stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Jeg mister ikke grepet, jeg er sterk. 0 Siter
Vhanja Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden Jeg kan ta feil, men jeg føler du grubler mer enn hva som er sunt. Og det er ikke umulig at denne grublingen har blitt forsterket av hvor lav dose medisin. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 45 minutter siden Forfatter Skrevet 45 minutter siden Vhanja skrev (7 minutter siden): Jeg kan ta feil, men jeg føler du grubler mer enn hva som er sunt. Og det er ikke umulig at denne grublingen har blitt forsterket av hvor lav dose medisin. Ja jeg grubler mye og det kan ha noe med lav dose medisin, det koker i hodet nå. Vet ikke hva som skjer. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 42 minutter siden Forfatter Skrevet 42 minutter siden Men en som tok reading på meg skrev jo at han var mer bekymret for fremtiden min med tanke på det mentale og det var pga fortiden min, hva tenker jeg på nå? Han har jo helt rett. 0 Siter
Vendi Skrevet 31 minutter siden Skrevet 31 minutter siden (endret) stjernestøv skrev (44 minutter siden): Jeg mister ikke grepet, jeg er sterk. Kjære stjernestøv: For meg nå virker det litt som om du har psykose nå. Det er blant annet din overbevisning om mørke energier som "smyger seg" inni deg og at de overtar deg, som får meg til å tenke i de baner. Du har også blitt redd. Jeg synes også det høres ut som hallusinasjoner når du opplever at din mor snakker til deg og berører deg. Mener ikke å såre deg eller skremme deg, det er bare mine tanker. Alle skal få ha sin tro i fred selvfølgelig, men jeg opplever at dette er litt mer enn bare en vanlig tro nå. Jeg er selvfølgelig ingen lege, så jeg kan overhodet ikke diagnostisere deg, dette er igjen bare mine tanker. Men jeg synes du skal ta kontakt med FACT så snart det lar seg gjøre og fortelle hva du tenker og hva du opplever og føler for tiden. Endret 31 minutter siden av Vendi 2 Siter
Vhanja Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden stjernestøv skrev (16 minutter siden): Ja jeg grubler mye og det kan ha noe med lav dose medisin, det koker i hodet nå. Vet ikke hva som skjer. Jeg vet hvordan det er å miste en forelder. Hos meg skjedde det brått og uventet da jeg var 17 år gammel. Så det var da jeg erfarte derealisering, alt føltes som en film. Fordi det var for mye for min unge hjerne å ta inn. Jeg følte et hav av følelser og tanker som jeg kunne skrevet en hel bok om. Men jeg hadde ikke det tankekjøret du har nå. Det virker ikke til å være sunt for deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.