stjernestøv Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Jeg har våkenatt etter fire gode netter, ser på unchosen på netflix. Noen som har sett den? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Kjedelig! Men godt med fire gode netter da. Sov du litt før du våknet? Ikke lagt meg enda, men på vei snart her. Ikke sett den. Er den god? Anonymkode: c076c...607 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. mai Forfatter Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kjedelig! Men godt med fire gode netter da. Sov du litt før du våknet? Ikke lagt meg enda, men på vei snart her. Ikke sett den. Er den god? Anonymkode: c076c...607 Ja kjedelig, ja var godt med fire gode netter. Sov vel to timer og jeg som skal til min far i morgen og får besøk av sykepleier,orker vel ikke tur jeg da for hun kommer så sent. Håper du får sove godt. Holder på med første episode, bare den ikke er langtekkelig så. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai stjernestøv skrev (14 minutter siden): Ja kjedelig, ja var godt med fire gode netter. Sov vel to timer og jeg som skal til min far i morgen og får besøk av sykepleier,orker vel ikke tur jeg da for hun kommer så sent. Håper du får sove godt. Holder på med første episode, bare den ikke er langtekkelig så. Skal du ikke forsøke å sove litt igjen? skjønner. Da hadde det vet fint å vært uthvilt. Bor han langt i fra? Håpet den er god da. Takk for det. Nå er det natt her. God natt 😴 Anonymkode: c076c...607 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. mai Forfatter Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skal du ikke forsøke å sove litt igjen? skjønner. Da hadde det vet fint å vært uthvilt. Bor han langt i fra? Håpet den er god da. Takk for det. Nå er det natt her. God natt 😴 Anonymkode: c076c...607 Nei får nok ikke til å sove mer, drikker kakao nå og datteren ringte for var våken hun og. Ja det er godt å være uthvilt men jeg møtte jo presten etter våkenatt og var i bisettelse etter våkenatt, klarer vel dette og. Har lyst å kjøpe en 17 mai blomst til min far som pynter opp rommet litt, vet ikke om han liker det. Min mor ble veldig glad for blomster. Ja får vel fortsette å se. Ok, god natt og sov godt 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai stjernestøv skrev (4 timer siden): Jeg har våkenatt etter fire gode netter, ser på unchosen på netflix. Noen som har sett den? Jeg sover dårlig noen netter og da er det rene lykken som i natt og natt til onsdag - da sov jeg kjempegodt! Natt til torsdag tenkte jeg på deg, våknet 3:30 og etter en time kapitulerte jeg og sto opp... Sov ca. 40 min i godstolen utpå morgenkvisten, men det er noe dritt ja. Unchosen har vi nettopp sett også, synes den var bra! Skremmende at de sikkert er ganske så reell også. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. mai Forfatter Skrevet 15. mai Lillemus skrev (13 minutter siden): Jeg sover dårlig noen netter og da er det rene lykken som i natt og natt til onsdag - da sov jeg kjempegodt! Natt til torsdag tenkte jeg på deg, våknet 3:30 og etter en time kapitulerte jeg og sto opp... Sov ca. 40 min i godstolen utpå morgenkvisten, men det er noe dritt ja. Unchosen har vi nettopp sett også, synes den var bra! Skremmende at de sikkert er ganske så reell også. Ja da er det rene lykker å sove godt, uff ja det er noe dritt å ikke få sove. Det er jo umulig, bare til å stå opp da. ja det var jo en bra serie, ja tenkte på det jeg og at noen har det sånn. 0 Siter
Glitter Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Jeg våknet 0430, men sovnet igjen kl 06 tror jeg. Så sov jeg til 0715. Men jeg legger meg tidlig da. Sovnet nok mellom 2030 og 21..Men uansett. Jeg sovner etter hvert hvis jeg ikke står opp. Setter på lydbok også ligger jeg bare og lytter til den. 0 Siter
emilie321 Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Glitter skrev (2 minutter siden): Jeg våknet 0430, men sovnet igjen kl 06 tror jeg. Så sov jeg til 0715. Men jeg legger meg tidlig da. Sovnet nok mellom 2030 og 21..Men uansett. Jeg sovner etter hvert hvis jeg ikke står opp. Setter på lydbok også ligger jeg bare og lytter til den. Sovna vel rundt 23.30 og våknet 03.30, men sovnet igjen rundt 05.30 og da sov jeg til 07.00. Det blir altfor lite søvn for meg. Nå greier jeg ikke å la være å stå opp, for har som regel så vondt i ryggen at jeg må opp for å tøye og bøye. Er også ofte så urolig at det er umulig å bli liggende i senga. 0 Siter
