Gå til innhold

Stalking og forfølgelse.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har opplevd det eller erfaringer?

Anonymkode: b120d...9bb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Noen her som har opplevd det eller erfaringer?

Ingen? ok da tar jeg dette et annet sted.

Skrevet
nachnoo skrev (1 minutt siden):

Ja, har opplevd det.

Kan du fortelle hvordan du opplevde det og hva som skjedde?

Skrevet (endret)

Stalking opplevde jeg ved telefoner til alle døgnets tider, både på natt og når vedkommende visste at jeg var opptatt på jobb, og mer enn 3500 SMS per år. Det tok slutt da jeg fikk lensmannen til å kalle henne inn på kontoret. Der fikk hun en siste advarsel før hun ble anmeldt.

Forfølgelse ved at en mann truet med å skyte både meg og min familie inkl min gamle mor. Jeg anmeldte det og etter over at år ble han dømt til fengsel i 5 mnd.

Endret av nachnoo
Skrevet
nachnoo skrev (2 minutter siden):

Stalking opplevde jeg ved telefoner til alle døgnets tider, både på natt og når vedkommende visste at jeg var opptatt på jobb, og mer enn 3500 SMS per år. Det tok slutt da jeg fikk lensmannen til å kalle henne inn på kontoret. Der fikk hun en siste advarsel før hun ble anmeldt.

Forfølgelse ved at en mann truet med å skyte både meg og min familie inkl min gamle mor. Jeg anmeldte det og etter over at år ble han dømt til fengsel i 5 mnd.

Sykt! Hva gjorde du for å få slutt på dette før du kalte inn lensmannen? Var hun en forstyrret pasient?

Anonymkode: f79e4...389

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sykt! Hva gjorde du for å få slutt på dette før du kalte inn lensmannen? Var hun en forstyrret pasient?

Anonymkode: f79e4...389

Jeg snakket med henne utallige ganger og håpet det skulle hjelpe. Jeg trodde gang på gang at hun forsto alvoret. Hun var en ansatt på samme arbeidsplass.

Nicklusheletida
Skrevet
nachnoo skrev (4 minutter siden):

Jeg snakket med henne utallige ganger og håpet det skulle hjelpe. Jeg trodde gang på gang at hun forsto alvoret. Hun var en ansatt på samme arbeidsplass.

Ansatt ? Hjelpe meg !

Skrevet

Ja. Hadde voldsalarm så trykket på den når han brøt seg inn hos meg. Fikk mange meldinger også selv om han hadde kontaktforbud. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Ingen? ok da tar jeg dette et annet sted.

jøss, 15 minutter varte den tålmodigheten ? 

Anonymkode: cf4cf...05a

Skrevet

Opplevd ja. Av flere forskjellige individer uavhengig av hverandre. Ønsker ikke å dele settingen, men jeg anmeldte ikke. Etter tid og stunder, skjult nummer og hemmelig adresse ble jeg endelig kvitt det. 
Situasjonen tilsa at dette ikke var farlige mennesker så det var mer ubeleilig og plagsomt.

Skrevet
nachnoo skrev (38 minutter siden):

Var sistnevnte en pasient?

Man skal tydeligvis tåle mye som psykiater, hvis man risikerer trusler og stalking fra både pasienter og kollegaer. Jeg vet ikke om leger i andre spesialiteter blir utsatt for det samme? 

Dette med kollegaen får meg også til å tenke på følgende vits: hva er forskjellen mellom de ansatte og pasientene i psykiatrien? De ansatte har nøklene. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...