Gå til innhold

Fikk bare 5 gratulasjoner på Facebook på min 50 års dag🙁

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det får meg litt deprimert. Har tidligere fått rundt 35. Men denne gangen var det flere personer jeg trodde ville i det minste gratulerte meg, som ikke gjorde, slik som et par barndomsvenninner, som alltid har husket det tidligere. 

Har også et par venninner som absolutt ikke vil gratulere på face, fordi de mener det er så upersonlig, men da kunne 5 vært 7 hvis de gjorde.  

Det er og fryktelig vondt da å se på de som får flere hundre. Har noen venninner som får flere hundre like bare for å poste noe morsomt.Jeg får stortsett 0. 

Litt smertefullt syntes jeg. Hadde nok en super 50 års dag ellers med de nærmeste. 

Har nå fjernet meg fra facbook totalt. Syns sånt blir bare litt sårt, selv i min alder. 

Anonymkode: 88c08...c58

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...