Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sakura
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I fjor var det en rullestolbruker med. Han kunne ikke gå.

Anonymkode: 41b10...842

Husker han🙂

Videoannonse
Annonse
Babette
Skrevet
morsan skrev (1 time siden):

Ikke denne iallfall. Ellers går jeg i surr mht hvem som var med når 

Jeg har googlet. Det var i fjor, og de to dachshundene het Bebi og Bo. De fikk mye kjærlighet og lite grensesetting.

Lillemus
Skrevet
Babette skrev (8 timer siden):

Jeg har kun tittet innom den nyeste sesongen. Var det nå eller i forrige at en av deltakerne trillet hunden sin i dukkevogn? 

Det var en tidligere sesong ja, jeg tror ikke det var en dukkevogn, men en hundevogn... Ja, det finnes. 

påskelilje
Skrevet
morsan skrev (11 timer siden):

Jeg merker jo selv, at hunden noen ganger får overdrevent mye ros for svært lite, men det funker jo. :) (I mitt tidligere liv, da uten egen hund, tok jeg meg sågar i å tenke at det var et likhetstrekk mlm hunder og ektemenn i at de trengte overdreven ros for bare å gjøre slike ting som man bør gjøre, men heldigvis er jeg ikke der lenger. ;) )

*humre, humre* 😅😅😅

krøll9
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Og så politisk korrekt at det alltid er med et homofilt par i hver sesong.. og en kronisk syk person. 

Anonymkode: 41b10...842

Vet ikke om jeg synes det var så heldig at hun var med. Bra at hun får hjelp, men om det trengs å eksponeres på tv? Kan ikke si annet enn at jeg tenker at hun ikke burde ha ansvar for den hunden med sin tilstand 😔 Blir jeg deprimert igjen må jeg avtale hjelp med min hund. Ikke sikkert jeg burde anskaffet den heller, men så er jeg tross alt frisk mesteparten av tida. ME er dessverre kronisk. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...