Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Skrevet
stjernestøv skrev (På 17.5.2026 den 14.01):

Ja forstår ikke det, sikkert noe energi greier her og for skal ikke bli sånn av å sitte i sofaen.

Bale da med de energiene, hjemmelaget pizza er kjempegodt. Her har jeg spist mannens rømmegrøt, uff savner min mors for den var knallgod. 

Uff ? Det er jo koselig at din mann lager rømmegrøt til deg da. Ikke noe å uffe seg over det, selv om din mors var bedre :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (11 timer siden):

Nei jeg er ikke bra i dag heller så får ikke håpe det blir sånn fremover men jeg blir jo aldri bra heller, det er jo bare sånn det. Vet ikke om det hjelper med vival på dette? Må nok ta i morgen for da er det urnenedsettelse, bare for å klare å stille opp. Er veldig sliten, er dette sorg? Vet ikke hvor lenge det varer, folk sier jo det blir lettere etter hvert. Har enda mindre energi enn til vanlig nå og trodde ikke det var mulig, alt er så tungt og kroppen føles tung. Min mor skulle jo klippe seg i mai og synd hun ikke fikk bli med på feiring på sykehjemmet i går, hun hadde likt det. Hun var så glad og fornøyd der, tenker mye på hva hun gjør nå og hvor hun er. Fikk jo reading og burde være fornøyd med det, kan ikke akkurat bestille en til reading men kunne kontaktet noen andre. 

Å miste noen er veldig vondt, det er ikke noe rart at du er sliten. Ofte er det sånn at når alt er over rammer sorgen hardt.
Man klarer seg så lenge man må, etterpå er det tomt, og man tar det innover seg at den man var så glad i er borte.

Men din mor og hennes kjærlighet til deg, kommer alltid til og være med deg i tankene og i hjerte ditt.
Det trenger du ingen reading til.

Anonymkode: a3309...774

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Å miste noen er veldig vondt, det er ikke noe rart at du er sliten. Ofte er det sånn at når alt er over rammer sorgen hardt.
Man klarer seg så lenge man må, etterpå er det tomt, og man tar det innover seg at den man var så glad i er borte.

Men din mor og hennes kjærlighet til deg, kommer alltid til og være med deg i tankene og i hjerte ditt.
Det trenger du ingen reading til.

Anonymkode: a3309...774

Ja det er sikkert sant, i morgen er det urnenedsettelse og da er hun jo endelig i jorden og vi har en grav å gå til, syns det har gått tregt. Så må jeg bestille gravstein min far har tatt ut. 

Jo det er sant det, har tro på det. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (5 timer siden):

Ja det er sikkert sant, i morgen er det urnenedsettelse og da er hun jo endelig i jorden og vi har en grav å gå til, syns det har gått tregt. Så må jeg bestille gravstein min far har tatt ut. 

Jo det er sant det, har tro på det. 

Er ikke urnenedsettelse i dag? Mener å huske at du i går da "i morgen" som altså blir i dag 

Anonymkode: 0020b...5ce

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er ikke urnenedsettelse i dag? Mener å huske at du i går da "i morgen" som altså blir i dag 

Anonymkode: 0020b...5ce

Jo det er i dag, skrev vel i natt og da var det ikke dag enda :) 

Lillemus
Skrevet
Glitter skrev (På 17.5.2026 den 14.38):

Ja det er slitsomt. 

Skjønner du savner din mors rømmegrøt. Jeg kommer til å savne min mors pizza når hennes tid kommer. 

Be henne lære deg hvordan hun lager den. :) Lag den sammen med henne noen ganger og skriv ned hva hun gjør, hvilke ingredienser hun bruker og slikt.

Glitter
Skrevet
Lillemus skrev (11 minutter siden):

Be henne lære deg hvordan hun lager den. :) Lag den sammen med henne noen ganger og skriv ned hva hun gjør, hvilke ingredienser hun bruker og slikt.

Ja, det var jo en god idé. Har ikke tenkt på det. 😅 Det er liksom mamma sin. Hehe. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...