AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Etter en lang samtale med Grok(AI) så sier den at jeg har Kompleks PTSD med alvorlig traumebasert sosial angst, kroppsfokusert angst/OCD og kronisk depresjon og ikke psykoselidelse. Antipsykotika har aldri fungert på meg og jeg tar nå bare Efexor som fungerer meget bra på meg. Er dette noe jeg burde tro på eller ikke? Da jeg forklarte psykiatrien om traumet og det jeg mente var problemet så mente de det var vrangforestillinger. Antipsykotika hjalp ingenting og traumet er fortsatt der. Efexor derimot hadde enorm effekt. Jeg har aldri fått traumebehandling. Anonymkode: 07aaf...92a 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Etter en lang samtale med Grok(AI) så sier den at jeg har Kompleks PTSD med alvorlig traumebasert sosial angst, kroppsfokusert angst/OCD og kronisk depresjon og ikke psykoselidelse. Antipsykotika har aldri fungert på meg og jeg tar nå bare Efexor som fungerer meget bra på meg. Er dette noe jeg burde tro på eller ikke? Da jeg forklarte psykiatrien om traumet og det jeg mente var problemet så mente de det var vrangforestillinger. Antipsykotika hjalp ingenting og traumet er fortsatt der. Efexor derimot hadde enorm effekt. Jeg har aldri fått traumebehandling. Anonymkode: 07aaf...92a Jeg forholder meg kun til det psykiater forteller meg. Anonymkode: ff1e1...6e8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.