Gå til innhold

Kan noen svare meg på dette? Hvordan klarer dere livet?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Det er vel sorg dette med meg. 

Kan være et bilde av tekst som sier 'The Grief Iceberg What People See Smiling Laughing Being "Okay" Moving MovingForward Forward What's What'sReally Really Going On Sadness Longing Anxiety Guilt "What Ifs" Anger Disbelief Confusion Fear Lonely'

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet

Mulig det ja hehe :D Må innse sannheten noen ganger. 

Kan være grafikk av tekst som sier 'It's never too late to change. Except for you. You're a lost cause.'

stjernestøv
Skrevet

Syns jeg er litt bedre i dag så jeg får nok hjelp, kanskje av mamma ❤️ Eller virker 1 mg risperidon så fort? Tok det i går kveld. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (22 minutter siden):

Syns jeg er litt bedre i dag så jeg får nok hjelp, kanskje av mamma ❤️ Eller virker 1 mg risperidon så fort? Tok det i går kveld. 

Kanskje det er placebo-effekt?

Anonymkode: ad6a3...147

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje det er placebo-effekt?

Ja det er godt mulig jeg bare innbiller meg det og. 

AnonymBruker
Skrevet

Du har nå veldig mye tid til å kjenne etter og gruble over ting. Hadde du hatt flere aktiviteter og distraksjoner i hverdagen, ville fokus vært annerledes, og kanskje livskvaliteten bedre? 

Ellers, livet består jo av både god og mindre gode dager, erfaringer og følelser, som du jo vet. Det er normalt for oss alle, og tunge dager og perioder hører med. 

Å ha fokus på takknemlighet, slik du for eksempel uttrykte hvor hjelpsom din mann er, kan også bidra positivt. Ikke at man skal skyve bort alt som er vanskelig, men det kan være fint å minne seg selv på alt det fine man har, og. 

Anonymkode: 9bcf9...060

Skrevet
stjernestøv skrev (51 minutter siden):

Så fint at du er litt bedre i dag :)

stjernestøv
Skrevet
Vendi skrev (59 minutter siden):

Så fint at du er litt bedre i dag :)

Ja, takk :) Har sett på bilder igjen nå. 

stjernestøv
Skrevet

Bare syns det er rart om det virker så fort på meg når det tar evigheten for andre, kan da ikke stemme? Men jeg kommer ikke til å slutte helt nå, det er nå helt sikkert. 

stjernestøv
Skrevet

Når jeg ser på bilder ser det ut som vi har hatt det bra hele tiden, kan bilder bedra? Syns det er godt å se på jeg da men ser jo at min mor ikke smiler så mye på de fleste bildene, hun ser sliten ut og det var hun nok også. Noen bilder smiler hun på da, kanskje hun ikke ville være falsk? Jeg ser frisk ut på mesteparten av bildene og jeg smiler, det fucker litt med hodet mitt. Det er jo rene idyllen, skulle gjerne sett bilder fra min barndom men vet ikke om de har album av det. Kanskje det og hadde vært idyll? Blir litt forvirret av det, har vi hatt det bra hele tiden? Har jeg aldri vært syk? Begynner å lure jeg, datteren ser og frisk ut på bilder og ser ut som hun koser seg. Både meg og henne har jo slitt fra vi var små så det er litt uvirkelig å se på. 

stjernestøv
Skrevet

Er deres bilder også sånn? At det ser ut som dere har det bra? Hadde dere det bra? 

stjernestøv
Skrevet

Jeg har et bilde fra oss hele familien, jeg var vel kanskje et år eller to og satt på fanget til min mor, det ser så koselig ut ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Jeg har et bilde fra oss hele familien, jeg var vel kanskje et år eller to og satt på fanget til min mor, det ser så koselig ut ❤️ 

Litt på siden; men har du prøvd psykodynamisk terapi?

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Litt på siden; men har du prøvd psykodynamisk terapi?

Nei det har jeg ikke prøvd. 

Skrevet
stjernestøv skrev (23 minutter siden):

Er deres bilder også sånn? At det ser ut som dere har det bra?

Husk at mens man tok bilder med film, var alt mer oppstilt og arrangert. Man knipset ikke stadig vekk i hverdagslige situasjoner. Dette medvirket nok til at bilder man har spart på, er fra ferier, selskaper og andre situasjoner der man smilte til kameraet. 

stjernestøv
Skrevet
laban skrev (1 minutt siden):

Husk at mens man tok bilder med film, var alt mer oppstilt og arrangert. Man knipset ikke stadig vekk i hverdagslige situasjoner. Dette medvirket nok til at bilder man har spart på, er fra ferier, selskaper og andre situasjoner der man smilte til kameraet. 

Ja det er vel sant det, alle smilte og så glade ut for bilde bortsett fra min mor som ikke så ofte smilte. Det var jo bare hun som viste sannheten, men har bilder med hennes barnebarn der hun smiler. Hun var så glad i dem. 

Skrevet

Det er jo temmelig normalt at man smiler til kamera når noen tar bilder selv om man har det tøft akkurat da.

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (19 minutter siden):

Det er jo temmelig normalt at man smiler til kamera når noen tar bilder selv om man har det tøft akkurat da.

Ja det er vel sant men til og med min far smilte ikke på alle bilder, han så streng ut. Min mor så alvorlig ut. Alle andre smilte og så glad ut men mulig det var bare når bilde ble tatt. 

Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (24 minutter siden):

Ja det er vel sant men til og med min far smilte ikke på alle bilder, han så streng ut. Min mor så alvorlig ut. Alle andre smilte og så glad ut men mulig det var bare når bilde ble tatt. 

Nå vet jeg ikke hvordan det var for dere, men det er jo også fullt mulig å føle glede i en situasjon selv om man også har det vondt i livet. Det er jo ikke slik at man enten går rundt og har det fælt 24/7 uten pause eller så er man konstant lykkelig. 

Endret av Vhanja
stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (4 timer siden):

Nå vet jeg ikke hvordan det var for dere, men det er jo også fullt mulig å føle glede i en situasjon selv om man også har det vondt i livet. Det er jo ikke slik at man enten går rundt og har det fælt 24/7 uten pause eller så er man konstant lykkelig. 

Nei ikke godt å si, mulig jeg var glad da. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...