Gå til innhold

Er nordiske land kalde og uvennlige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg for min del synes de fleste nordmenn er hyggelige og vennlige, jeg. Vi er mer reserverte enn folk fra sydlandske strøk, men det er ikke det samme som å være kald eller uvennlig. 

Som introvert er jeg egentlig glad for den reservasjonen, jeg hadde ikke fått puste skulle jeg bodd i sydlanske land med den oversosiale (for meg) kulturen de er vant med.

Videoannonse
Annonse
Ikkeanonymnok
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvor skal vi dra vi som er født og oppvokst her, og har norske aner århundrer tilbake? 

Anonymkode: c76d4...162

Var ikke dette en tråd om innvandrere?

Men generelt tenker jeg at om man ikke er fornøyd med samfunnet en bor i så kan man finne seg en plass som passer bedre, innvandrer eller ei. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...