Gå til innhold

Stalking og forfølgelse.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så han har en psykiatrisk lidelse ala schizofreni? 

Anonymkode: 19933...da3

Fikk han inn i psykiatrien og men han bare løy så det kom nok ingenting ut av det, så hvilke diagnose han har vet jeg ikke men noe er det. Heldigvis i år havnet han på rus og psykisk helse og bor der nå med tilsyn, det var jaggu på tide. Han har ikke boevne og går i skitne klær og lukter vondt så er han alkoholiker og. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (45 minutter siden):

Min bror plagde meg i mange år med telefoner, sms og å dukke opp, truet med å drepe meg og min familie også og latet som han stakk seg selv med kniv og ropte "Au au". Truet med selvmord hvis han ikke fikk kjærlighet...som om det var min oppgave å skaffe han det. Og når jeg snakket realistisk om ting han fantaserte om var all elendighet i livet hans min feil, det tok aldri slutt og han fant aldri kjærligheten. Min andre bror som er død sa han skulle drepe han fordi han plagde meg sånn, han ringer flere ganger om dagen nå og men besøker meg ikke for mannen tåler han ikke. Jeg har kontaktet både politi og lege til han før, når de kom var han helt normal. Jaja når han bodde i huset her og klikket kom en psykiater å satt en sprøyte i skinka på han og han sovnet, mye rart man skal oppleve. Nå ringer han bare for å få skryt over hvor flink han er, jeg jatter med. 

@nachnoo Hva tror du feiler han?

Han fantaserte og fantaserer mye om kvinnfolk og tror de er forelsket bare de er vennlige og smiler til han, da tror han det blir dem for livet. Og snakker mye om hva som kunne ha skjedd med han og den og den, han har nok stalket damer og jenter før og de vil ikke ha noe med han å gjøre. 

Lurer virkelig på hva som feiler han, han snakker bare om seg selv i telefonen og spør aldri hvordan jeg har det eller hvordan det går her. 

Endret av stjernestøv

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...