Gå til innhold

Er nordiske land kalde og uvennlige?


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leste en tråd om en innvandrer til Sverige som klaget over hvor dårlig samfunnet i Sverige var og at hun angret på å ha flyttet dit. Det var flere fra Norge som hev seg på. Nasjonalistiske og kalde nordmenn ble nevnt. Mer skjult rasisme og passiv aggressiv oppførsel. Har de ett poeng, eller ikke?

 

 

Anonymkode: b7547...5a5

Videoannonse
Annonse
Ikkeanonymnok
Skrevet

Nordmenn er jo ikke kjent for å være veldig varme og imøtekommende. 

Hvis folk som innvandrer hit (uansett årsak og nasjonalitet) er misfornøyd med hvordan vi lever livet og oppfører oss her i nord så kan de veldig gjerne dra tilbake dit de kom fra.

AnonymBruker
Skrevet

Nordmenn er kjent for å være reserverte, det er ikke noe nytt og stemmer 100%.

Anonymkode: 7e151...978

AnonymBruker
Skrevet

Svensker og finner var visst også på samme måten.

Anonymkode: b7547...5a5

Nicklusheletida
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Leste en tråd om en innvandrer til Sverige som klaget over hvor dårlig samfunnet i Sverige var og at hun angret på å ha flyttet dit. Det var flere fra Norge som hev seg på. Nasjonalistiske og kalde nordmenn ble nevnt. Mer skjult rasisme og passiv aggressiv oppførsel. Har de ett poeng, eller ikke?

 

 

Anonymkode: b7547...5a5

Jeg tror ikke det er først og fremst svenskene som forårsaker det dårlige samfunnet i Sverige.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er vanlig i her i norden. kalde og egoistiske

Anonymkode: 9fb68...072

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette er vanlig i her i norden. kalde og egoistiske

Anonymkode: 9fb68...072

Det er feil

Anonymkode: 4ccc3...75a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er feil

Anonymkode: 4ccc3...75a

Og hvordan er det feil?

Anonymkode: 9fb68...072

Gjest Sakura
Skrevet

Jeg trodde du mente kulden og varmen😅Norge er ikke så sosialt land vi er mer som ulvene. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er en allmen kjent på samme måte som sydligere strøk er kjent for heftig temperament og å være mer følelssespreget i alt som gjøres.

Anonymkode: 7e151...978

AnonymBruker
Skrevet
Sakura skrev (48 minutter siden):

Jeg trodde du mente kulden og varmen😅Norge er ikke så sosialt land vi er mer som ulvene. 

Nordmenn er sosiale vesner, men det tar mer tid å bli kjent med oss, i likhet med våre naboland.

Anonymkode: 7e151...978

Gjest Sakura
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nordmenn er sosiale vesner, men det tar mer tid å bli kjent med oss, i likhet med våre naboland.

Anonymkode: 7e151...978

Tja, vi nordmenn liker oss alene og. 

Everybody
Skrevet

Utlendinger sier det er veldig vanskelig å få venner her i Norge.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke noe imøtekommende og hyggelige mennesker. 

Anonymkode: 7036d...fe3

AnonymBruker
Skrevet
Everybody skrev (34 minutter siden):

Utlendinger sier det er veldig vanskelig å få venner her i Norge.

Ja og da forstår vel mange av oss at når mange norske sliter med å få venner, så er det enda vanskeligere for utlendinger å få venner.

Anonymkode: 9fb68...072

Everybody
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ja og da forstår vel mange av oss at når mange norske sliter med å få venner, så er det enda vanskeligere for utlendinger å få venner.

Anonymkode: 9fb68...072

De nordiske landene skal visst være der det er vanskeligst å få venner i verden.

Gjest Sakura
Skrevet
Everybody skrev (1 time siden):

Utlendinger sier det er veldig vanskelig å få venner her i Norge.

Det kan jeg tenke meg. 

Worrisome_plenty
Skrevet

Det er ikke vanskelig om du finner det ett stamsted å drikke på. Det krever jo at man liker å drikke og driter i helsa.

AnonymBruker
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (7 timer siden):

Nordmenn er jo ikke kjent for å være veldig varme og imøtekommende. 

Hvis folk som innvandrer hit (uansett årsak og nasjonalitet) er misfornøyd med hvordan vi lever livet og oppfører oss her i nord så kan de veldig gjerne dra tilbake dit de kom fra.

Hvor skal vi dra vi som er født og oppvokst her, og har norske aner århundrer tilbake? 

Anonymkode: c76d4...162

AnonymBruker
Skrevet
Everybody skrev (4 timer siden):

Utlendinger sier det er veldig vanskelig å få venner her i Norge.

Det er det ikke bare utlendinger som sier...

Anonymkode: c76d4...162

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...