Gå til innhold

Kan noen svare meg på dette? Hvordan klarer dere livet?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Konsentrere meg om det jeg kan forandre her og nå? Hvordan klarer jeg å la fortiden ligge? Klarte det på mer medisin men nå blir jeg påminnet om det når folk ringer meg og så begynner tankene, om morgenen når jeg våkner starter jeg på nytt og føler meg full av tilgivelse og kjærlighet. Så begynner folk å ringe og jeg blir dratt ned i et mørkt hull, føler de har veldig tunge energier og at det er det som går inn i meg. Kroppen føles tung og og noe mørkt kommer inn i meg, så jeg er altså ren når dagen begynner og blir uren etter som dagen går. Om kveldene er jeg helt utslitt og håper alltid jeg får sove, har sovet i tre netter nå. Vil jo tenke positivt, tror ikke på karma lenger. Onde folk lever gode liv og gode folk lever vonde liv, eller er det fra tidligere liv? Nei jeg tror bare ikke på det lenger og de som er i krigen kan ikke bare tenke positivt så blir alt bra, hva dreier dette livet seg om? Hva skal jeg lære? Jeg skjønner ikke lenger, hva skal jeg holde meg fast i for ikke å bli dratt ned i mørket? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du føler deg mer plaget nå med ting, så kanskje du bør vurdere å øke dosen igjen? :)

Skrevet
Vendi skrev (3 minutter siden):

Hvis du føler deg mer plaget nå med ting, så kanskje du bør vurdere å øke dosen igjen? :)

Kanskje det, gikk jo lenge fint på 1 mg. Det er de energiene jeg ikke takler, tror du det vil hjelpe å gå opp til 1 mg igjen? 

Skrevet

Hvis det er telefonsamtaler som trekker deg ned; kan du la være å svare på alle sammen? Holde det på avstand og ta det i mer tilpassede doser? Og vurdere justering av medisiner dersom det er økende problemer nå vs tidligere? 

Jeg tror ikke man skal tenke så mye på inndelingen i gode/onde folk, og hva folk fortjener/ikke fortjener. Jeg tror det riktigste for deg blir å fokusere på deg selv og ditt eget liv, så får heller andre fokusere på sine egne liv. Du tjener ingenting på å vurdere ditt liv opp mot andres liv. 

Har du noen rutiner du kan holde deg fast i? Eller noe du liker? En tur i marka, sitte ved sjøen og se på bølgene, bake brød, tegne, bade? 

Anonymkode: 88913...385

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Kanskje det, gikk jo lenge fint på 1 mg. Det er de energiene jeg ikke takler, tror du det vil hjelpe å gå opp til 1 mg igjen? 

Tar du 0,5 nå? Var jeg deg ville jeg absolutt ha økt til 1 mg igjen. Kanskje må du også etterhvert øke mer, men det får du høre med psykiateren din om. 

Skrevet (endret)
Vendi skrev (7 minutter siden):

Tar du 0,5 nå? Var jeg deg ville jeg absolutt ha økt til 1 mg igjen. Kanskje må du også etterhvert øke mer, men det får du høre med psykiateren din om. 

Ja gjør det, får øke til 1 mg igjen da og håpe at det går bra for vil ikke ta mer. Ville jo slutte men de energiene takler jeg ikke, vil ikke ha andres energi inni meg. Jeg trodde jeg var sterkere nå. Og jeg trodde på henne da hun sa det kunne brenne ut, er litt irritert nå. For her stod det jo at det ikke gjorde det, forbanna dritt. 

Endret av stjernestøv
Skrevet

håper det virker fort da for dette klarer jeg ikke, kjenner mørket i meg og disse energiene som smyger seg rundt inni meg. Hadde jeg bare vært sterk nok men det blir jeg vel aldri. Beskyttende skjold du liksom, klarer ikke visualisere en gang. 

Skrevet

Men har dette noe med psykose å gjøre? Det er jo energier men vet jo ap stenger ute energier. Føler meg ikke psykotisk, er bare sliten. Og tror sykepleier på sykehjemmet reagerte da jeg sa til min far at min mor var med de som var glad i henne og hun var med han og innimellom, men det er jo en tro? Hun kommenterte ikke det men det er jo mange som tror på liv etter døden? Jeg har ingen hallusinasjoner nå og kjenner jo meg selv godt, er jo derfor fact vet jeg gjør det som er rett for meg selv. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...