Gjest Sakura Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai stjernestøv skrev (1 time siden): Han må jo selvsagt lære seg det først. Han kan kjøre buss💬 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai (endret) Sakura skrev (På 23.5.2026 den 2.40): Selvfølgelig ikke jeg lurte på hva buss han kjørte. Mulig letter å stjele en russebuss men der tok jeg feil. Endret 24. mai av Sakura 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Sakura skrev (3 minutter siden): Han kan kjøre buss💬 Han må jo lære trafikkreglene... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Eh.. han kan jo åpenbart allerede kjøre buss da Anonymkode: 28db1...1f2 Men ikke trafikkreglene. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Det er en grunn på at det er 20 års aldersgrense på å lære seg å kjøre buss. Vi snakker ikke gocart her. 2 Siter
Gjest Sakura Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai stjernestøv skrev (1 time siden): Han må jo lære trafikkreglene... Han kan de. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai On 5/23/2026 at 12:49 AM, Sakura said: Hvordan klarte han kjøre en buss? Russebuss? Det sitter i genene. Hele familien har vært bussjåfører i flere generasjoner. Anonymkode: 930c1...839 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det sitter i genene. Hele familien har vært bussjåfører i flere generasjoner. Anonymkode: 930c1...839 Da har han lært av de og kjøre buss. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai 3 hours ago, Sakura said: Da har han lært av de og kjøre buss. Det får man tro. Anonymkode: bf48e...690 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Sakura skrev (10 timer siden): Han kan de. Ok, det visste jeg ikke. 0 Siter
Grendel Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det sitter i genene. Hele familien har vært bussjåfører i flere generasjoner. Anonymkode: 930c1...839 Han kan sikkert starte en buss og styre den, men han kan drepe noen når som helst. Det er mye ulykker med barn som tjuvlåner biler. Han er ikke moden eller ansvarlig nok. Han er mye mindre ansvarlig enn en gjennomsnittlig 14-åring. 4 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai 5 hours ago, stjernestøv said: Ok, det visste jeg ikke. Dette tror jeg bare er tull. Anonymkode: bf48e...690 1 Siter
nachnoo Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det sitter i genene. Hele familien har vært bussjåfører i flere generasjoner. Anonymkode: 930c1...839 Kompetanse på busskjøring arves ikke genetisk. Det gjør derimot antisosial pf. 1 Siter
Gjest Sakura Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette tror jeg bare er tull. Anonymkode: bf48e...690 Jeg tror heller ikke på gutten har lært dette av familien. Han har nok lært dette en annen plass sikkert spill eller YouTube. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai I min familie har de hatt bil lenge, men jeg var ingen god sjåfør. Dette er ikke genetisk eller instinktivt. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.