Gå til innhold

Noen med rus-erfaring? Fant en halv prince-sigarett uten innhold/tobakk


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I på ungdommens rom. Stappes det hasj inni eller?

Anonymkode: 45198...b22

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja og ofte en kombo med tobakk, men vanligst å bruke rullepapir fremfor ferdigrull.

Anonymkode: 568da...c87

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja og ofte en kombo med tobakk, men vanligst å bruke rullepapir fremfor ferdigrull.

Anonymkode: 568da...c87

Takk. Dette var en ferdig-sigarett.

Anonymkode: 45198...b22

Lady HM
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

I på ungdommens rom. Stappes det hasj inni eller?

Anonymkode: 45198...b22

Sannsynligheten er stor for at innholdet bare har falt ut...

emilie321
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Takk. Dette var en ferdig-sigarett.

Anonymkode: 45198...b22

Tobakken i ferdigsigaretter er veldig tørr og derfor kan den lett ramle ut, særlig hvis det bare er en halv sigarett.

AnonymBruker
Skrevet
emilie321 skrev (10 minutter siden):

Tobakken i ferdigsigaretter er veldig tørr og derfor kan den lett ramle ut, særlig hvis det bare er en halv sigarett.

Skjønner. Denne var ikke røyket ned til halv sigarett. Mer klippet så det ut som.

Anonymkode: 45198...b22

emilie321
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjønner. Denne var ikke røyket ned til halv sigarett. Mer klippet så det ut som.

Anonymkode: 45198...b22

Den kan ha vært røyket litt av og så kan en ha klippet bort ytterste delen da denne lukter ille.  Vet ikke, men skjønner at du er bekymret

Gjest Sakura
Skrevet (endret)

Det høres ut som leke røyk som vi hadde som barn på 90s. Jeg tror ikke de selger slikt noe lengre i Norge til barn. Ekte røyk du fant! 

Endret av Sakura
Gjest Sakura
Skrevet
Sakura skrev (10 minutter siden):

Det høres ut som leke røyk som vi hadde som barn på 90s. Jeg tror ikke de selger slikt noe lengre i Norge til barn. Ekte røyk du fant! 

Du kan ta en samtale med ditt barn og spør hva har du røykt og hvor er resten av tobakken. 

Glitter
Skrevet

Det kan være det, men da ville hn jo laget mekk og puttet det tilbake i sigaretten. Uansett blir rusen dårligere pga filteret. 

psykedeliker
Skrevet

Hvorfor snoker du på ungdommens rom? Har du ikke bedre ting å gjøre?

Skrevet
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor snoker du på ungdommens rom? Har du ikke bedre ting å gjøre?

Det er da helt naturlig (og i mange tilfeller nødvendig) å følge litt med på hva barna/ungdommene gjør. Det heter å bry seg. 

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor snoker du på ungdommens rom? Har du ikke bedre ting å gjøre?

Nei.

Anonymkode: 45198...b22

stjernestøv
Skrevet

Dette har nok ikke noe med rus å gjøre :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

I på ungdommens rom. Stappes det hasj inni eller?

Anonymkode: 45198...b22

En måte å innta rus på er å blande den tørre tobakken inne i sigaretthylsen med hasj og så rulle det sammen inn i sigarettpapir av typen Rizzla. Da tømmer man altså tobakk fra ferdigsigarett og lager en «ny» sigarett bestående av oppvarmet hasjklump blandet med tobakk. Hadde jeg funnet en halvtømt ferdigsigarett hadde jeg tenkt i de baner.

psykedeliker
Skrevet
Vendi skrev (9 timer siden):

Det er da helt naturlig (og i mange tilfeller nødvendig) å følge litt med på hva barna/ungdommene gjør. Det heter å bry seg.

Nei, det heter å snoke, og er en sikker oppskrift på mistillit.

Skrevet
psykedeliker skrev (17 minutter siden):

Nei, det heter å snoke, og er en sikker oppskrift på mistillit.

Ja, skjønner hva du mener. Jeg mener ikke at man generelt skal gå fram på en invaderende måte. I de aller fleste tilfeller holder det å vise en sunn og normal interesse for hva barnet/ungdommen holder på med og er opptatt av. Være normalt deltagende tilstede. Men mistenker man at ungdommen ruser seg vil det i mitt hode legitimere en "ransaking" av f.eks rommet. Hensikten er selvfølgelig å hjelpe ungdommen til å avslutte svineriet og å ikke sette seg i skikkelig alvorlig trøbbel videre. 

psykedeliker
Skrevet (endret)
Vendi skrev (3 minutter siden):

Men mistenker man at ungdommen ruser seg vil det i mitt hode legitimere en "ransaking" av f.eks rommet.

Det sier mest om hva som foregår i ditt hode.

Endret av psykedeliker
Skrevet
psykedeliker skrev (8 minutter siden):

Det sier mest om hva som foregår i ditt hode.

Ja, jeg mener at slikt kan være nødvendig i noen tilfeller. 

psykedeliker
Skrevet
Vendi skrev (3 minutter siden):

Ja, jeg mener at slikt kan være nødvendig i noen tilfeller. 

Hvor trekker du grensen for når det er nødvendig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...