Gjest Sakura Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Vinneren ble Stella og Lilli🥇Trulte var min favoritt🙂hun burde ha vunnet. 0 Siter
morsan Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Jeg hadde ingen formening om hvem som burde vinne og jeg synes egentlig at programmet ikke trenger dette konkurranseelementet – det hadde vært fint nok bare å se hvor mye flinkere eierne blir og hvor mye bedre både hunder og eiere får det. Jeg liker veldig godt konseptet. Moro å se, både hundetyper og mennesketyper. Og Maren er veldig flink og sjarmerende. Møter forresten stadig på folk på tur med hund som fremstår tydelig inspirert av Maren - de sier «bra!» på akkurat samme vis som henne 😂 2 Siter
Gjest Sakura Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai morsan skrev (2 minutter siden): Jeg hadde ingen formening om hvem som burde vinne og jeg synes egentlig at programmet ikke trenger dette konkurranseelementet – det hadde vært fint nok bare å se hvor mye flinkere eierne blir og hvor mye bedre både hunder og eiere får det. Jeg liker veldig godt konseptet. Moro å se, både hundetyper og mennesketyper. Og Maren er veldig flink og sjarmerende. Møter forresten stadig på folk på tur med hund som fremstår tydelig inspirert av Maren - de sier «bra!» på akkurat samme vis som henne 😂 Maren er flink🙂burde ikke ha vært konkurranse program🥇alle hundene og eierene var flinke og lært mye av Maren. 0 Siter
frosken Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai morsan skrev (1 time siden): Jeg hadde ingen formening om hvem som burde vinne og jeg synes egentlig at programmet ikke trenger dette konkurranseelementet – det hadde vært fint nok bare å se hvor mye flinkere eierne blir og hvor mye bedre både hunder og eiere får det. Jeg liker veldig godt konseptet. Moro å se, både hundetyper og mennesketyper. Og Maren er veldig flink og sjarmerende. Møter forresten stadig på folk på tur med hund som fremstår tydelig inspirert av Maren - de sier «bra!» på akkurat samme vis som henne 😂 Enkelte dager synes jeg det er altfor mange sånne bra-utbrudd rundt meg - så programmet har tydeligvis impact. 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai morsan skrev (2 timer siden): Jeg hadde ingen formening om hvem som burde vinne og jeg synes egentlig at programmet ikke trenger dette konkurranseelementet – det hadde vært fint nok bare å se hvor mye flinkere eierne blir og hvor mye bedre både hunder og eiere får det. Jeg liker veldig godt konseptet. Moro å se, både hundetyper og mennesketyper. Og Maren er veldig flink og sjarmerende. Møter forresten stadig på folk på tur med hund som fremstår tydelig inspirert av Maren - de sier «bra!» på akkurat samme vis som henne 😂 frosken skrev (1 time siden): Enkelte dager synes jeg det er altfor mange sånne bra-utbrudd rundt meg - så programmet har tydeligvis impact. Altså, jeg holder på med fuglehunder, og jeg kan love dere at det ikke er dette programmet som har inspirert mine "Bra-utbrudd". Det er egentlig hunden som bestemmer det toneleie man skal legge seg i for ros, de viser hva som funker. Når det er sagt, vet jeg ikke om mine "bra" er like Marens. Anonymkode: afd12...6ad 1 Siter
Gjest Sakura Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Jeg som ser på alle sesonger men liker ikke hunder🤗jeg liker dyre programmer fint lære litt om hund. 0 Siter
krøll9 Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai morsan skrev (5 timer siden): Jeg hadde ingen formening om hvem som burde vinne og jeg synes egentlig at programmet ikke trenger dette konkurranseelementet – det hadde vært fint nok bare å se hvor mye flinkere eierne blir og hvor mye bedre både hunder og eiere får det. Jeg liker veldig godt konseptet. Moro å se, både hundetyper og mennesketyper. Og Maren er veldig flink og sjarmerende. Møter forresten stadig på folk på tur med hund som fremstår tydelig inspirert av Maren - de sier «bra!» på akkurat samme vis som henne 😂 Derfor sier jeg "flink" Men Ingenting mot henne altså. Er bare litt allergisk mot alle typer groupies. 1 Siter
morsan Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Altså, jeg synes Maren er kjempeflink og også veldig sjarmerende. Og jeg har ingenting i mot hennes «bra» generelt sett. Og fint at hundefolk tar til seg tips og triks Bare litt artig at mange sier det nøyaktig likt. 0 Siter
