Gå til innhold

Facebook har blitt et galehus

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det som står i det siterte innlegget høres vilt ut, og det vet jeg ikke hvor stammer fra. Det jeg viste til var Epstein-dokumentene, det burde være pressens oppgave å gå grundig gjennom disse - tenke, analysere, undersøke, grave, granske, opplyse. Et cetera - men her er det berøringsangst som gjelder, og så kan man fundere på hvorfor. 

Anonymkode: f1197...d86

Mediene har da virkelig fått grundig gjennom Epstein-dokumentene, både "mainstream" og "alternative". Problemet er at Trumpen holder tilbake masse.

Anonymkode: a2eaa...993

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nå må du gi deg altså!

Jeg tror ikke på det altså men noen tror på det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mediene har da virkelig fått grundig gjennom Epstein-dokumentene, både "mainstream" og "alternative". Problemet er at Trumpen holder tilbake masse.

Det er masse problemer. Redacted files, navn på ofre men ikke gjerningspersoner,  Trump som holder tilbake og pressen som holder seg for nesen. Eller hva de nå gjør. 

Om kritikken mot myndighetene som ikke har ført tiltale mot andre enn Epstein og Maxwell: FBI hevder at det ikke fins beviser på "wrongdoing" (helt utrolig) - de kaller filene "hearsay" og at de ikke gjelder som bevis, selv om noen av dokumentene er vitneavhør foretatt av FBI, noen med grufulle skildringer - de sier at ofrene må være villige til å vitne - blant tusener ofre er det helt sikkert noen som er villig skulle man tro ---

Og her hjemme holder Skavlan koseintervju med Bill Gates rett etter at Gates' nære forbindelse med Epstein er avslørt - nei, altså ...

Glitter
Skrevet

Jeg får opp masse ulikt om dyr jeg. Mye fra the Asher house. Og kakaduen Barney. 😛

Gjest Sakura
Skrevet (endret)

Det er så mye innlegg på FB om alle mulige temaer hos meg😠ikke sex og vold foresten. Tema hos meg er katter, måker, håndarbeid, Oslo, mat, natur, blodpropp i bena, aviser, hage, blomster, egg koking, Syver fra pølsa, musikk. 

Endret av Sakura
Gjest Sakura
Skrevet
Sakura skrev (12 minutter siden):

Det er så mye innlegg på FB om alle mulige temaer hos meg😠ikke sex og vold foresten. Tema hos meg er katter, måker, håndarbeid, Oslo, mat, natur, blodpropp i bena, aviser, hage, blomster, egg koking, Syver fra pølsa, musikk. 

Sakura skrev (12 minutter siden):

Jan Thomas som har giftet seg. 

emilie321
Skrevet
Glitter skrev (1 time siden):

Jeg får opp masse ulikt om dyr jeg. Mye fra the Asher house. Og kakaduen Barney. 😛

Barney får jeg også opp🤭 Han er artig.

Glitter
Skrevet
emilie321 skrev (8 timer siden):

Barney får jeg også opp🤭 Han er artig.

Hehe ja! 

Skrevet

Jeg får opp en som lærer bort etikette  britisk underfundig humor. Jeg ler hver gang. 

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke dette var ment som en pludretråd. Dem er det nok av, sjekk 17.mai tråden, alkotråden, klær og gjøremål og annet visvas.🤣

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...