AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Får mer og mer av innlegg som dette opp i feeden. KOKO! Anonymkode: fb89e...bc9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Du får mer av det du engasjerer deg og bruker tid på av innlegg. Trykk blokker eller varsle på innlegget at du ikke ønsker å se liknende innlegg så hjelper dte veldig Anonymkode: 298ca...cb5 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Ja Hope hadde og tro på Trump helt til han så alt som skjedde, han sier det ikke er presidenten som styrer. Its the evil ones. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Kjenner du til hvordan algoritmene på Facebook fungerer, TS? Anonymkode: ddff8...a19 0 Siter
Grendel Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Folk er koko, og da blir innleggene på Facebook deretter. Dette ser jo ut som et svar i kommentarfeltet under et annet innlegg. Man kan ikke gi algoritmene skylden for den. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Får mer og mer av innlegg som dette opp i feeden. KOKO! Anonymkode: fb89e...bc9 Redaktørstyrte medier tar ikke tak i Epstein-filene og innholdet i disse. Heller ikke alternative medier tør å røre ved dem etter hva jeg har sett. Da tar det av på nettet i stedet. Anonymkode: f1197...d86 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai 49 minutes ago, AnonymBruker said: Redaktørstyrte medier tar ikke tak i Epstein-filene og innholdet i disse. Heller ikke alternative medier tør å røre ved dem etter hva jeg har sett. Da tar det av på nettet i stedet. Anonymkode: f1197...d86 Frakter blod i øltønner! Du verden. Anonymkode: a2eaa...993 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Frakter blod i øltønner! Du verden. Anonymkode: a2eaa...993 Og Oprah bruker det og, hun ser jo ung ut da men hun har vel gjort noe selv om det ser ekte ut. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai stjernestøv skrev (44 minutter siden): Og Oprah bruker det og, hun ser jo ung ut da men hun har vel gjort noe selv om det ser ekte ut. hva er dte oprah har gjort ? Anonymkode: 298ca...cb5 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): hva er dte oprah har gjort ? Anonymkode: 298ca...cb5 Bruker barneblod på huden eller de drikker det, er ikke sikkert. 0 Siter
knas Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Jeg får opp mye rart jeg ikke samhandler med eller er interessert i. Algoritmene lever sitt eget liv i stor grad på Facebook. Det er også i stor grad nyttesløst å prøve å fjerne det. Det er derfor ikke sikkert ts har klikket på noe som gir mer av dette. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai knas skrev (2 minutter siden): Jeg får opp mye rart jeg ikke samhandler med eller er interessert i. Algoritmene lever sitt eget liv i stor grad på Facebook. Det er også i stor grad nyttesløst å prøve å fjerne det. Det er derfor ikke sikkert ts har klikket på noe som gir mer av dette. Jeg fikk mye opp om transdamer, fra mann til kvinne bilder. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Frakter blod i øltønner! Du verden. Anonymkode: a2eaa...993 Det som står i det siterte innlegget høres vilt ut, og det vet jeg ikke hvor stammer fra. Det jeg viste til var Epstein-dokumentene, det burde være pressens oppgave å gå grundig gjennom disse - tenke, analysere, undersøke, grave, granske, opplyse. Et cetera - men her er det berøringsangst som gjelder, og så kan man fundere på hvorfor. Vil nevne en incident i sakens anledning, stikkordet er "Sandra Bullock and korean babies". I et intervju med Ellen de Generes forteller Bullock at hun bruker hudkrem bestående av forhuden til guttebarn fra "far, far away" (Korea), slik holder hun seg ung. De fjaser og tøyser - om at kanskje vokser det ut små peniser i fjeset til celebriteten. (Det kan tilføyes at i Korea er det ikke tradisjon for omskjæring av babyer, men derimot med gutter i tenårene.) Hvis Hollywood-stjernene snakker offentlig om slikt som dette i en lett og munter tone, da lurer jeg på hva de foretar seg som vi ikke får vite om. Anonymkode: f1197...d86 0 Siter
knas Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai stjernestøv skrev (24 minutter siden): Jeg fikk mye opp om transdamer, fra mann til kvinne bilder. Jeg får opp mye som slettes ikke interesserer meg. Facebook er den ekleste og slemmeste some som finnes med de til dels ondskapsfulle algoritmene sine. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai knas skrev (5 minutter siden): Jeg får opp mye som slettes ikke interesserer meg. Facebook er den ekleste og slemmeste some som finnes med de til dels ondskapsfulle algoritmene sine. Ja jeg har jo ikke likt noe sånt som jeg vet, nå er det buddha sitater og er langt fra enig med alt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai stjernestøv skrev (59 minutter siden): Bruker barneblod på huden eller de drikker det, er ikke sikkert. du synes det høres fornuftig ut å tro på med tanke på bakgrunnen hennes med overgrep og mishandling som barn? Anonymkode: 298ca...cb5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det som står i det siterte innlegget høres vilt ut, og det vet jeg ikke hvor stammer fra. Det jeg viste til var Epstein-dokumentene, det burde være pressens oppgave å gå grundig gjennom disse - tenke, analysere, undersøke, grave, granske, opplyse. Et cetera - men her er det berøringsangst som gjelder, og så kan man fundere på hvorfor. Anonymkode: f1197...d86 er det ikke det pressen har gjort til nå da? Anonymkode: 298ca...cb5 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): du synes det høres fornuftig ut å tro på med tanke på bakgrunnen hennes med overgrep og mishandling som barn? Anonymkode: 298ca...cb5 Jeg tror ikke det nei, har alltid sett opp til Oprah som kom seg fra bunn til topp. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai 1 hour ago, stjernestøv said: Bruker barneblod på huden eller de drikker det, er ikke sikkert. Nå må du gi deg altså! Anonymkode: a2eaa...993 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.