Gjest Sakura Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): I fjor var det en rullestolbruker med. Han kunne ikke gå. Anonymkode: 41b10...842 Husker han🙂 0 Siter
Babette Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai morsan skrev (1 time siden): Ikke denne iallfall. Ellers går jeg i surr mht hvem som var med når Jeg har googlet. Det var i fjor, og de to dachshundene het Bebi og Bo. De fikk mye kjærlighet og lite grensesetting. 1 Siter
Lillemus Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni Babette skrev (8 timer siden): Jeg har kun tittet innom den nyeste sesongen. Var det nå eller i forrige at en av deltakerne trillet hunden sin i dukkevogn? Det var en tidligere sesong ja, jeg tror ikke det var en dukkevogn, men en hundevogn... Ja, det finnes. 2 Siter
påskelilje Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni morsan skrev (11 timer siden): Jeg merker jo selv, at hunden noen ganger får overdrevent mye ros for svært lite, men det funker jo. (I mitt tidligere liv, da uten egen hund, tok jeg meg sågar i å tenke at det var et likhetstrekk mlm hunder og ektemenn i at de trengte overdreven ros for bare å gjøre slike ting som man bør gjøre, men heldigvis er jeg ikke der lenger. ) *humre, humre* 😅😅😅 1 Siter
krøll9 Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Og så politisk korrekt at det alltid er med et homofilt par i hver sesong.. og en kronisk syk person. Anonymkode: 41b10...842 Vet ikke om jeg synes det var så heldig at hun var med. Bra at hun får hjelp, men om det trengs å eksponeres på tv? Kan ikke si annet enn at jeg tenker at hun ikke burde ha ansvar for den hunden med sin tilstand 😔 Blir jeg deprimert igjen må jeg avtale hjelp med min hund. Ikke sikkert jeg burde anskaffet den heller, men så er jeg tross alt frisk mesteparten av tida. ME er dessverre kronisk. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.