Gå til innhold

Kan jeg gå med svart penbukse og bluse på 17.mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er fine ord fra deg. Undrer meg over om jeg noen gang kommer til å akseptere den. Jeg har en svigermor som kommenterer vektoppgangen. Gjør meg veldig skamfull. 

Anonymkode: 84bf1...f1b

Svigermor kan dra et vist sted med kommentarene sine. Husk, det er ikke hun som definerer deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er fine ord fra deg. Undrer meg over om jeg noen gang kommer til å akseptere den. Jeg har en svigermor som kommenterer vektoppgangen. Gjør meg veldig skamfull. 

Anonymkode: 84bf1...f1b

Den eldre generasjonen kjenner ikke alltid dagens koder. Det er vondt å høre, men du kan ikke endre henne, men du kan endre hva kommentarene hennes gjør med deg. Jeg hadde en svigermor som alltid klarte å finne noe skittent i huset mitt og kommenterte det høylytt. Til slutt endte jeg opp med å svare henne " det er greit for meg om du vasker det" Så gjorde hun det og jeg lærte meg til å faktisk synes det var greit. 

Det er ikke mange år siden jeg hadde et trøblete forhold til kroppen min. Det som endret det var at jeg deltok i et kurs i mindfull self compassion. Jeg deltok på det samme kurset to ganger. Og så dro jeg på retreat med samme tema. Da lærte jeg å ta vare på meg selv og en del av det var å bli takknemlig for kroppen jeg har, som gjør så mye for meg, og kjenne på at jeg hadde akkurat samme verdi som alle andre. På tross av en enorm mage😅 Etter disse kursene kjøpte jeg meg en bikini. Har aldri gått i bikini. Den første jeg kjøpte var svart for at jeg ikke skulle vise igjen. Nå har jeg en rosa og en turkis og jeg viser godt igjen. Jeg er kjempefornøyd 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...