Gå til innhold

For en dag.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Først migrene og tok medisiner for det så forferdelig angst og tok vival for det, nå er jeg helt gåen og sitter bare hjemme. Forstår ikke det der, hvordan går det med dere? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjipt. 

Jeg er hos min mor. Sliter litt i hodet mitt, mye energier, men ellers går det vel greit. Skal snart spise hjemmelaget pizza. Så er det ut og spise softis. 

Skrevet

Vi er syke her, så er sliten. Planene for dagen måtte utgå. 

Skrevet
Glitter skrev (8 minutter siden):

Så kjipt. 

Jeg er hos min mor. Sliter litt i hodet mitt, mye energier, men ellers går det vel greit. Skal snart spise hjemmelaget pizza. Så er det ut og spise softis. 

Ja forstår ikke det, sikkert noe energi greier her og for skal ikke bli sånn av å sitte i sofaen.

Bale da med de energiene, hjemmelaget pizza er kjempegodt. Her har jeg spist mannens rømmegrøt, uff savner min mors for den var knallgod. 

Skrevet
Vendi skrev (6 minutter siden):

Vi er syke her, så er sliten. Planene for dagen måtte utgå. 

Kjedelig det da, dere får bare slappe av da. 

Skrevet
stjernestøv skrev (36 minutter siden):

Ja forstår ikke det, sikkert noe energi greier her og for skal ikke bli sånn av å sitte i sofaen.

Bale da med de energiene, hjemmelaget pizza er kjempegodt. Her har jeg spist mannens rømmegrøt, uff savner min mors for den var knallgod. 

Ja det er slitsomt. 

Skjønner du savner din mors rømmegrøt. Jeg kommer til å savne min mors pizza når hennes tid kommer. 

Skrevet
Glitter skrev (Akkurat nå):

Ja det er slitsomt. 

Skjønner du savner din mors rømmegrøt. Jeg kommer til å savne min mors pizza når hennes tid kommer. 

Ja slitsomt at noen må ha psykiske problemer syns jeg. 

Ja det var den beste og oppskriften hadde hun i hodet sitt, min mors pizza og var veldig god og hun lagde mye god mat. Har ikke akkurat arvet det. Håper det er lenge til din mors tid kommer. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ja slitsomt at noen må ha psykiske problemer syns jeg. 

Ja det var den beste og oppskriften hadde hun i hodet sitt, min mors pizza og var veldig god og hun lagde mye god mat. Har ikke akkurat arvet det. Håper det er lenge til din mors tid kommer. 

Ja håper jeg også. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...