Babette Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai morsan skrev (2 minutter siden): Altså, jeg synes Maren er kjempeflink og også veldig sjarmerende. Og jeg har ingenting i mot hennes «bra» generelt sett. Og fint at hundefolk tar til seg tips og triks Bare litt artig at mange sier det nøyaktig likt. Jeg har lagt merke til det samme. Og veldig pussig å høre ( ellers) lavmælte og sindige folk rope "BRA!" på en måte som tydeligvis ikke er like naturlig for alle. 1 Siter
morsan Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Babette skrev (12 minutter siden): Jeg har lagt merke til det samme. Og veldig pussig å høre ( ellers) lavmælte og sindige folk rope "BRA!" på en måte som tydeligvis ikke er like naturlig for alle. Ja, kanskje det virker mer tilgjort når hvermannsen sier det? Men ikke for det – Fra Bølle osv er kanskje mer en oppdragelse av eierne enn av hundene, så kanskje bare fint at også mer lavmælte folk blir mer tydelige overfor hunden? Jeg merker jo selv, at hunden noen ganger får overdrevent mye ros for svært lite, men det funker jo. (I mitt tidligere liv, da uten egen hund, tok jeg meg sågar i å tenke at det var et likhetstrekk mlm hunder og ektemenn i at de trengte overdreven ros for bare å gjøre slike ting som man bør gjøre, men heldigvis er jeg ikke der lenger. ) 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai morsan skrev (1 time siden): Ja, kanskje det virker mer tilgjort når hvermannsen sier det? Men ikke for det – Fra Bølle osv er kanskje mer en oppdragelse av eierne enn av hundene, så kanskje bare fint at også mer lavmælte folk blir mer tydelige overfor hunden? Jeg merker jo selv, at hunden noen ganger får overdrevent mye ros for svært lite, men det funker jo. (I mitt tidligere liv, da uten egen hund, tok jeg meg sågar i å tenke at det var et likhetstrekk mlm hunder og ektemenn i at de trengte overdreven ros for bare å gjøre slike ting som man bør gjøre, men heldigvis er jeg ikke der lenger. ) Hehe, det er ganske kostelig å høre høye mørke menn uttale "bra", "flink" med den dypeste strenge røsten de har, men det funker overhodet ikke som motivasjon/intensjon. 😅 Anonymkode: afd12...6ad 1 Siter
Grendel Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Jeg synes programmet er underholdende og god reklame for å ikke ha hund. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Og så politisk korrekt at det alltid er med et homofilt par i hver sesong.. og en kronisk syk person. Anonymkode: 41b10...842 1 Siter
Gjest Sakura Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai (endret) Grendel skrev (22 minutter siden): Jeg synes programmet er underholdende og god reklame for å ikke ha hund. Ja, det er jeg og enig i🙂kunne kommet et program om katten og deres eier🐱 Endret 31. mai av Sakura 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Og så politisk korrekt at det alltid er med et homofilt par i hver sesong.. og en kronisk syk person. Anonymkode: 41b10...842 Husker ikke andre kronisk syke utenom hun som har ME. Endret 31. mai av Sakura 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Sakura skrev (35 minutter siden): Husker ikke andre kronisk syke utenom hun som har ME. I fjor var det en rullestolbruker med. Han kunne ikke gå. Anonymkode: 41b10...842 0 Siter
morsan Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Grendel skrev (1 time siden): Jeg synes programmet er underholdende og god reklame for å ikke ha hund. Hehe! Skjønner det kan ha den effekten. Vi er iallfall sjeleglad for at vi har den hunden vi har, og ingen av deltakerhundene. 1 Siter
Babette Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai morsan skrev (3 timer siden): Ja, kanskje det virker mer tilgjort når hvermannsen sier det? Men ikke for det – Fra Bølle osv er kanskje mer en oppdragelse av eierne enn av hundene, så kanskje bare fint at også mer lavmælte folk blir mer tydelige overfor hunden? Jeg merker jo selv, at hunden noen ganger får overdrevent mye ros for svært lite, men det funker jo. (I mitt tidligere liv, da uten egen hund, tok jeg meg sågar i å tenke at det var et likhetstrekk mlm hunder og ektemenn i at de trengte overdreven ros for bare å gjøre slike ting som man bør gjøre, men heldigvis er jeg ikke der lenger. ) Jeg har kun tittet innom den nyeste sesongen. Var det nå eller i forrige at en av deltakerne trillet hunden sin i dukkevogn? 0 Siter
morsan Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Babette skrev (1 minutt siden): Jeg har kun tittet innom den nyeste sesongen. Var det nå eller i forrige at en av deltakerne trillet hunden sin i dukkevogn? Ikke denne iallfall. Ellers går jeg i surr mht hvem som var med når 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.