Gå til innhold

Hadde det vært rart å bestille time hos en tidligere behandler som har begynt privat?


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Opphenget ditt i disse tingene kan kanskje tyde på at du har AS. Nå har du jo holdt på med å skrive om denne problemstillingen en stund. 

Anonymkode: c8e52...1d2

Så det er vanlig for en med asperger å bli opphengt i slike ting? Jeg har fått med meg at særinteresse er vanlig, men ikke det at man henger seg opp i slike ting? Kunne du sagt litt mer om det?

Anonymkode: f2ee4...cef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Så det er vanlig for en med asperger å bli opphengt i slike ting? Jeg har fått med meg at særinteresse er vanlig, men ikke det at man henger seg opp i slike ting? Kunne du sagt litt mer om det?

Anonymkode: f2ee4...cef

Bare det å få oppheng på ting. Samme hva. Det virker jo som om du har oppheng. 

Anonymkode: c8e52...1d2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bare det å få oppheng på ting. Samme hva. Det virker jo som om du har oppheng. 

Anonymkode: c8e52...1d2

Er ikke det et typisk tegn på depresjon?

Anonymkode: 44a87...b3d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Bare det å få oppheng på ting. Samme hva. Det virker jo som om du har oppheng. 

Anonymkode: c8e52...1d2

Ja, jeg har kanskje det. Jeg tenker ikke så mye på det i dagliglivet som det kanskje virker som her inne da, må bare få sagt det. Det er også lange perioder der jeg ikke tenker på det i det hele tatt. Men det kommer liksom opp igjen med jevne mellomrom. Jeg er kanskje litt en sånn person som vil at rett skal være rett?

Anonymkode: f2ee4...cef

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja, jeg har kanskje det. Jeg tenker ikke så mye på det i dagliglivet som det kanskje virker som her inne da, må bare få sagt det. Det er også lange perioder der jeg ikke tenker på det i det hele tatt. Men det kommer liksom opp igjen med jevne mellomrom. Jeg er kanskje litt en sånn person som vil at rett skal være rett?

Anonymkode: f2ee4...cef

Uansett så viser det at dette er noe som er viktig for deg.

Anonymkode: 44a87...b3d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Uansett så viser det at dette er noe som er viktig for deg.

Anonymkode: 44a87...b3d

Ja, det er sant. 

Anonymkode: f2ee4...cef

Gjest Sakura
Skrevet

Vis jeg hadde vært fornøyd med denne behandleren🙂så hadde jeg nok godt til menneske privat og vis det ikke ble rådyrt. 

AnonymBruker
Skrevet
Sakura skrev (20 timer siden):

Vis jeg hadde vært fornøyd med denne behandleren🙂så hadde jeg nok godt til menneske privat og vis det ikke ble rådyrt. 

Det er ikke kjempedyrt, men dyrt nok til at jeg ikke har råd til så mange timer. Lurer på om det fortsatt er verdt å bruke penger på?

Anonymkode: f2ee4...cef

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er ikke kjempedyrt, men dyrt nok til at jeg ikke har råd til så mange timer. Lurer på om det fortsatt er verdt å bruke penger på?

Anonymkode: f2ee4...cef

Jeg ville brukt penger på privat hjelp når jeg trengte det. 

Anonymkode: 44a87...b3d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ville brukt penger på privat hjelp når jeg trengte det. 

Anonymkode: 44a87...b3d

Ja, jeg tror det ville gitt meg litt mer innsikt i alle fall. 

Anonymkode: f2ee4...cef

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke grubling på diagnose er ett tydelig tegn på AS. Jeg grublet mye på om jeg hadde schizotyp lidelse med OCD i stedet for schizofreni. Jeg slo meg til ro med diagnosen etter en grundig utredning i top prosjektet.

Anonymkode: cc04f...8b5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg tror ikke grubling på diagnose er ett tydelig tegn på AS. Jeg grublet mye på om jeg hadde schizotyp lidelse med OCD i stedet for schizofreni. Jeg slo meg til ro med diagnosen etter en grundig utredning i top prosjektet.

Anonymkode: cc04f...8b5

Det tror ikke jeg heller. Det med hvilken diagnose og symptomer man har er jo en stor ting i livet og å være opptatt av det blir rett er vel ikke så uvanlig? Godt å høre du fikk en grundig utredning og at du fikk slått deg til ro med diagnosen. Jeg kommer nok til å be om ny utredning jeg og, og håper at jeg også kan slå meg til ro med diagnose etter det.

Anonymkode: f2ee4...cef

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...