Gå til innhold

Hypotetisk sett; Hva hvis det er psykose

Anbefalte innlegg

Glitter
Skrevet
Vhanja skrev (25 minutter siden):

Du har jo allerede blitt bedre, så da er det ingenting i veien for at du blir enda bedre.

Får se på det..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (54 minutter siden):

Får se på det..

Jeg har også vært i sykdom der jeg aldri kunne se for meg å bli bedre. Sakte men sikkert ble jeg det. Dette skal gå bra!

Anonymkode: c595c...e19

Glitter
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg har også vært i sykdom der jeg aldri kunne se for meg å bli bedre. Sakte men sikkert ble jeg det. Dette skal gå bra!

Så bra du ble bedre. :)

Glitter
Skrevet

@nachnoo Hva har gjort at du har tatt en pasient av tvangen og til frivillig? Selv om du visste at da kom den til å skrive seg ut? 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (1 time siden):

@nachnoo Hva har gjort at du har tatt en pasient av tvangen og til frivillig? Selv om du visste at da kom den til å skrive seg ut? 

I så fall at pasienten ikke er psykotisk og vil ta livet sitt, det sier jo seg selv. 

Glitter
Skrevet
stjernestøv skrev (20 minutter siden):

I så fall at pasienten ikke er psykotisk og vil ta livet sitt, det sier jo seg selv. 

Spurte på generelt grunnlag. Ikke relatert til meg selv. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (2 timer siden):

Ikke fare for liv og helse? At man har tro på at pasient tar foreskrevne medisiner hjemme?

Glitter
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke fare for liv og helse? At man har tro på at pasient tar foreskrevne medisiner hjemme?

Ja, men her på posten er det ei som er på tvang og hun har selv sagt til meg at hun ikke vil skade seg og hun tar medisiner frivillig. Likevel er hun enda på tvang. Hun sliter med masse stemmer i hodet som vil henne vondt og hun svarer stemmene hele tiden. Samtidig har hun 12 timer utgang i døgnet og hun virket ganske oppegående. Så jeg lurer på hva som skal til for å komme ut av tvang. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (1 time siden):

Spurte på generelt grunnlag. Ikke relatert til meg selv. 

Og jeg svarte på generelt grunnlag. 

Glitter
Skrevet
stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Og jeg svarte på generelt grunnlag. 

Ok, men jeg synes ikke det sier seg selv når tvang blir opphevet. Ut fra hva jeg ser her. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (18 minutter siden):

Ok, men jeg synes ikke det sier seg selv når tvang blir opphevet. Ut fra hva jeg ser her. 

Nei det er vel forskjellig fra plass til plass, noen blir jo på tvang bare fordi de er psykotisk og andre plasser må de være til fare for seg selv eller andre. Virker som de vurderer det ulikt. 

Glitter
Skrevet
stjernestøv skrev (32 minutter siden):

Nei det er vel forskjellig fra plass til plass, noen blir jo på tvang bare fordi de er psykotisk og andre plasser må de være til fare for seg selv eller andre. Virker som de vurderer det ulikt. 

Ja mulig. 

nachnoo
Skrevet
Glitter skrev (4 timer siden):

1. Pasienten oppfyller ikke lenger kriteriene for tvang, eller 2. Jeg er overbevist om at pasienten ikke vil bli raskt verre av å skrives ut.

Glitter
Skrevet
nachnoo skrev (1 minutt siden):

1. Pasienten oppfyller ikke lenger kriteriene for tvang, eller 2. Jeg er overbevist om at pasienten ikke vil bli raskt verre av å skrives ut.

Ok. Takk for svar. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...