Gå til innhold

14 år gammel gutt stjal og kjørte buss for tredje gang på seks måneder


Anbefalte innlegg

Gjest Sakura
Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Han må jo selvsagt lære seg det først. 

Han kan kjøre buss💬

Videoannonse
Annonse
Gjest Sakura
Skrevet (endret)
Sakura skrev (På 23.5.2026 den 2.40):

Selvfølgelig ikke jeg lurte på hva buss han kjørte. 

Mulig letter å stjele en russebuss men der tok jeg feil. 

Endret av Sakura
stjernestøv
Skrevet
Sakura skrev (3 minutter siden):

Han kan kjøre buss💬

Han må jo lære trafikkreglene...

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Eh.. han kan jo åpenbart allerede kjøre buss da

Anonymkode: 28db1...1f2

Men ikke trafikkreglene. 

Worrisome_plenty
Skrevet

Det er en grunn på at det er 20 års aldersgrense på å lære seg å kjøre buss. Vi snakker ikke gocart her.

Gjest Sakura
Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Han må jo lære trafikkreglene...

Han kan de. 

AnonymBruker
Skrevet
On 5/23/2026 at 12:49 AM, Sakura said:

Hvordan klarte han kjøre en buss? Russebuss?  

Det sitter i genene. Hele familien har vært bussjåfører i flere generasjoner.

Anonymkode: 930c1...839

Gjest Sakura
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det sitter i genene. Hele familien har vært bussjåfører i flere generasjoner.

Anonymkode: 930c1...839

Da har han lært av de og kjøre buss. 

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Sakura said:

Da har han lært av de og kjøre buss. 

Det får man tro.

Anonymkode: bf48e...690

stjernestøv
Skrevet
Sakura skrev (10 timer siden):

Han kan de. 

Ok, det visste jeg ikke. 

Grendel
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det sitter i genene. Hele familien har vært bussjåfører i flere generasjoner.

Anonymkode: 930c1...839

Han kan sikkert starte en buss og styre den, men han kan drepe noen når som helst. Det er mye ulykker med barn som tjuvlåner biler.

Han er ikke moden eller ansvarlig nok. Han er mye mindre ansvarlig enn en gjennomsnittlig 14-åring. 

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, stjernestøv said:

Ok, det visste jeg ikke. 

Dette tror jeg bare er tull.

Anonymkode: bf48e...690

nachnoo
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det sitter i genene. Hele familien har vært bussjåfører i flere generasjoner.

Anonymkode: 930c1...839

Kompetanse på busskjøring arves ikke genetisk. Det gjør derimot antisosial pf.

Gjest Sakura
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette tror jeg bare er tull.

Anonymkode: bf48e...690

Jeg tror heller ikke på gutten har lært dette av familien. Han har nok lært dette en annen plass sikkert spill eller YouTube. 

Worrisome_plenty
Skrevet

I min familie har de hatt bil lenge, men jeg var ingen god sjåfør. Dette er ikke genetisk eller instinktivt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...