AnonymBruker Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Lady HM skrev (2 timer siden): Du fikk 5 gratulasjoner på Facebook, hvor mange fikk du på andre måter? Kanskje 7 Anonymkode: 88c08...c58 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Ekstra skrev (2 timer siden): Du tenker ofte sort/hvitt. Jeg sender i mellom gratulasjoner til noen jeg ikke bryr meg veldig om, men som jeg på en eller annen måte har positiv relasjon med. Slike gratulasjoner får jeg og, og forventer ikke at det betyr at avsender er glad i meg, men det er jo litt hyggelig likevel. Men som sagt er det færre gratulasjoner enn tidligere. jeg orket ikke skrive hver minste detalj. Jeg vet man kan skrive gratulasjoner til folk man bryr seg om, eller bare er bekjente, men det er like vanlig å gratulere noen bare fordi facebook minner dem på din eksistens.. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai UtakknemligDiva skrev (26 minutter siden): jeg orket ikke skrive hver minste detalj. Jeg vet man kan skrive gratulasjoner til folk man bryr seg om, eller bare er bekjente, men det er like vanlig å gratulere noen bare fordi facebook minner dem på din eksistens.. Ikke ofte vi er enige, men her har du faktisk et poeng. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.