Gå til innhold

Jeg har store problemer med å se meg i speilet og deltar ikke på bilder. Andre?


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er deprimert og overvektig. Synd at ungene vokser opp med at jeg ikke er med på noen bilder med dem, men jeg orker bare ikke å forholde meg selv på den måten. 

Anonymkode: d9bae...44d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sliter med det samme. Klarer aldri se meg i speilet heller. 

Anonymkode: 9db79...0e6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Sliter med det samme. Klarer aldri se meg i speilet heller. 

Anonymkode: 9db79...0e6

Jeg ser meg kun i ansiktet fordi jeg bruker sminke hver dag. Orker ikke helfigur. Hvordan begynte det for deg?

Anonymkode: d9bae...44d

Skrevet

Sånn er det her også. Føler meg stygg og ekkel.

AnonymBruker
Skrevet
Alba skrev (Akkurat nå):

Sånn er det her også. Føler meg stygg og ekkel.

Leit🥲Jeg er sikker på at du er veldig fin! Får du hjelp av terapeut med disse tankene?

Anonymkode: d9bae...44d

Glitter
Skrevet

Jeg ser meg i speilet, men liker ikke det jeg ser. Liker ikke å bli tatt bilde av. For to år siden var jeg tynn og fin. Hvorfor satte jeg ikke mer pris på det og hvorfor lot jeg antipsykotisk gjøre at jeg fullstendig mistet kontrollen på matinntaket? 

Soleil70
Skrevet
Glitter skrev (30 minutter siden):

Jeg ser meg i speilet, men liker ikke det jeg ser. Liker ikke å bli tatt bilde av. For to år siden var jeg tynn og fin. Hvorfor satte jeg ikke mer pris på det og hvorfor lot jeg antipsykotisk gjøre at jeg fullstendig mistet kontrollen på matinntaket? 

Hvordan går det med vekten nå, det er jo ofte ikke så lett å holde på egne rutiner når man er innlagt? 

Glitter
Skrevet
Soleil70 skrev (1 minutt siden):

Hvordan går det med vekten nå, det er jo ofte ikke så lett å holde på egne rutiner når man er innlagt? 

Nei har dessverre gått opp i vekt i løpet av innleggelsen. Jeg som hadde gått ned 18 kg...

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (1 time siden):

Jeg ser meg i speilet, men liker ikke det jeg ser. Liker ikke å bli tatt bilde av. For to år siden var jeg tynn og fin. Hvorfor satte jeg ikke mer pris på det og hvorfor lot jeg antipsykotisk gjøre at jeg fullstendig mistet kontrollen på matinntaket? 

Samme her😭Hvorfor sa ikke legen noe om vanlig bivirkning ved bruk av AP? Jeg har dessverre ikke viljestyrke til å gå ned igjen. 

Anonymkode: d9bae...44d

Glitter
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Samme her😭Hvorfor sa ikke legen noe om vanlig bivirkning ved bruk av AP? Jeg har dessverre ikke viljestyrke til å gå ned igjen. 

Anonymkode: d9bae...44d

Jeg hadde gått ned 18 kg, men så ble jeg innlagt og da forsvant viljestyrken så har gått opp 8 kg på 2,5 måneder. Må få bli skrevet ut snart så jeg kan begynne å gå ned I vekt igjen. Men ingenting tyder på utskrivelse i nærmeste framtid. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (8 minutter siden):

Jeg hadde gått ned 18 kg, men så ble jeg innlagt og da forsvant viljestyrken så har gått opp 8 kg på 2,5 måneder. Må få bli skrevet ut snart så jeg kan begynne å gå ned I vekt igjen. Men ingenting tyder på utskrivelse i nærmeste framtid. 

Veldig leit. Det viktigste er dog å få hjelp til psykiske. Skjønner at dette henger tett sammen. 

Anonymkode: d9bae...44d

Gjest Sakura
Skrevet

Har aldri likt å bli tatt bilde av eller se meg selv på bilder. 

krøll9
Skrevet

Hva er det som gjør at dere ikke vil bli tatt bilde av/avviser eget utseende? 

AnonymBruker
Skrevet
krøll9 skrev (1 time siden):

Hva er det som gjør at dere ikke vil bli tatt bilde av/avviser eget utseende? 

Jeg er ts da, men det er fordi jeg er stygg- motsatt av vakker. 

Anonymkode: d9bae...44d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er ts da, men det er fordi jeg er stygg- motsatt av vakker. 

Anonymkode: d9bae...44d

Jeg tenkte sånn før, likte ikke bilder og video av meg selv. Syntes jeg var så stygg og rar ut.

Men så kom jeg på - bilder og videoer er jo bare slik andre ser meg. Hvis jeg ikke takler bilder og videoer så kan jeg heller ikke takle å være ute i verden og la andre mennesker se meg. Det er jo akkurat det samme. Folk ser meg jo hver dag. 

Etter den innsikten sluttet jeg å bry meg.

Anonymkode: 6e934...a06

stjernestøv
Skrevet

Jeg liker ikke å bli tatt bilder av og ser meg selv i speilet om morgenen, er jo ikke sånn jeg vil se ut men det er nå meg. Kan ta selfie helst med filter men da jeg var frisk i to år var jeg fornøyd med utseende, da tok vi mange bilder og så har gode minner fra den tiden. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg tenkte sånn før, likte ikke bilder og video av meg selv. Syntes jeg var så stygg og rar ut.

Men så kom jeg på - bilder og videoer er jo bare slik andre ser meg. Hvis jeg ikke takler bilder og videoer så kan jeg heller ikke takle å være ute i verden og la andre mennesker se meg. Det er jo akkurat det samme. Folk ser meg jo hver dag. 

Etter den innsikten sluttet jeg å bry meg.

Anonymkode: 6e934...a06

Stemmer. Jeg gruer meg til hver gang jeg må vise meg offentlig.

Anonymkode: d9bae...44d

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Stemmer. Jeg gruer meg til hver gang jeg må vise meg offentlig.

Anonymkode: d9bae...44d

Jeg driter litt i hva andre syns, vi er jo alle forskjellige og tror folk har nok med seg selv. Men de legger vel merke til når folk forfaller, hva så tenker jeg. Men det er en god følelse å være fornøyd med seg selv, brydde meg ikke om hva andre så da heller. Men det er den selvfølelsen, tror det er litt viktig. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Jeg driter litt i hva andre syns, vi er jo alle forskjellige og tror folk har nok med seg selv. Men de legger vel merke til når folk forfaller, hva så tenker jeg. Men det er en god følelse å være fornøyd med seg selv, brydde meg ikke om hva andre så da heller. Men det er den selvfølelsen, tror det er litt viktig. 

Bra for deg! Jeg har hatt lav selvfølelse hele livet.

Anonymkode: d9bae...44d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Stemmer. Jeg gruer meg til hver gang jeg må vise meg offentlig.

Anonymkode: d9bae...44d

Tror ikke folk bruker så mange kalorier som du frykter på å tenke på hvordan du ser ut. Folk bryr seg generelt sett lite om slikt, de har nok med seg selv.

Vi er som regel mye viktigere og tar større plass i eget hode enn i andres.

Anonymkode: 6e934...a06

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...