stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Først migrene og tok medisiner for det så forferdelig angst og tok vival for det, nå er jeg helt gåen og sitter bare hjemme. Forstår ikke det der, hvordan går det med dere? 0 Siter
Glitter Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden Så kjipt. Jeg er hos min mor. Sliter litt i hodet mitt, mye energier, men ellers går det vel greit. Skal snart spise hjemmelaget pizza. Så er det ut og spise softis. 0 Siter
Vendi Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden Vi er syke her, så er sliten. Planene for dagen måtte utgå. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 47 minutter siden Forfatter Skrevet 47 minutter siden Glitter skrev (8 minutter siden): Så kjipt. Jeg er hos min mor. Sliter litt i hodet mitt, mye energier, men ellers går det vel greit. Skal snart spise hjemmelaget pizza. Så er det ut og spise softis. Ja forstår ikke det, sikkert noe energi greier her og for skal ikke bli sånn av å sitte i sofaen. Bale da med de energiene, hjemmelaget pizza er kjempegodt. Her har jeg spist mannens rømmegrøt, uff savner min mors for den var knallgod. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 46 minutter siden Forfatter Skrevet 46 minutter siden Vendi skrev (6 minutter siden): Vi er syke her, så er sliten. Planene for dagen måtte utgå. Kjedelig det da, dere får bare slappe av da. 0 Siter
Glitter Skrevet 10 minutter siden Skrevet 10 minutter siden stjernestøv skrev (36 minutter siden): Ja forstår ikke det, sikkert noe energi greier her og for skal ikke bli sånn av å sitte i sofaen. Bale da med de energiene, hjemmelaget pizza er kjempegodt. Her har jeg spist mannens rømmegrøt, uff savner min mors for den var knallgod. Ja det er slitsomt. Skjønner du savner din mors rømmegrøt. Jeg kommer til å savne min mors pizza når hennes tid kommer. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7 minutter siden Forfatter Skrevet 7 minutter siden Glitter skrev (Akkurat nå): Ja det er slitsomt. Skjønner du savner din mors rømmegrøt. Jeg kommer til å savne min mors pizza når hennes tid kommer. Ja slitsomt at noen må ha psykiske problemer syns jeg. Ja det var den beste og oppskriften hadde hun i hodet sitt, min mors pizza og var veldig god og hun lagde mye god mat. Har ikke akkurat arvet det. Håper det er lenge til din mors tid kommer. 0 Siter
Glitter Skrevet 5 minutter siden Skrevet 5 minutter siden stjernestøv skrev (1 minutt siden): Ja slitsomt at noen må ha psykiske problemer syns jeg. Ja det var den beste og oppskriften hadde hun i hodet sitt, min mors pizza og var veldig god og hun lagde mye god mat. Har ikke akkurat arvet det. Håper det er lenge til din mors tid kommer. Ja håper jeg også. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.