AnonymBruker Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai nachnoo skrev (5 minutter siden): Ja, mange har betydelige utfordringer med sykdom. Er ikke alvorlig sykdom=betydelig funksjonsfall? Anonymkode: ab997...53f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men likevel greier de familiebesøk, selskaper, grilling, bading, soling og feriereiser???? Anonymkode: 0f7a5...d97 Dette stusser jeg veldig på. Anonymkode: ab997...53f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai 1 minute ago, AnonymBruker said: Dette stusser jeg veldig på. Anonymkode: ab997...53f Jeg og. Noen av oss klarer ingen ting av dette og får ikke tilbud om hjelp. Anonymkode: 0f7a5...d97 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg og. Noen av oss klarer ingen ting av dette og får ikke tilbud om hjelp. Anonymkode: 0f7a5...d97 Hvilken hjelp har du fått før? Anonymkode: ab997...53f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai 2 minutes ago, AnonymBruker said: Hvilken hjelp har du fått før? Anonymkode: ab997...53f Kun medisiner. Anonymkode: 0f7a5...d97 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai hattifnattus skrev (8 timer siden): Jeg syns også det var litt godt å få den pausen, for da måtte jeg utfordre meg selv litt ekstra. få testet ut ting jeg hadde lært av mestringsstrategier osv og innse at det det gikk jo faktisk bra. Den samme erfaringen har jeg. Nå ser jeg på det som en "sommerferie fra terapi". Min terapeut har fra 4-6 ukers sommerferie. For meg er det mye trygghet i å vite at jeg mestrer hverdagen uten terapistøtte. 0 Siter
nachnoo Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er ikke alvorlig sykdom=betydelig funksjonsfall? Anonymkode: ab997...53f Det trenger ikke være det. Man trenger heller ikke ha høyt funksjonsnivå for å sole seg eller grille. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai nachnoo skrev (8 minutter siden): Det trenger ikke være det. Man trenger heller ikke ha høyt funksjonsnivå for å sole seg eller grille. Riktig. Jeg har kun meg selv å sammenligne med. Var innlagt da jeg var alvorlig syk. Anonymkode: ab997...53f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.