LGLG Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er fine ord fra deg. Undrer meg over om jeg noen gang kommer til å akseptere den. Jeg har en svigermor som kommenterer vektoppgangen. Gjør meg veldig skamfull. Anonymkode: 84bf1...f1b Svigermor kan dra et vist sted med kommentarene sine. Husk, det er ikke hun som definerer deg. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er fine ord fra deg. Undrer meg over om jeg noen gang kommer til å akseptere den. Jeg har en svigermor som kommenterer vektoppgangen. Gjør meg veldig skamfull. Anonymkode: 84bf1...f1b Den eldre generasjonen kjenner ikke alltid dagens koder. Det er vondt å høre, men du kan ikke endre henne, men du kan endre hva kommentarene hennes gjør med deg. Jeg hadde en svigermor som alltid klarte å finne noe skittent i huset mitt og kommenterte det høylytt. Til slutt endte jeg opp med å svare henne " det er greit for meg om du vasker det" Så gjorde hun det og jeg lærte meg til å faktisk synes det var greit. Det er ikke mange år siden jeg hadde et trøblete forhold til kroppen min. Det som endret det var at jeg deltok i et kurs i mindfull self compassion. Jeg deltok på det samme kurset to ganger. Og så dro jeg på retreat med samme tema. Da lærte jeg å ta vare på meg selv og en del av det var å bli takknemlig for kroppen jeg har, som gjør så mye for meg, og kjenne på at jeg hadde akkurat samme verdi som alle andre. På tross av en enorm mage😅 Etter disse kursene kjøpte jeg meg en bikini. Har aldri gått i bikini. Den første jeg kjøpte var svart for at jeg ikke skulle vise igjen. Nå har jeg en rosa og en turkis og jeg viser godt igjen. Jeg er kjempefornøyd 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Fru2020 skrev (1 time siden): Den eldre generasjonen kjenner ikke alltid dagens koder. Det er vondt å høre, men du kan ikke endre henne, men du kan endre hva kommentarene hennes gjør med deg. Jeg hadde en svigermor som alltid klarte å finne noe skittent i huset mitt og kommenterte det høylytt. Til slutt endte jeg opp med å svare henne " det er greit for meg om du vasker det" Så gjorde hun det og jeg lærte meg til å faktisk synes det var greit. Det er ikke mange år siden jeg hadde et trøblete forhold til kroppen min. Det som endret det var at jeg deltok i et kurs i mindfull self compassion. Jeg deltok på det samme kurset to ganger. Og så dro jeg på retreat med samme tema. Da lærte jeg å ta vare på meg selv og en del av det var å bli takknemlig for kroppen jeg har, som gjør så mye for meg, og kjenne på at jeg hadde akkurat samme verdi som alle andre. På tross av en enorm mage😅 Etter disse kursene kjøpte jeg meg en bikini. Har aldri gått i bikini. Den første jeg kjøpte var svart for at jeg ikke skulle vise igjen. Nå har jeg en rosa og en turkis og jeg viser godt igjen. Jeg er kjempefornøyd Du er rå! Go for it! Jeg er deprimert=jeg har ingen verdi. Men det går det ann å jobbe med i terapi. Inspirerende å lese historien din! Jeg tenker alltid på hva andre tror og synes om meg. Anonymkode: 84bf1...f1b 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai (endret) Sakura skrev (7 timer siden): Ja, det kan du🙂 Vis du ombestemmer deg vil heller ha på deg kjole på 17. mai🙂👍 Endret 12. mai av Sakura 0 Siter
Fru2020 Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Du er rå! Go for it! Jeg er deprimert=jeg har ingen verdi. Men det går det ann å jobbe med i terapi. Inspirerende å lese historien din! Jeg tenker alltid på hva andre tror og synes om meg. Anonymkode: 84bf1...f1b Takk❤️ Etter å ha jobbet med dette intensivt noen år så klarer jeg faktisk å holde fast I min egenverdi gjennom depresjonene. Det er godt kjenner jeg. Lykke til med terapien 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Fru2020 skrev (23 minutter siden): Takk❤️ Etter å ha jobbet med dette intensivt noen år så klarer jeg faktisk å holde fast I min egenverdi gjennom depresjonene. Det er godt kjenner jeg. Lykke til med terapien Det må jeg si er sterkt at du klarer! Jeg jobber med å godta at jeg er et menneske med behov. Kjenner meg utrolig bortskjemt som får så fokusert oppmerksomhet der! Anonymkode: 84bf1...f1b 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai For dere som er usikre på hva dere skal ha på dere på 17. mai🇳🇴ta på deg hva du vil! klærne skal ikke styre oss! ditt liv og din kropp ikke glem dette🥳 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.