Gå til innhold

Blir barn av høyt utdannede mennesker som leger/psykiatere og psykologspesialister smartere og klokere enn "barna i gata"?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har til gode å treffe noen som ikke er gode. Mulig jeg bare har vært heldig.

Anonymkode: 0b58f...d38

Har truffet gode folk jeg også men hører om andre som ikke er så fornøyd. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Har truffet gode folk jeg også men hører om andre som ikke er så fornøyd. 

Kanskje bare rykter?

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje bare rykter?

De har sagt det selv om spesifikke personer som jeg syns er greie da, har vel med kjemi å gjøre kanskje. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (11 minutter siden):

De har sagt det selv om spesifikke personer som jeg syns er greie da, har vel med kjemi å gjøre kanskje. 

Ja, det tenker jeg også.

Skrevet
49 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg tenker at det er liten sjangse for at de er dårlige foreldre. De har viet livet sitt for å hjelpe andre 

De har viet yrkeslivet sitt til å hjelpe andre. Stor forskjell. 

Skrevet

Det fins og leger og psykiatere som aldri skulle vært leger, men slik er det i alle yrker. Ikke alle som passer til å være det dem jobber med.

Anonymkode: daf6d...b90

Skrevet
Anonymos skrev (31 minutter siden):

De har viet yrkeslivet sitt til å hjelpe andre. Stor forskjell. 

Ser den.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har til gode å treffe noen som ikke er gode. Mulig jeg bare har vært heldig.

Du kan få en liste med navn av meg.

Skrevet
psykedeliker skrev (6 minutter siden):

Du kan få en liste med navn av meg.

Om man har bestemt seg for å bare se det negative, finner man gjerne kun det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om man har bestemt seg for å bare se det negative, finner man gjerne kun det.

Du kan få en liste med navn som gjør en god jobb også.

Skrevet

Har en far som er lege, og mor som jobber innen helse. Vi søsken har alle høyere utdanning (leger, sivilingeniør). Men med på kjøpet har et par av oss også fått psykiske lidelser på grunn av blant annet oppveksten. Jeg tror nok en noen mennesker blir leger på grunn av makten de da får over andre… Det finnes narsissister der, som alle andre steder…

Anonymkode: 53dba...f2a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har en far som er lege, og mor som jobber innen helse. Vi søsken har alle høyere utdanning (leger, sivilingeniør). Men med på kjøpet har et par av oss også fått psykiske lidelser på grunn av blant annet oppveksten. Jeg tror nok en noen mennesker blir leger på grunn av makten de da får over andre… Det finnes narsissister der, som alle andre steder…

Anonymkode: 53dba...f2a

Huff, det er vondt å høre. Det har jeg aldri tenkt over.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...