stjernestøv Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bra for deg! Jeg har hatt lav selvfølelse hele livet. Anonymkode: d9bae...44d Ja jeg og. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Tror ikke folk bruker så mange kalorier som du frykter på å tenke på hvordan du ser ut. Folk bryr seg generelt sett lite om slikt, de har nok med seg selv. Vi er som regel mye viktigere og tar større plass i eget hode enn i andres. Anonymkode: 6e934...a06 Ikke sant? Alle dette vet jeg, men skammer meg slik likevel. Anonymkode: d9bae...44d 0 Siter
Alba Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (På 20.5.2026 den 0.30): Leit🥲Jeg er sikker på at du er veldig fin! Får du hjelp av terapeut med disse tankene? Anonymkode: d9bae...44d Tusen takk. Har bare dessverre ikke blitt noe bedra av det 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Alba skrev (23 minutter siden): Tusen takk. Har bare dessverre ikke blitt noe bedra av det Har du autisme? Anonymkode: d9bae...44d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.