Gå til innhold

Fikk bare 5 gratulasjoner på Facebook på min 50 års dag🙁

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Lady HM skrev (2 timer siden):

Du fikk 5 gratulasjoner på Facebook, hvor mange fikk du på andre måter?

Kanskje 7

Anonymkode: 88c08...c58

Videoannonse
Annonse
UtakknemligDiva
Skrevet
Ekstra skrev (2 timer siden):

Du tenker ofte sort/hvitt. Jeg sender i mellom gratulasjoner til noen jeg ikke bryr meg veldig om, men som jeg på en eller annen måte har positiv relasjon med. Slike gratulasjoner får jeg og, og forventer ikke at det betyr at avsender er glad i meg, men det er jo litt hyggelig likevel. Men som sagt er det færre gratulasjoner enn tidligere.

jeg orket ikke skrive hver minste detalj. Jeg vet man kan skrive gratulasjoner til folk man bryr seg om, eller bare er bekjente, men det er like vanlig å gratulere noen bare fordi facebook minner dem på din eksistens.. 

psykedeliker
Skrevet
UtakknemligDiva skrev (26 minutter siden):

jeg orket ikke skrive hver minste detalj. Jeg vet man kan skrive gratulasjoner til folk man bryr seg om, eller bare er bekjente, men det er like vanlig å gratulere noen bare fordi facebook minner dem på din eksistens.. 

Ikke ofte vi er enige, men her har du faktisk et poeng.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...