Gå til innhold

Jeg er nettopp blitt innvilget 50% uføretrygd. Dere som har vært uføre en stund, har dere blitt bedre/friskere?

Anbefalte innlegg

Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Ja vil få til det jeg og men vanskelig å komme i gang ja, han elsker å være ute og sykler langt nesten hver dag og går fjellturer. Jeg er ikke helt der men han blir nok med på småturer med meg. 

Han høres sporty ut! Kanskje dere kan møtes på midten for å gå korte turer? Eller om din sønn eller datter vil bli med deg å gå?

Anonymkode: a99e2...5d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han høres sporty ut! Kanskje dere kan møtes på midten for å gå korte turer? Eller om din sønn eller datter vil bli med deg å gå?

Ja han kan gå med meg og før delte han og sønnen på det :) Datteren bor en annen plass. 

Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Ja han kan gå med meg og før delte han og sønnen på det :) Datteren bor en annen plass. 

Det er fint😊Supert om du kan få det som en rutine i hverdagen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er fint😊Supert om du kan få det som en rutine i hverdagen.

Ja må få det til og nå vil vernepleieren ha meg med ut og så får prøve å bli med på det. 

Skrevet
stjernestøv skrev (12 minutter siden):

Ja må få det til og nå vil vernepleieren ha meg med ut og så får prøve å bli med på det. 

Grip sjangsen! Det gjør nok noe med søvnen også:)

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Grip sjangsen! Det gjør nok noe med søvnen også:)

Hm tviler på at det gjør noe med søvnen da, der er jeg stuck.

Skrevet
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Hm tviler på at det gjør noe med søvnen da, der er jeg stuck.

Huff ja, det er tøft. Jeg bruker Imovane og sover greit med den.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Huff ja, det er tøft. Jeg bruker Imovane og sover greit med den.

Ja det er det, jeg bruker imovane og seroquel så tar jeg vival hver kveld. Skulle tro det slo meg ut, spurte jo psykiateren om han visste om noe bedre men mulig jeg må snakke med han da. Noe som virkelig slår meg ut, ellers er det jo mange da som har våkenetter og lever med det. Mulig det er det jeg må. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...