AnonymBruker Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai Jeg er deprimert og overvektig. Synd at ungene vokser opp med at jeg ikke er med på noen bilder med dem, men jeg orker bare ikke å forholde meg selv på den måten. Anonymkode: d9bae...44d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Sliter med det samme. Klarer aldri se meg i speilet heller. Anonymkode: 9db79...0e6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Sliter med det samme. Klarer aldri se meg i speilet heller. Anonymkode: 9db79...0e6 Jeg ser meg kun i ansiktet fordi jeg bruker sminke hver dag. Orker ikke helfigur. Hvordan begynte det for deg? Anonymkode: d9bae...44d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Alba skrev (Akkurat nå): Sånn er det her også. Føler meg stygg og ekkel. Leit🥲Jeg er sikker på at du er veldig fin! Får du hjelp av terapeut med disse tankene? Anonymkode: d9bae...44d 0 Siter
Glitter Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai Jeg ser meg i speilet, men liker ikke det jeg ser. Liker ikke å bli tatt bilde av. For to år siden var jeg tynn og fin. Hvorfor satte jeg ikke mer pris på det og hvorfor lot jeg antipsykotisk gjøre at jeg fullstendig mistet kontrollen på matinntaket? 0 Siter
Soleil70 Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai Glitter skrev (30 minutter siden): Jeg ser meg i speilet, men liker ikke det jeg ser. Liker ikke å bli tatt bilde av. For to år siden var jeg tynn og fin. Hvorfor satte jeg ikke mer pris på det og hvorfor lot jeg antipsykotisk gjøre at jeg fullstendig mistet kontrollen på matinntaket? Hvordan går det med vekten nå, det er jo ofte ikke så lett å holde på egne rutiner når man er innlagt? 0 Siter
Glitter Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai Soleil70 skrev (1 minutt siden): Hvordan går det med vekten nå, det er jo ofte ikke så lett å holde på egne rutiner når man er innlagt? Nei har dessverre gått opp i vekt i løpet av innleggelsen. Jeg som hadde gått ned 18 kg... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai Glitter skrev (1 time siden): Jeg ser meg i speilet, men liker ikke det jeg ser. Liker ikke å bli tatt bilde av. For to år siden var jeg tynn og fin. Hvorfor satte jeg ikke mer pris på det og hvorfor lot jeg antipsykotisk gjøre at jeg fullstendig mistet kontrollen på matinntaket? Samme her😭Hvorfor sa ikke legen noe om vanlig bivirkning ved bruk av AP? Jeg har dessverre ikke viljestyrke til å gå ned igjen. Anonymkode: d9bae...44d 0 Siter
Glitter Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Samme her😭Hvorfor sa ikke legen noe om vanlig bivirkning ved bruk av AP? Jeg har dessverre ikke viljestyrke til å gå ned igjen. Anonymkode: d9bae...44d Jeg hadde gått ned 18 kg, men så ble jeg innlagt og da forsvant viljestyrken så har gått opp 8 kg på 2,5 måneder. Må få bli skrevet ut snart så jeg kan begynne å gå ned I vekt igjen. Men ingenting tyder på utskrivelse i nærmeste framtid. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai Glitter skrev (8 minutter siden): Jeg hadde gått ned 18 kg, men så ble jeg innlagt og da forsvant viljestyrken så har gått opp 8 kg på 2,5 måneder. Må få bli skrevet ut snart så jeg kan begynne å gå ned I vekt igjen. Men ingenting tyder på utskrivelse i nærmeste framtid. Veldig leit. Det viktigste er dog å få hjelp til psykiske. Skjønner at dette henger tett sammen. Anonymkode: d9bae...44d 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai Har aldri likt å bli tatt bilde av eller se meg selv på bilder. 0 Siter
krøll9 Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Hva er det som gjør at dere ikke vil bli tatt bilde av/avviser eget utseende? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai krøll9 skrev (1 time siden): Hva er det som gjør at dere ikke vil bli tatt bilde av/avviser eget utseende? Jeg er ts da, men det er fordi jeg er stygg- motsatt av vakker. Anonymkode: d9bae...44d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er ts da, men det er fordi jeg er stygg- motsatt av vakker. Anonymkode: d9bae...44d Jeg tenkte sånn før, likte ikke bilder og video av meg selv. Syntes jeg var så stygg og rar ut. Men så kom jeg på - bilder og videoer er jo bare slik andre ser meg. Hvis jeg ikke takler bilder og videoer så kan jeg heller ikke takle å være ute i verden og la andre mennesker se meg. Det er jo akkurat det samme. Folk ser meg jo hver dag. Etter den innsikten sluttet jeg å bry meg. Anonymkode: 6e934...a06 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Jeg liker ikke å bli tatt bilder av og ser meg selv i speilet om morgenen, er jo ikke sånn jeg vil se ut men det er nå meg. Kan ta selfie helst med filter men da jeg var frisk i to år var jeg fornøyd med utseende, da tok vi mange bilder og så har gode minner fra den tiden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg tenkte sånn før, likte ikke bilder og video av meg selv. Syntes jeg var så stygg og rar ut. Men så kom jeg på - bilder og videoer er jo bare slik andre ser meg. Hvis jeg ikke takler bilder og videoer så kan jeg heller ikke takle å være ute i verden og la andre mennesker se meg. Det er jo akkurat det samme. Folk ser meg jo hver dag. Etter den innsikten sluttet jeg å bry meg. Anonymkode: 6e934...a06 Stemmer. Jeg gruer meg til hver gang jeg må vise meg offentlig. Anonymkode: d9bae...44d 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Stemmer. Jeg gruer meg til hver gang jeg må vise meg offentlig. Anonymkode: d9bae...44d Jeg driter litt i hva andre syns, vi er jo alle forskjellige og tror folk har nok med seg selv. Men de legger vel merke til når folk forfaller, hva så tenker jeg. Men det er en god følelse å være fornøyd med seg selv, brydde meg ikke om hva andre så da heller. Men det er den selvfølelsen, tror det er litt viktig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai stjernestøv skrev (3 minutter siden): Jeg driter litt i hva andre syns, vi er jo alle forskjellige og tror folk har nok med seg selv. Men de legger vel merke til når folk forfaller, hva så tenker jeg. Men det er en god følelse å være fornøyd med seg selv, brydde meg ikke om hva andre så da heller. Men det er den selvfølelsen, tror det er litt viktig. Bra for deg! Jeg har hatt lav selvfølelse hele livet. Anonymkode: d9bae...44d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Stemmer. Jeg gruer meg til hver gang jeg må vise meg offentlig. Anonymkode: d9bae...44d Tror ikke folk bruker så mange kalorier som du frykter på å tenke på hvordan du ser ut. Folk bryr seg generelt sett lite om slikt, de har nok med seg selv. Vi er som regel mye viktigere og tar større plass i eget hode enn i andres. Anonymkode: 6e934...a06 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.