Gå til innhold

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Først migrene og tok medisiner for det så forferdelig angst og tok vival for det, nå er jeg helt gåen og sitter bare hjemme. Forstår ikke det der, hvordan går det med dere? 

Videoannonse
Annonse
Glitter
Skrevet

Så kjipt. 

Jeg er hos min mor. Sliter litt i hodet mitt, mye energier, men ellers går det vel greit. Skal snart spise hjemmelaget pizza. Så er det ut og spise softis. 

Skrevet

Vi er syke her, så er sliten. Planene for dagen måtte utgå. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (8 minutter siden):

Så kjipt. 

Jeg er hos min mor. Sliter litt i hodet mitt, mye energier, men ellers går det vel greit. Skal snart spise hjemmelaget pizza. Så er det ut og spise softis. 

Ja forstår ikke det, sikkert noe energi greier her og for skal ikke bli sånn av å sitte i sofaen.

Bale da med de energiene, hjemmelaget pizza er kjempegodt. Her har jeg spist mannens rømmegrøt, uff savner min mors for den var knallgod. 

stjernestøv
Skrevet
Vendi skrev (6 minutter siden):

Vi er syke her, så er sliten. Planene for dagen måtte utgå. 

Kjedelig det da, dere får bare slappe av da. 

Glitter
Skrevet
stjernestøv skrev (36 minutter siden):

Ja forstår ikke det, sikkert noe energi greier her og for skal ikke bli sånn av å sitte i sofaen.

Bale da med de energiene, hjemmelaget pizza er kjempegodt. Her har jeg spist mannens rømmegrøt, uff savner min mors for den var knallgod. 

Ja det er slitsomt. 

Skjønner du savner din mors rømmegrøt. Jeg kommer til å savne min mors pizza når hennes tid kommer. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (Akkurat nå):

Ja det er slitsomt. 

Skjønner du savner din mors rømmegrøt. Jeg kommer til å savne min mors pizza når hennes tid kommer. 

Ja slitsomt at noen må ha psykiske problemer syns jeg. 

Ja det var den beste og oppskriften hadde hun i hodet sitt, min mors pizza og var veldig god og hun lagde mye god mat. Har ikke akkurat arvet det. Håper det er lenge til din mors tid kommer. 

Glitter
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ja slitsomt at noen må ha psykiske problemer syns jeg. 

Ja det var den beste og oppskriften hadde hun i hodet sitt, min mors pizza og var veldig god og hun lagde mye god mat. Har ikke akkurat arvet det. Håper det er lenge til din mors tid kommer. 

Ja håper jeg også. :)

Ikkeanonymnok
Skrevet

Her er alt som en vanlig dag. Gått en tur, mekket litt bil og jobbet litt i kjøkkenhagen. 

stjernestøv
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (10 minutter siden):

Her er alt som en vanlig dag. Gått en tur, mekket litt bil og jobbet litt i kjøkkenhagen. 

Ja det er en vanlig dag her og, ikke noe spesielt som skjer. 

Gjest Sakura
Skrevet

Jeg hadde en plan for ettermiddagen men det blir ikke til jeg går allikevel. De jeg skulle  besøke har jeg ikke så mye kontakt med lite å prate om blir mye deres liv og interesser vi snakker om alltid. 

stjernestøv
Skrevet
Sakura skrev (22 minutter siden):

Jeg hadde en plan for ettermiddagen men det blir ikke til jeg går allikevel. De jeg skulle  besøke har jeg ikke så mye kontakt med lite å prate om blir mye deres liv og interesser vi snakker om alltid. 

Jeg liker best når fokus er på andre folk og deres ting så det går greit for meg, har ikke så mye å komme med fra denne kanten. 

Gjest Sakura
Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Jeg liker best når fokus er på andre folk og deres ting så det går greit for meg, har ikke så mye å komme med fra denne kanten. 

Det gjør jeg og🙂ikke så mye nytt å komme med jeg heller. Vi har ikke så mye felles som eks: venner, jobb, familieliv. 