laban Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai stjernestøv skrev (6 timer siden): Jeg har våkenatt etter fire gode netter, ser på unchosen på netflix. Noen som har sett den? Jeg har sett Unchosen. stjernestøv skrev (5 timer siden): Holder på med første episode, bare den ikke er langtekkelig så. Litt langsom i siste halvdel etter min smak. Men absolutt severdig. Jeg syntes faktaopplysningen i innledningen var skremmende - jeg visste ikke at det var mer enn 2000 kultsamfunn i Storbritannia. Forbinder sånt mer med USA. 0 Siter
Glitter Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai emilie321 skrev (7 minutter siden): Sovna vel rundt 23.30 og våknet 03.30, men sovnet igjen rundt 05.30 og da sov jeg til 07.00. Det blir altfor lite søvn for meg. Nå greier jeg ikke å la være å stå opp, for har som regel så vondt i ryggen at jeg må opp for å tøye og bøye. Er også ofte så urolig at det er umulig å bli liggende i senga. Ja det blir for lite søvn det. Ikke noe godt å slite sånn med søvnen. Jeg klarer meg heldigvis greit. 0 Siter
emilie321 Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Glitter skrev (Akkurat nå): Ja det blir for lite søvn det. Ikke noe godt å slite sånn med søvnen. Jeg klarer meg heldigvis greit. Så bra at du greier deg bra. Ja, det blir for lite søvn, for dette er en helt vanlig natt for meg. Det er bare unntaksvis at jeg sover i overkant av 6 timer, men de gangene er jo bare helt nydelige da. 0 Siter
Glitter Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai emilie321 skrev (2 minutter siden): Så bra at du greier deg bra. Ja, det blir for lite søvn, for dette er en helt vanlig natt for meg. Det er bare unntaksvis at jeg sover i overkant av 6 timer, men de gangene er jo bare helt nydelige da. Slikt blir man jo frynsete av. Det husker jeg fra da jeg hadde baby. 0 Siter
emilie321 Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Glitter skrev (1 minutt siden): Slikt blir man jo frynsete av. Det husker jeg fra da jeg hadde baby. Ja, sliter med for lite energi, men det er kanskje ikke så rart 0 Siter
Glitter Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai emilie321 skrev (4 minutter siden): Ja, sliter med for lite energi, men det er kanskje ikke så rart Nei er ikke det.. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 15. mai Forfatter Skrevet 15. mai laban skrev (51 minutter siden): Jeg har sett Unchosen. Litt langsom i siste halvdel etter min smak. Men absolutt severdig. Jeg syntes faktaopplysningen i innledningen var skremmende - jeg visste ikke at det var mer enn 2000 kultsamfunn i Storbritannia. Forbinder sånt mer med USA. Ok. Det var en bra serie syns jeg, ja det er skremmende hvor mange kulter det er. Trodde ikke det var så mange der nei. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. mai Forfatter Skrevet 15. mai Glitter skrev (1 time siden): Jeg våknet 0430, men sovnet igjen kl 06 tror jeg. Så sov jeg til 0715. Men jeg legger meg tidlig da. Sovnet nok mellom 2030 og 21..Men uansett. Jeg sovner etter hvert hvis jeg ikke står opp. Setter på lydbok også ligger jeg bare og lytter til den. Ok heldig du da, noen må opp og får ikke sove igjen. Irriterende og slitsomt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. mai Forfatter Skrevet 15. mai emilie321 skrev (57 minutter siden): Sovna vel rundt 23.30 og våknet 03.30, men sovnet igjen rundt 05.30 og da sov jeg til 07.00. Det blir altfor lite søvn for meg. Nå greier jeg ikke å la være å stå opp, for har som regel så vondt i ryggen at jeg må opp for å tøye og bøye. Er også ofte så urolig at det er umulig å bli liggende i senga. Ja du sliter jo med oppstykket søvn, slitsomt det og. 1 Siter
Glitter Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai stjernestøv skrev (18 minutter siden): Ok heldig du da, noen må opp og får ikke sove igjen. Irriterende og slitsomt. Ja det er nok slitsomt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. mai Forfatter Skrevet 15. mai Glitter skrev (5 minutter siden): Ja det er nok slitsomt. Ja det er det og det virker som mange sliter med det, merkelig det der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.