stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har våkenatt etter fire gode netter, ser på unchosen på netflix. Noen som har sett den? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden Kjedelig! Men godt med fire gode netter da. Sov du litt før du våknet? Ikke lagt meg enda, men på vei snart her. Ikke sett den. Er den god? Anonymkode: c076c...607 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26 minutter siden Forfatter Skrevet 26 minutter siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kjedelig! Men godt med fire gode netter da. Sov du litt før du våknet? Ikke lagt meg enda, men på vei snart her. Ikke sett den. Er den god? Anonymkode: c076c...607 Ja kjedelig, ja var godt med fire gode netter. Sov vel to timer og jeg som skal til min far i morgen og får besøk av sykepleier,orker vel ikke tur jeg da for hun kommer så sent. Håper du får sove godt. Holder på med første episode, bare den ikke er langtekkelig så. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 minutter siden Skrevet 8 minutter siden stjernestøv skrev (14 minutter siden): Ja kjedelig, ja var godt med fire gode netter. Sov vel to timer og jeg som skal til min far i morgen og får besøk av sykepleier,orker vel ikke tur jeg da for hun kommer så sent. Håper du får sove godt. Holder på med første episode, bare den ikke er langtekkelig så. Skal du ikke forsøke å sove litt igjen? skjønner. Da hadde det vet fint å vært uthvilt. Bor han langt i fra? Håpet den er god da. Takk for det. Nå er det natt her. God natt 😴 Anonymkode: c076c...607 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4 minutter siden Forfatter Skrevet 4 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skal du ikke forsøke å sove litt igjen? skjønner. Da hadde det vet fint å vært uthvilt. Bor han langt i fra? Håpet den er god da. Takk for det. Nå er det natt her. God natt 😴 Anonymkode: c076c...607 Nei får nok ikke til å sove mer, drikker kakao nå og datteren ringte for var våken hun og. Ja det er godt å være uthvilt men jeg møtte jo presten etter våkenatt og var i bisettelse etter våkenatt, klarer vel dette og. Har lyst å kjøpe en 17 mai blomst til min far som pynter opp rommet litt, vet ikke om han liker det. Min mor ble veldig glad for blomster. Ja får vel fortsette å se. Ok, god natt og sov godt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.