LGLG Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er fine ord fra deg. Undrer meg over om jeg noen gang kommer til å akseptere den. Jeg har en svigermor som kommenterer vektoppgangen. Gjør meg veldig skamfull. Anonymkode: 84bf1...f1b Svigermor kan dra et vist sted med kommentarene sine. Husk, det er ikke hun som definerer deg. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er fine ord fra deg. Undrer meg over om jeg noen gang kommer til å akseptere den. Jeg har en svigermor som kommenterer vektoppgangen. Gjør meg veldig skamfull. Anonymkode: 84bf1...f1b Den eldre generasjonen kjenner ikke alltid dagens koder. Det er vondt å høre, men du kan ikke endre henne, men du kan endre hva kommentarene hennes gjør med deg. Jeg hadde en svigermor som alltid klarte å finne noe skittent i huset mitt og kommenterte det høylytt. Til slutt endte jeg opp med å svare henne " det er greit for meg om du vasker det" Så gjorde hun det og jeg lærte meg til å faktisk synes det var greit. Det er ikke mange år siden jeg hadde et trøblete forhold til kroppen min. Det som endret det var at jeg deltok i et kurs i mindfull self compassion. Jeg deltok på det samme kurset to ganger. Og så dro jeg på retreat med samme tema. Da lærte jeg å ta vare på meg selv og en del av det var å bli takknemlig for kroppen jeg har, som gjør så mye for meg, og kjenne på at jeg hadde akkurat samme verdi som alle andre. På tross av en enorm mage😅 Etter disse kursene kjøpte jeg meg en bikini. Har aldri gått i bikini. Den første jeg kjøpte var svart for at jeg ikke skulle vise igjen. Nå har jeg en rosa og en turkis og jeg viser godt igjen. Jeg er kjempefornøyd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.