mange som går i bluser og penbukser på 17 mai Anonymkode: 4c05d...106 0 Siter
LGLG Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Penbukse og bluse er helt innafor på 17.mai, og så håper jeg du klarer å gi deg selv litt slack og fokusere på å kose deg i stedet for å tenke på hvordan du tror du ser ut. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Det er dte jeg skal gå i, med et pent sjal rundt halsen. Jeg er også overvektig, men orker ikke bruke kreftene på å drive å rakke meg selv ned Anonymkode: f92b8...bc5 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Ftss skrev (3 timer siden): Jeg har møtt damer med sånn holdning men som ser bra ut men pga at de går å tror de er stygg etc så blir de uattraktive uavhengig av utseende. Ok. Takk for informasjonen. Anonymkode: 84bf1...f1b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du kan gå i hva du vil. Anonymkode: addca...119 Vil gjerne følge en slags kleskode. Anonymkode: 84bf1...f1b 0 Siter
Fru2020 Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Selvfølgelig er penbukse og bluse ok. Det har jeg gått i flere ganger. Men kjole går også kjempefint. Jeg har fedme og går i kjole nesten hver dag. Det lages så mange kjoler nå som passer forskjellige kropper. Livet er for kort til å bekymre seg for utseende. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Fru2020 skrev (19 minutter siden): Selvfølgelig er penbukse og bluse ok. Det har jeg gått i flere ganger. Men kjole går også kjempefint. Jeg har fedme og går i kjole nesten hver dag. Det lages så mange kjoler nå som passer forskjellige kropper. Livet er for kort til å bekymre seg for utseende. Kjole er no go!! For meg. Leggene mine ser ut som tømmerstokker. Anonymkode: 84bf1...f1b 0 Siter
Fru2020 Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjole er no go!! For meg. Leggene mine ser ut som tømmerstokker. Anonymkode: 84bf1...f1b Hva så? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Fru2020 skrev (14 minutter siden): Hva så? Jeg vil ikke bli ledd av! Pluss føle meg veldig maskulin! Anonymkode: 84bf1...f1b 0 Siter
Fru2020 Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg vil ikke bli ledd av! Pluss føle meg veldig maskulin! Anonymkode: 84bf1...f1b Det er en vrangforestilling du sitter med. Ingen ler av andres legger. De fleste bryr seg ikke om deg der de er i sin egen boble. Andre vil tenke den kjolen var fin. Jeg ønsker for deg at du skal fri deg fra tanken om at kroppen er feil. Den er din største gave. Den bærer deg gjennom livet, tar deg med på turer, på opplevelser. Alle kan være stolte av kroppen sin. Alle har en unik kropp. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Fru2020 skrev (3 minutter siden): Det er en vrangforestilling du sitter med. Ingen ler av andres legger. De fleste bryr seg ikke om deg der de er i sin egen boble. Andre vil tenke den kjolen var fin. Jeg ønsker for deg at du skal fri deg fra tanken om at kroppen er feil. Den er din største gave. Den bærer deg gjennom livet, tar deg med på turer, på opplevelser. Alle kan være stolte av kroppen sin. Alle har en unik kropp. Det er fine ord fra deg. Undrer meg over om jeg noen gang kommer til å akseptere den. Jeg har en svigermor som kommenterer vektoppgangen. Gjør meg veldig skamfull. Anonymkode: 84bf1...f1b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.