Gå til innhold

Fikk bare 5 gratulasjoner på Facebook på min 50 års dag🙁


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det får meg litt deprimert. Har tidligere fått rundt 35. Men denne gangen var det flere personer jeg trodde ville i det minste gratulerte meg, som ikke gjorde, slik som et par barndomsvenninner, som alltid har husket det tidligere. 

Har også et par venninner som absolutt ikke vil gratulere på face, fordi de mener det er så upersonlig, men da kunne 5 vært 7 hvis de gjorde.  

Det er og fryktelig vondt da å se på de som får flere hundre. Har noen venninner som får flere hundre like bare for å poste noe morsomt.Jeg får stortsett 0. 

Litt smertefullt syntes jeg. Hadde nok en super 50 års dag ellers med de nærmeste. 

Har nå fjernet meg fra facbook totalt. Syns sånt blir bare litt sårt, selv i min alder. 

Anonymkode: 88c08...c58

Videoannonse
Annonse
psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Syns sånt blir bare litt sårt, selv i min alder. 

Da burde du søke profesjonell hjelp.

Skrevet

De fleste jeg kjenner er lite på Facebook lengre. Dermed blir det også færre gratulasjoner. Uansett, det som betyr noe er vel å ha en super dag med de nærmeste, som du sier du har hatt, ikke gratulasjoner for mer eller mindre fjerne bekjente.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk ingen, ikke EN. Kunne likevel ikke falt meg inn å bli såra over det heller :D :D 

Anonymkode: 09773...f64

Gjest Sakura
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det får meg litt deprimert. Har tidligere fått rundt 35. Men denne gangen var det flere personer jeg trodde ville i det minste gratulerte meg, som ikke gjorde, slik som et par barndomsvenninner, som alltid har husket det tidligere. 

Har også et par venninner som absolutt ikke vil gratulere på face, fordi de mener det er så upersonlig, men da kunne 5 vært 7 hvis de gjorde.  

Det er og fryktelig vondt da å se på de som får flere hundre. Har noen venninner som får flere hundre like bare for å poste noe morsomt.Jeg får stortsett 0. 

Litt smertefullt syntes jeg. Hadde nok en super 50 års dag ellers med de nærmeste. 

Har nå fjernet meg fra facbook totalt. Syns sånt blir bare litt sårt, selv i min alder. 

Anonymkode: 88c08...c58

Kan hende de glemte deg ut på bursdagen din det skjer av og til med meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jeg fikk ingen, ikke EN. Kunne likevel ikke falt meg inn å bli såra over det heller :D :D 

Anonymkode: 09773...f64

Samme her. Tror ikke jeg har fått en eneste gratulasjon på facebook på minst 6-7-8 år.

Anonymkode: d6206...6c0

Skrevet

Facebook er ikke flink å si fra om at du har bursdag som de gjorde før

AnonymBruker
Skrevet

Om det er noen trøst så ser jeg at de fleste får veldig mye færre gratulasjoner på fb nå. Skuldes nok at folk ikke er der så mye pluss at det ikke kommer opp så tydelig varsel om folks bursdager i appen lenger . Så man får det ikke med seg rett og slett 

Anonymkode: b843a...a56

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får sjeldent varsel om folks bursdag på Facebook lengre. Oppdager det gjerne et par dager på etterskudd, når det dukker opp at en eller annen har skrevet på tidslinjen til en annen for et par dager siden. 
 

 

Anonymkode: d3a4b...242

Everybody
Skrevet
psykedeliker skrev (4 timer siden):

Da burde du søke profesjonell hjelp.

Ok, så hvis man søker profesjonell hjelp for noe sånt, hva blir den såkalte "behandlingen"?

Gjest Sakura
Skrevet
Sakura skrev (3 timer siden):

Kan hende de glemte deg ut på bursdagen din det skjer av og til med meg. 

5 er bedre en 0 gratulasjoner🙂 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk ingen. Men så er jeg ikke på facebook heller da så...

Anonymkode: a3e3c...439

Worrisome_plenty
Skrevet

Facebook er ikke det det var. Tror jeg, har ikke vært der på snart 5 år.

