Gå til innhold

mor-datter forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Nei da har du misforstått.  Hun nevnte en hendelse for ti år siden, men ikke at det var det som gjorde meg vanskelig alene.  Hun har ikke villet fortelle meg hva irriterer henne.

Anonymkode: 82d49...f37

Når hun husker denne hendelsen fra 10 år tilbake så godt, kan en anta at den er et slags symbol på hva som er vanskelig dere i mellom.

Jeg husker også hendelser med min mor som satte dype spor, nettopp fordi de for meg understreket hva som var vanskelig oss i mellom (uten at vi egentlig hadde et veldig vanskelig forhold, men noen "issues" var det jo).

Endret av Ekstra
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Ekstra skrev (1 time siden):

Når hun husker denne hendelsen fra 10 år tilbake så godt, kan en anta at den er et slags symbol på hva som er vanskelig dere i mellom.

Jeg husker også hendelser med min mor som satte dype spor, nettopp fordi de for meg understreket hva som var vanskelig oss i mellom (uten at vi egentlig hadde et veldig vanskelig forhold, men noen "issues" var det jo).

Vi hadde snakket om denne hendelsen før, og det er helt naturlig at vi begge to husker den selv om jeg ikke har lyst å fordype det nærmere.  Jeg reagerer på at hun ikke vil fortelle meg hva irriterer henne.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har hatt en god samtale nå uten å touche mye av problemer.  Jeg regner med at jeg kan besøke barnebarna i løpet av sommeren.  Jeg har vært langt nede og var blitt redd for depresjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...