påskelilje Skrevet 17. mai Skrevet 17. mai I natt er jeg våken. Våknet 03.40, og nå har det gått 1 time og 20 min. Kjedelig. Ventet 45 min før jeg tok frem mobilen. Håper jeg snart får sove igjen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. mai Forfatter Skrevet 17. mai påskelilje skrev (4 timer siden): I natt er jeg våken. Våknet 03.40, og nå har det gått 1 time og 20 min. Kjedelig. Ventet 45 min før jeg tok frem mobilen. Håper jeg snart får sove igjen. Ja det virker som alle har våkenetter. Fikk du sove igjen da? 0 Siter
påskelilje Skrevet 17. mai Skrevet 17. mai stjernestøv skrev (4 timer siden): Ja det virker som alle har våkenetter. Fikk du sove igjen da? Var våken i 2 timer før jeg sovnet igjen, og sov 2 timer. Gikk greit 😊 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. mai Forfatter Skrevet 17. mai påskelilje skrev (Akkurat nå): Var våken i 2 timer før jeg sovnet igjen, og sov 2 timer. Gikk greit 😊 Ok, bra det da 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.