Skrevet
Worrisome_plenty skrev (17 minutter siden):

Facebook er ikke det det var. Tror jeg, har ikke vært der på snart 5 år.

Hører mange sier det samme. Selv har jeg glede av å være på Facebook for å følge med i grupper og på arrangementer. En del ting hører jeg ikke om på annen måte. Har også glede av tilknyttede Messenger.
 

Det er sjelden venner deler personlige ting på Facebook lenger, så beveggrunnene for å være der er endret.

UtakknemligDiva
Skrevet

de fleste som gratulerer bryr seg ikke om deg. de gratulerer bare fordi facebook gir de varsel om at du har bursdag. da blir det synlig for andre også, og det kan virke som dere har et vennskap, evt andre ser at denne personen gratulerte deg så de selv virker mer omgjengelige. 

og folk er mindre på facebook. jeg fikk ikke med meg at ei av mine beste venninner hadde bursdag for et par dager siden….

Skrevet
UtakknemligDiva skrev (7 minutter siden):

de fleste som gratulerer bryr seg ikke om deg. de gratulerer bare fordi facebook gir de varsel om at du har bursdag. da blir det synlig for andre også, og det kan virke som dere har et vennskap, evt andre ser at denne personen gratulerte deg så de selv virker mer omgjengelige. 

og folk er mindre på facebook. jeg fikk ikke med meg at ei av mine beste venninner hadde bursdag for et par dager siden….

Du tenker ofte sort/hvitt. Jeg sender i mellom gratulasjoner til noen jeg ikke bryr meg veldig om, men som jeg på en eller annen måte har positiv relasjon med. Slike gratulasjoner får jeg og, og forventer ikke at det betyr at avsender er glad i meg, men det er jo litt hyggelig likevel. Men som sagt er det færre gratulasjoner enn tidligere.

Lady HM
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det får meg litt deprimert. Har tidligere fått rundt 35. Men denne gangen var det flere personer jeg trodde ville i det minste gratulerte meg, som ikke gjorde, slik som et par barndomsvenninner, som alltid har husket det tidligere. 

Har også et par venninner som absolutt ikke vil gratulere på face, fordi de mener det er så upersonlig, men da kunne 5 vært 7 hvis de gjorde.  

Det er og fryktelig vondt da å se på de som får flere hundre. Har noen venninner som får flere hundre like bare for å poste noe morsomt.Jeg får stortsett 0. 

Litt smertefullt syntes jeg. Hadde nok en super 50 års dag ellers med de nærmeste. 

Har nå fjernet meg fra facbook totalt. Syns sånt blir bare litt sårt, selv i min alder. 

Anonymkode: 88c08...c58

Du fikk 5 gratulasjoner på Facebook, hvor mange fikk du på andre måter?

psykedeliker
Skrevet
Everybody skrev (6 timer siden):

Ok, så hvis man søker profesjonell hjelp for noe sånt, hva blir den såkalte "behandlingen"?

Det overlater vi til de profesjonelle å avgjøre, det er derfor fellesskapet har ansatt dem.

AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Det får meg litt deprimert. Har tidligere fått rundt 35. Men denne gangen var det flere personer jeg trodde ville i det minste gratulerte meg, som ikke gjorde, slik som et par barndomsvenninner, som alltid har husket det tidligere. 

Har også et par venninner som absolutt ikke vil gratulere på face, fordi de mener det er så upersonlig, men da kunne 5 vært 7 hvis de gjorde.  

Det er og fryktelig vondt da å se på de som får flere hundre. Har noen venninner som får flere hundre like bare for å poste noe morsomt.Jeg får stortsett 0. 

Litt smertefullt syntes jeg. Hadde nok en super 50 års dag ellers med de nærmeste. 

Har nå fjernet meg fra facbook totalt. Syns sånt blir bare litt sårt, selv i min alder. 

Anonymkode: 88c08...c58

Herregud i en sånn alder burde du ikke bry deg om likes og gratulasjoner. Det er viktigere ting i livet og 5 gratulasjoner er mye så syns du er kravstor. 

Anonymkode: fbfeb...cd3

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (13 timer siden):

Da burde du søke profesjonell hjelp.

😅

Anonymkode: 88c08...c58

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...