Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sakura
Skrevet (endret)

Mannens hormoner🕺

Endret av Sakura
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Sakura skrev (12 timer siden):

Mannens hormoner🕺

Ja. Jeg lurer på om menn har samme mentale konsept om det perverse som kvinner. Eller er det en helt annen måte de er skrudd sammen?

Anonymkode: 566c1...a59

Gjest Sakura
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ja. Jeg lurer på om menn har samme mentale konsept om det perverse som kvinner. Eller er det en helt annen måte de er skrudd sammen?

Tja, de tenker stort sett med 🍆 delen😄damer med 🧠❤️

stjernestøv
Skrevet
Sakura skrev (3 minutter siden):

Tja, de tenker stort sett med 🍆 delen😄damer med 🧠❤️

Det er mange perverse damer, hvis man tenker på dem som ligger med alle og en hver hele tiden. Syns det er noe perverst med det. 

Gjest Sakura
Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Det er mange perverse damer, hvis man tenker på dem som ligger med alle og en hver hele tiden. Syns det er noe perverst med det. 

Ja. De tenker med 🐭 ikke med 🧠 alltid. 

Endret av Sakura
stjernestøv
Skrevet
Sakura skrev (1 minutt siden):

Ja. De tenker med 🐭 ikke med 🧠 alltid. 

Ja men de får nå styre på, det er jo de som bestemmer hva de vil gjøre og hvordan de vil leve. 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg lurer på om menn har samme mentale konsept om det perverse som kvinner.

På gruppenivå er det nok litt ulikt, ja. Men statistikken sier som kjent ikke noe om årsakene til at det er slik, så det trenger ikke ha med kjønn å gjøre i utgangspunktet.

Gjest Sakura
Skrevet
stjernestøv skrev (6 timer siden):

Ja men de får nå styre på, det er jo de som bestemmer hva de vil gjøre og hvordan de vil leve. 

Ja. 

Grendel
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 18.5.2026 den 15.20):

Jeg tenker på når ting begynner å bli usivilisert. 

Jeg syns dp er perverst

Syns det er perverst å runke foran kamera til ukjente

Gruppesex- mase om å se på mens du blir tatt av en annen

Perverst å ha meninger om at det er helt naturlig at menn blir kåte på preteens- at det er samfunnet som er eneste årsak til at menn ikke har seg med de unge og at alle menn som påstår noe annet har tatt på seg en maske og lyver. 

Jeg tror ikke alt  dette er unikt for menn å

Det er litt interessant at kvinner fantaserer om at partneren har sex med andre. Det er med på topp 10 i alle fall.

https://www.nettavisen.no/dette-er-kvinners-sexfantasier/s/12-95-238633

Kvinners topp 10 sex-fantasier

1) Sex med en ny person

2) Sex med en forbudt partner

3) Sex med to eller flere personer

4) Sex på et eksotisk sted

5) Sex med en fremmed person, helst impulsivt

6) Sex under tvang

7) Sex på et forbudt sted der man kan bli oppdaget

8. Sex med noen av samme kjønn

9) Se på at partneren har sex med noen andre

10) Med en kjendis

Du har ting på listen som er genuint perverst.

Det er veldig langt fra normalt å tenne på barn som ikke er i tenårene. Det er absurd å påstå at det er noe alle menn gjør. Mulig pedofile tror alle er som dem. Jeg lurer oppriktig på hvor du har det fra. Det må være noen mørke sider på nettet.

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nei, egentlig ikke. Jeg går ikke rundt og er sint på alle de perverse kvinnene. De finnes også. Det finnes kvinner som er pedofile overgripere. Hvis et guttebarn blir utsatt for overgrep er det oftest fra en kvinne. (De fleste overgripere totalt sett er uten tvil menn). Når du spør hvorfor menn tenner på pre-teens så tenker jeg det er samme grunn som at noen kvinner tenner på 5 år gamle gutter. Jeg tror veldig få av oss kan forstå det.

https://www.nrk.no/sorlandet/xl/_-modre-voldtar-1.13153616

Endret av Grendel
Snill gutt
Skrevet

Noen kaller det perverst når Noen liker/ tenner på noe de selv ikke skjønner elker ikke tenner på. Det er vel å ta i litt....

• 2 uker senere...
Crimson
Skrevet
Gjest Sakura skrev (På 19.5.2026 den 0.18):

Mannens hormoner🕺

AnonymBruker skrev (På 19.5.2026 den 13.13):

Ja. Egget ligger stille, mens sædcellene svømmer. De må ha lyst til å svømme til egget, derfor tenker menn annerledes enn kvinner. Det finnes unntak som kan utvikles av miljøet, og anomalier. Men det normale er at mannen har helt spesielle tanker, disse kan også påvirkes av miljøet og erfaringer, både forsterkes og svekkes alt etter hvilket miljø han lever i. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...