AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai stjernestøv skrev (1 time siden): Ja vil få til det jeg og men vanskelig å komme i gang ja, han elsker å være ute og sykler langt nesten hver dag og går fjellturer. Jeg er ikke helt der men han blir nok med på småturer med meg. Han høres sporty ut! Kanskje dere kan møtes på midten for å gå korte turer? Eller om din sønn eller datter vil bli med deg å gå? Anonymkode: a99e2...5d8 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han høres sporty ut! Kanskje dere kan møtes på midten for å gå korte turer? Eller om din sønn eller datter vil bli med deg å gå? Anonymkode: a99e2...5d8 Ja han kan gå med meg og før delte han og sønnen på det Datteren bor en annen plass. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai stjernestøv skrev (4 minutter siden): Ja han kan gå med meg og før delte han og sønnen på det Datteren bor en annen plass. Det er fint😊Supert om du kan få det som en rutine i hverdagen. Anonymkode: a99e2...5d8 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er fint😊Supert om du kan få det som en rutine i hverdagen. Anonymkode: a99e2...5d8 Ja må få det til og nå vil vernepleieren ha meg med ut og så får prøve å bli med på det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai stjernestøv skrev (12 minutter siden): Ja må få det til og nå vil vernepleieren ha meg med ut og så får prøve å bli med på det. Grip sjangsen! Det gjør nok noe med søvnen også:) Anonymkode: a99e2...5d8 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Grip sjangsen! Det gjør nok noe med søvnen også:) Anonymkode: a99e2...5d8 Hm tviler på at det gjør noe med søvnen da, der er jeg stuck. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai stjernestøv skrev (5 minutter siden): Hm tviler på at det gjør noe med søvnen da, der er jeg stuck. Huff ja, det er tøft. Jeg bruker Imovane og sover greit med den. Anonymkode: a99e2...5d8 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Huff ja, det er tøft. Jeg bruker Imovane og sover greit med den. Anonymkode: a99e2...5d8 Ja det er det, jeg bruker imovane og seroquel så tar jeg vival hver kveld. Skulle tro det slo meg ut, spurte jo psykiateren om han visste om noe bedre men mulig jeg må snakke med han da. Noe som virkelig slår meg ut, ellers er det jo mange da som har våkenetter og lever med det. Mulig det er det jeg må. 0 Siter
Glitter Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Har blitt bedre på noen punkter. Skal jeg tro på behandleren min så har jeg blitt verre mtp psykose. Men det er bare hans mening. Nekter å tro på det. Men det gjør meg dårlig, det gjør det. Så det er ikke et ja/nei svar på dette for meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai stjernestøv skrev (25 minutter siden): Ja det er det, jeg bruker imovane og seroquel så tar jeg vival hver kveld. Skulle tro det slo meg ut, spurte jo psykiateren om han visste om noe bedre men mulig jeg må snakke med han da. Noe som virkelig slår meg ut, ellers er det jo mange da som har våkenetter og lever med det. Mulig det er det jeg må. Ja, om søvnen ikke bedrer seg over lang tid så mulig du må leve med det dessverre. Anonymkode: a99e2...5d8 1 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Jeg hadde en veldig frisk periode etter jeg ble uføretrygdet.Jeg både jobbet og hadde kjærester. Problemene forsvant og jeg hadde 3-4 gode år. Så ble jeg psykotisk igjen og ble aldri den samme igjen. Nå har jeg vært slask i over 20 år. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Worrisome_plenty skrev (5 timer siden): Jeg hadde en veldig frisk periode etter jeg ble uføretrygdet.Jeg både jobbet og hadde kjærester. Problemene forsvant og jeg hadde 3-4 gode år. Så ble jeg psykotisk igjen og ble aldri den samme igjen. Nå har jeg vært slask i over 20 år. Sier du det? Vondt:(. Hva sier legene? Anonymkode: a99e2...5d8 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Worrisome_plenty skrev (6 timer siden): Jeg hadde en veldig frisk periode etter jeg ble uføretrygdet.Jeg både jobbet og hadde kjærester. Problemene forsvant og jeg hadde 3-4 gode år. Så ble jeg psykotisk igjen og ble aldri den samme igjen. Nå har jeg vært slask i over 20 år. Åh det var fint for deg, ja det er synd det kommer tilbake. Kunne vi ikke fått hatt det sånn. 1 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Sier du det? Vondt:(. Hva sier legene? Anonymkode: a99e2...5d8 De sier residual schizofreni. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.