Gå til innhold

mor-datter forhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min datter vil ikke ha meg på besøk.  Jeg får ikke se barnebarna.  Vi hadde feiret jul sammen i alle år, men siste jul var jeg ikke velkommen så jeg var alene.  I barnebursdag i februar kunne jeg ikke komme fordi jeg snorker så mye.  Jeg måtte dra på hotell (jeg dro ikke).

Hun sier at jeg er vanskelig gjest og at hennes forrige samboer syntes det også.  Hun sa ingenting om nåværende samboer som hun har bodd sammen med i to til tre år.  Jeg hadde og har veldig god kontakt med hennes ekssamboer.

Jeg er mye syk og dette er vondt og sårer meg enormt.  Jeg vet ikke hva jeg har gjort.  Jeg skulle ønske at jeg visste det og forsto noe av dette.  

Anonymkode: 82d49...f37

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Min datter vil ikke ha meg på besøk.  Jeg får ikke se barnebarna.  Vi hadde feiret jul sammen i alle år, men siste jul var jeg ikke velkommen så jeg var alene.  I barnebursdag i februar kunne jeg ikke komme fordi jeg snorker så mye.  Jeg måtte dra på hotell (jeg dro ikke).

Hun sier at jeg er vanskelig gjest og at hennes forrige samboer syntes det også.  Hun sa ingenting om nåværende samboer som hun har bodd sammen med i to til tre år.  Jeg hadde og har veldig god kontakt med hennes ekssamboer.

Jeg er mye syk og dette er vondt og sårer meg enormt.  Jeg vet ikke hva jeg har gjort.  Jeg skulle ønske at jeg visste det og forsto noe av dette.  

Spør om hun kan forklare helt konkret på hvilke måter du er en vanskelig gjest. Si at du savner å kunne besøke dem, og at du er villig til å tilpasse deg til deres ønsker dersom de er rimelige og overkommelige:-)

AnonymBruker
Skrevet
frosken skrev (8 minutter siden):

Spør om hun kan forklare helt konkret på hvilke måter du er en vanskelig gjest. Si at du savner å kunne besøke dem, og at du er villig til å tilpasse deg til deres ønsker dersom de er rimelige og overkommelige:-)

Jeg får ikke noen ordentlige svar fra henne.  I siste uke trakk hun fram noe som hadde skjedd for ti år siden, og også noe som kan umulig ha skjedd selv om jeg ikke husker alt mange år tilbake.

Drømmeautomat
Skrevet

Du kan prøve å spørre om det ligger noe annet bak enn at du er en vanskelig gjest eller at du snorker.

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

I siste uke trakk hun fram noe som hadde skjedd for ti år siden, og også noe som kan umulig ha skjedd selv om jeg ikke husker alt mange år tilbake.

Jeg får en følelse av at ting lenger bak i tid også kan ha noe med saken å gjøre, uten at jeg skal ha noen formening om hva som har skjedd eller ikke skjedd.

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvorfor booker du ikke hotell slik at du får sett barnebarna? Jeg forstår at det er dyrt, men av og til kan du kanskje klare det for å få til å se barnebarna?

Jeg aner ikke hva datteren din legger i at du er en vanskelig gjest, men bare det å ha gjester i det hele tatt mens man har barn kan være slitsomt og stressende. Hvis datteren din ikke orker å ha deg som overnattingsgjest, så tenker jeg at du i utgangspunktet bør akseptere det. Så bør du som frosken er inne på, snakke med henne om hvorfor det er utfordrende for henne at du er der. Krever du for mye oppvartning? Stiller du for store krav til vertinnen? Kommer du med kritikk, eller kommentarer som hun oppfatter som kritikk? Vær åpen for hennes perspektiv og vær fleksibel slik at dere kan finne en løsning hvor du får sett barnebarna. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg får ikke noen ordentlige svar fra henne.  I siste uke trakk hun fram noe som hadde skjedd for ti år siden, og også noe som kan umulig ha skjedd selv om jeg ikke husker alt mange år tilbake.

Kanskje du da i stedet kan spørre henne om hva hun ønsker av deg under et besøk for at hun ikke skal oppleve det som vanskelig?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette høres trist ut deg, kan det være hennes samboer som ikke vil ha deg på besøk? noen mennesker blir sjalu når det kommer besøk.     

Skrevet
Sakura skrev (Akkurat nå):

Dette høres trist ut deg, kan det være hennes samboer som ikke vil ha deg på besøk? noen mennesker blir sjalu når det kommer besøk.     

Vis du alltid har hatt god kontakt med din datter føre hun fikk barn og. Er dette litt rart at hun plutselig ikke vil ha deg på besøk mer💬 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...