Gjest Sakura Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Likte ikke den sangen som vant i år. Tydelig mye fokus på kropp ennå som betyr mye. Silikon damer er jo hett. Men Norge fikk bra med poenger fra juryene i mange eu land, men seerstemmene var dårlige dessverre. Litt glad for at sverige ikke hevdet seg i år som de har pleid å gjøre i eurovisjon. Anonymkode: ceefb...2af Jeg tror ikke hun har silikon😁hun var mest naturlig kled ingen kjole og glitter, over sminket. Likte ikke sangen jeg heller. Endret 18. mai av Sakura 0 Siter
morsan Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Babette skrev (På 17.5.2026 den 21.24): Absolutt, da vil de holde seg innenfor Commonwealth. Men jeg er likevel litt i tvil, siden det sto "et europeisk land", så kanskje det landet som blir nr. 2? Da Ukraina vant for noen år siden, og hvor det jo var utenkelig at de skulle arrangere selv, så ble det Storbritannia som tok over. Det mener jeg de også gjorde da Israel vant to år på rad på 70-tallet. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.