Ekstra Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai (endret) AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Nei da har du misforstått. Hun nevnte en hendelse for ti år siden, men ikke at det var det som gjorde meg vanskelig alene. Hun har ikke villet fortelle meg hva irriterer henne. Anonymkode: 82d49...f37 Når hun husker denne hendelsen fra 10 år tilbake så godt, kan en anta at den er et slags symbol på hva som er vanskelig dere i mellom. Jeg husker også hendelser med min mor som satte dype spor, nettopp fordi de for meg understreket hva som var vanskelig oss i mellom (uten at vi egentlig hadde et veldig vanskelig forhold, men noen "issues" var det jo). Endret 29. mai av Ekstra 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai Ekstra skrev (1 time siden): Når hun husker denne hendelsen fra 10 år tilbake så godt, kan en anta at den er et slags symbol på hva som er vanskelig dere i mellom. Jeg husker også hendelser med min mor som satte dype spor, nettopp fordi de for meg understreket hva som var vanskelig oss i mellom (uten at vi egentlig hadde et veldig vanskelig forhold, men noen "issues" var det jo). Vi hadde snakket om denne hendelsen før, og det er helt naturlig at vi begge to husker den selv om jeg ikke har lyst å fordype det nærmere. Jeg reagerer på at hun ikke vil fortelle meg hva irriterer henne. Anonymkode: 82d49...f37 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai Vi har hatt en god samtale nå uten å touche mye av problemer. Jeg regner med at jeg kan besøke barnebarna i løpet av sommeren. Jeg har vært langt nede og var blitt redd for depresjon. Anonymkode: 82d49...f37 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.