Endret av Sakura
emilie321
Skrevet

Har nesten akkurat kommet hjem og er sliten, men har hatt det veldig fint idag. Fra klokka 14 var jeg hos min niese på feiring der. Setter stor pris på å bli invitert.

stjernestøv
Skrevet

Nei jeg er ikke bra i dag heller så får ikke håpe det blir sånn fremover men jeg blir jo aldri bra heller, det er jo bare sånn det. Vet ikke om det hjelper med vival på dette? Må nok ta i morgen for da er det urnenedsettelse, bare for å klare å stille opp. Er veldig sliten, er dette sorg? Vet ikke hvor lenge det varer, folk sier jo det blir lettere etter hvert. Har enda mindre energi enn til vanlig nå og trodde ikke det var mulig, alt er så tungt og kroppen føles tung. Min mor skulle jo klippe seg i mai og synd hun ikke fikk bli med på feiring på sykehjemmet i går, hun hadde likt det. Hun var så glad og fornøyd der, tenker mye på hva hun gjør nå og hvor hun er. Fikk jo reading og burde være fornøyd med det, kan ikke akkurat bestille en til reading men kunne kontaktet noen andre. 

stjernestøv
Skrevet

Så på en side nå og ei der var liksom sjaman og medium men spørsmål om kontakt med avdøde besvares ikke, hvorfor kaller hun seg et medium da? Det er det rareste. 

Skrevet (endret)

Kan du prøve å roe deg ned med at din mor har det bedre der hun er nå. Bedre enn hvis hun hadde vært på sykehjemmet og klipt seg/feiret 17 mai der. 
Man kan bli utmattet av sorg og å tenke på hvordan den døde hadde det og kunne hatt det hvis hun/han levde nå, du blir nok sliten av alle de tankene og følelsene - pluss at du skal gjennom urnenedsettelsen. 
Ikke kontakt flere medium, det holder med det du har gjort. 

Endret av Osten
stjernestøv
Skrevet
Osten skrev (14 minutter siden):

Kan du prøve å roe deg ned med at din mor har det bedre der hun er nå. Bedre enn hvis hun hadde vært på sykehjemmet og klipt seg/feiret 17 mai der. 
Man kan bli utmattet av sorg og å tenke på hvordan den døde hadde det og kunne hatt det hvis hun/han levde nå, du blir nok sliten av alle de tankene og følelsene - pluss at du skal gjennom urnenedsettelsen. 
Ikke kontakt flere medium, det holder med det du har gjort. 

Ja prøver jo på det men spør om hun kan sende meg tegn på at hun har det bra, ja hun var jo ikke i stand til det men om hun hadde vært frisk tenkte jeg. Da hadde hun kost seg for hun likte seg så godt der, men hun var jo full i kreft og smerter. Ja blir vel sliten av det og gruer meg litt til i morgen men det går vel fint, hun er nok med oss da. Skal få info fra et medium på e.post nå, det var ikke så dyrt heller. Venter på svar, må bare vite om hun har det bra. Han skrev jo det han andre da. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Skal få info fra et medium på e.post nå, det var ikke så dyrt heller. Venter på svar, må bare vite om hun har det bra. Han skrev jo det han andre da. 

Jeg vil kalle det en sensasjon dersom du får annen "info" enn at hun nå er fri fra smerter og har fått fred. Muligens ispedd litt savn etter dere som sto henne nærmest. 

Jeg mener ikke å fleipe med det, men det er i drøyeste laget å ta betalt for å fortelle noen at avdøde familiemedlemmer ikke har det bra. 

Håper du får et svar som gir deg også fred. 

stjernestøv
Skrevet
laban skrev (Akkurat nå):

Jeg vil kalle det en sensasjon dersom du får annen "info" enn at hun nå er fri fra smerter og har fått fred. Muligens ispedd litt savn etter dere som sto henne nærmest. 

Jeg mener ikke å fleipe med det, men det er i drøyeste laget å ta betalt for å fortelle noen at avdøde familiemedlemmer ikke har det bra. 

Håper du får et svar som gir deg også fred. 

Han som ga meg reading visste bla at hun røykte og at kreften kom for noen år siden og at de ikke gjorde noe med det men lot det gå sin gang, jeg hadde ikke sagt noe om det til han. Får se hva hun her skriver, hun skulle være så god på ånde kontakt at jeg ikke skrev noe info. 

Noen har det ikke bra men tror min mor har det bra da og fikk tegn i dag i form av røyklukt, han skrev det var hennes kjennetegn. Er glad hun var innom. 

Ja håper hun har noe fornuftig å komme med. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...