Nicklusheletida Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (På 17.5.2026 den 14.01): Ja forstår ikke det, sikkert noe energi greier her og for skal ikke bli sånn av å sitte i sofaen. Bale da med de energiene, hjemmelaget pizza er kjempegodt. Her har jeg spist mannens rømmegrøt, uff savner min mors for den var knallgod. Uff ? Det er jo koselig at din mann lager rømmegrøt til deg da. Ikke noe å uffe seg over det, selv om din mors var bedre 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden stjernestøv skrev (11 timer siden): Nei jeg er ikke bra i dag heller så får ikke håpe det blir sånn fremover men jeg blir jo aldri bra heller, det er jo bare sånn det. Vet ikke om det hjelper med vival på dette? Må nok ta i morgen for da er det urnenedsettelse, bare for å klare å stille opp. Er veldig sliten, er dette sorg? Vet ikke hvor lenge det varer, folk sier jo det blir lettere etter hvert. Har enda mindre energi enn til vanlig nå og trodde ikke det var mulig, alt er så tungt og kroppen føles tung. Min mor skulle jo klippe seg i mai og synd hun ikke fikk bli med på feiring på sykehjemmet i går, hun hadde likt det. Hun var så glad og fornøyd der, tenker mye på hva hun gjør nå og hvor hun er. Fikk jo reading og burde være fornøyd med det, kan ikke akkurat bestille en til reading men kunne kontaktet noen andre. Å miste noen er veldig vondt, det er ikke noe rart at du er sliten. Ofte er det sånn at når alt er over rammer sorgen hardt. Man klarer seg så lenge man må, etterpå er det tomt, og man tar det innover seg at den man var så glad i er borte. Men din mor og hennes kjærlighet til deg, kommer alltid til og være med deg i tankene og i hjerte ditt. Det trenger du ingen reading til. Anonymkode: a3309...774 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.