AnonymBruker Skrevet 17. mai Skrevet 17. mai Noen menn er bare helt hinsides sexfikserte og perverse. Hvorfor det? Anonymkode: 566c1...a59 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mai Skrevet 17. mai 56 minutes ago, AnonymBruker said: Noen menn er bare helt hinsides sexfikserte og perverse. Hvorfor det? Anonymkode: 566c1...a59 Perverse på hvilken måte? Anonymkode: 0697e...032 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mai Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Perverse på hvilken måte? Anonymkode: 0697e...032 Du vet hva pervers betyr? Anonymkode: 566c1...a59 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mai Skrevet 17. mai 15 minutes ago, AnonymBruker said: Du vet hva pervers betyr? Anonymkode: 566c1...a59 Jeg vet ikke hva du legger i begrepet. Anonymkode: 0697e...032 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du vet hva pervers betyr? Anonymkode: 566c1...a59 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg vet ikke hva du legger i begrepet. Anonymkode: 0697e...032 Pervers betyr abonorm, stridende mot naturen, unaturlig, overdrevet, forvridd, fordreid eller forskrudd, i følge Store Norske Leksikon. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai 4 hours ago, Lillemus said: Pervers betyr abonorm, stridende mot naturen, unaturlig, overdrevet, forvridd, fordreid eller forskrudd, i følge Store Norske Leksikon. Hva som regnes for perverst er da helt individuelt. Anonymkode: 17117...fe8 1 Siter
Lillemus Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva som regnes for perverst er da helt individuelt. Anonymkode: 17117...fe8 Dette er i alle fall definisjonen på begrepet. 0 Siter
Grendel Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai Menn er perverse svin. Jeg kan ikke si imot det. Kvinner har er frigjorte og "hemmelig hage" av lyster. Det er bare andre ord på samme sak. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai 41 minutes ago, stjernestøv said: Jeg mener pervers er å gå over en grense... Men grensen er individuell. Anonymkode: 0697e...032 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men grensen er individuell. Anonymkode: 0697e...032 Tenker på pedofile, voldtekt, dyresex og i den gaten, da er man pervers. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai 1 minute ago, stjernestøv said: Tenker på pedofile, voldtekt, dyresex og i den gaten, da er man pervers. Ja, men vet ikke om det er det TS tenker på? Anonymkode: 0697e...032 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, men vet ikke om det er det TS tenker på? Anonymkode: 0697e...032 Vet ikke jeg men har får dick pics men det er jo bare latterlig, så liker menn å sende bilde av seg selv i bar overkropp...sexy not. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ja, men vet ikke om det er det TS tenker på? Anonymkode: 0697e...032 Jeg tenker på når ting begynner å bli usivilisert. Jeg syns dp er perverst Syns det er perverst å runke foran kamera til ukjente Gruppesex- mase om å se på mens du blir tatt av en annen Perverst å ha meninger om at det er helt naturlig at menn blir kåte på preteens- at det er samfunnet som er eneste årsak til at menn ikke har seg med de unge og at alle menn som påstår noe annet har tatt på seg en maske og lyver. Anonymkode: 566c1...a59 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg tenker på når ting begynner å bli usivilisert. Jeg syns dp er perverst Syns det er perverst å runke foran kamera til ukjente Gruppesex- mase om å se på mens du blir tatt av en annen Perverst å ha meninger om at det er helt naturlig at menn blir kåte på preteens- at det er samfunnet som er eneste årsak til at menn ikke har seg med de unge og at alle menn som påstår noe annet har tatt på seg en maske og lyver. Anonymkode: 566c1...a59 Det er jeg enig i. Anonymkode: 0697e...032 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker på når ting begynner å bli usivilisert. Jeg syns dp er perverst Syns det er perverst å runke foran kamera til ukjente Gruppesex- mase om å se på mens du blir tatt av en annen Perverst å ha meninger om at det er helt naturlig at menn blir kåte på preteens- at det er samfunnet som er eneste årsak til at menn ikke har seg med de unge og at alle menn som påstår noe annet har tatt på seg en maske og lyver. Anonymkode: 566c1...a59 Enkelte menn tenker bare på sex og vil pule alle uansett alder, jeg måtte slutte å akseptere forespørsler på snap. De er jo bare ute etter sex og det er jo litt sykt, har ikke sett noen som vil ha vennskap. Og jeg er snart 54 år, det var menn i alle aldre. 0 Siter
Grendel Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker på når ting begynner å bli usivilisert. Jeg syns dp er perverst Syns det er perverst å runke foran kamera til ukjente Gruppesex- mase om å se på mens du blir tatt av en annen Perverst å ha meninger om at det er helt naturlig at menn blir kåte på preteens- at det er samfunnet som er eneste årsak til at menn ikke har seg med de unge og at alle menn som påstår noe annet har tatt på seg en maske og lyver. Anonymkode: 566c1...a59 Hvor har du dette fra? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai Grendel skrev (15 minutter siden): Hvor har du dette fra? Menn Anonymkode: 566c1...a59 0 Siter
Grendel Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Menn Anonymkode: 566c1...a59 Hvilke menn? 0 Siter
psykedeliker Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (På 17.5.2026 den 19.41): Hvorfor det? Det må du spørre dem direkte om, ellers blir det bare gjetninger og spekulasjoner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.