Gå til innhold

Facebook har blitt et galehus


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får mer og mer av innlegg som dette opp i feeden. KOKO!

image.thumb.png.6d0badd32670da54faf5248e854b8651.png

 

 

Anonymkode: fb89e...bc9

Videoannonse
Annonse
Glitter
Skrevet

Har ikke fått noe som helst av slik karakter. 

AnonymBruker
Skrevet

Du får mer av det du engasjerer deg og bruker tid på av innlegg. Trykk blokker eller varsle på innlegget at du ikke ønsker å se liknende innlegg så hjelper dte veldig

Anonymkode: 298ca...cb5

stjernestøv
Skrevet

Ja Hope hadde og tro på Trump helt til han så alt som skjedde, han sier det ikke er presidenten som styrer. Its the evil ones. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner du til hvordan algoritmene på Facebook fungerer, TS?

Anonymkode: ddff8...a19

Grendel
Skrevet

Folk er koko, og da blir innleggene på Facebook deretter.

Dette ser jo ut som et svar i kommentarfeltet under et annet innlegg. Man kan ikke gi algoritmene skylden for den.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Får mer og mer av innlegg som dette opp i feeden. KOKO!

image.thumb.png.6d0badd32670da54faf5248e854b8651.png

 

 

Anonymkode: fb89e...bc9

Redaktørstyrte medier tar ikke tak i Epstein-filene og innholdet i disse. Heller ikke alternative medier tør å røre ved dem etter hva jeg har sett. Da tar det av på nettet i stedet.

Anonymkode: f1197...d86

AnonymBruker
Skrevet
49 minutes ago, AnonymBruker said:

Redaktørstyrte medier tar ikke tak i Epstein-filene og innholdet i disse. Heller ikke alternative medier tør å røre ved dem etter hva jeg har sett. Da tar det av på nettet i stedet.

Anonymkode: f1197...d86

Frakter blod i øltønner! Du verden.

Anonymkode: a2eaa...993

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Frakter blod i øltønner! Du verden.

Anonymkode: a2eaa...993

Og Oprah bruker det og, hun ser jo ung ut da men hun har vel gjort noe selv om det ser ekte ut. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (44 minutter siden):

Og Oprah bruker det og, hun ser jo ung ut da men hun har vel gjort noe selv om det ser ekte ut. 

hva er dte oprah har gjort ?

Anonymkode: 298ca...cb5

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

hva er dte oprah har gjort ?

Anonymkode: 298ca...cb5

Bruker barneblod på huden eller de drikker det, er ikke sikkert. 

Skrevet

Jeg får opp mye rart jeg ikke samhandler med eller er interessert i. Algoritmene lever sitt eget liv i stor grad på Facebook. Det er også i stor grad nyttesløst å prøve å fjerne det. Det er derfor ikke sikkert ts har klikket på noe som gir mer av dette. 

stjernestøv
Skrevet
knas skrev (2 minutter siden):

Jeg får opp mye rart jeg ikke samhandler med eller er interessert i. Algoritmene lever sitt eget liv i stor grad på Facebook. Det er også i stor grad nyttesløst å prøve å fjerne det. Det er derfor ikke sikkert ts har klikket på noe som gir mer av dette. 

Jeg fikk mye opp om transdamer, fra mann til kvinne bilder. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Frakter blod i øltønner! Du verden.

Anonymkode: a2eaa...993

Det som står i det siterte innlegget høres vilt ut, og det vet jeg ikke hvor stammer fra. Det jeg viste til var Epstein-dokumentene, det burde være pressens oppgave å gå grundig gjennom disse - tenke, analysere, undersøke, grave, granske, opplyse. Et cetera - men her er det berøringsangst som gjelder, og så kan man fundere på hvorfor. 

Vil nevne en incident i sakens anledning, stikkordet er "Sandra Bullock and korean babies". I et intervju med Ellen de Generes forteller Bullock at hun bruker hudkrem bestående av forhuden til guttebarn fra "far, far away" (Korea), slik holder hun seg ung. De fjaser og tøyser - om at kanskje vokser det ut små peniser i fjeset til celebriteten. (Det kan tilføyes at i Korea er det ikke tradisjon for omskjæring av babyer, men derimot med gutter i tenårene.) Hvis Hollywood-stjernene snakker offentlig om slikt som dette i en lett og munter tone, da lurer jeg på hva de foretar seg som vi ikke får vite om. 

Anonymkode: f1197...d86

Skrevet
stjernestøv skrev (24 minutter siden):

Jeg fikk mye opp om transdamer, fra mann til kvinne bilder. 

Jeg får opp mye som slettes ikke interesserer meg. Facebook er den ekleste og slemmeste some som finnes med de til dels ondskapsfulle algoritmene sine. 

stjernestøv
Skrevet
knas skrev (5 minutter siden):

Jeg får opp mye som slettes ikke interesserer meg. Facebook er den ekleste og slemmeste some som finnes med de til dels ondskapsfulle algoritmene sine. 

Ja jeg har jo ikke likt noe sånt som jeg vet, nå er det buddha sitater og er langt fra enig med alt. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (59 minutter siden):

Bruker barneblod på huden eller de drikker det, er ikke sikkert. 

du synes det høres fornuftig ut å tro på med tanke på bakgrunnen hennes med overgrep og mishandling som barn?

Anonymkode: 298ca...cb5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det som står i det siterte innlegget høres vilt ut, og det vet jeg ikke hvor stammer fra. Det jeg viste til var Epstein-dokumentene, det burde være pressens oppgave å gå grundig gjennom disse - tenke, analysere, undersøke, grave, granske, opplyse. Et cetera - men her er det berøringsangst som gjelder, og så kan man fundere på hvorfor. 

 

Anonymkode: f1197...d86

er det ikke det pressen har gjort til nå da?

 

Anonymkode: 298ca...cb5

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

du synes det høres fornuftig ut å tro på med tanke på bakgrunnen hennes med overgrep og mishandling som barn?

Anonymkode: 298ca...cb5

Jeg tror ikke det nei, har alltid sett opp til Oprah som kom seg fra bunn til topp. 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, stjernestøv said:

Bruker barneblod på huden eller de drikker det, er ikke sikkert. 

Nå må du gi deg altså!

Anonymkode: a2eaa...993

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...