Gå til innhold

Er dette vanlig?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har gått til private psykologer og psykiatere. Aldri opplevd det der, men unntak av en setning og to som bare har vært fint mtp trygging/relasjon. På sengepost har jeg opplevd at miljøpersonalet har brukt tid på å fortelle om seg selv og sitt.

Anonymkode: c7bac...578

Ok. Ja opplevde det når jeg var innlagt og og fikk veldig god kontakt med hun som var kontakten min noen ganger, vi brevvekslet. Hun og var en mors figur for meg. 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og heller ikke opplevd det hos psykiatere på DPS.

Mener jo at det er ok å si litt om seg selv, kan bli litt mye kanskje når det nesten blir bare hjelperen som snakker om seg selv. De får tross alt betalt for det, men er de med meg på fritiden er det jo helt ok. En sykepleier på dps besøkte meg og jeg besøkte henne, vi gikk på konsert sammen og. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Ok. Ja opplevde det når jeg var innlagt og og fikk veldig god kontakt med hun som var kontakten min noen ganger, vi brevvekslet. Hun og var en mors figur for meg. 

Brevvekslet etter utskrivelse? Det er vel ikke "lov"? Er det lenge siden?

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja over en lengre periode, vet ikke om det er lov. Ja jeg var mye yngre da så det er lenge siden. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Siste gang jeg var innlagt hadde hun flyttet til avdelingen ved siden av og jeg så henne ikke, hun var pensjonist men jobbet litt fordi. Det var i 2014 og jeg fikk en annen kontakt, grei hun da men det ble jo ikke det samme for hun fokuserte bare på meg. Har fått hilsninger fra henne fra vennene mine og hun sier alltid jeg var så god og snill, godt å høre det da. 

Endret av stjernestøv
Skrevet

Ja det er veldig vanlig.

Anonymkode: 694a4...429

Skrevet

Men alt i alt tror jeg jeg har vært heldig med de jeg har truffet på og er takknemlig for det selv om det kanskje er uetisk. Alle har jo støttet meg og ser på dem som hjelpere på min vei, og når min mor døde fikk jeg klem og blomster av sykepleieren så hun viste at hun brydde seg. Sånn er ikke fact, de kondolerte jo da og fikk et dikt på telefonen av min gamle sykepleier. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja det er veldig vanlig.

Anonymkode: 694a4...429

Takk og lov for det, begynte å lure på om det var uvanlig :) 

Skrevet

Har opplevd det et par ganger. Hvor vanlig det er vet jeg ikke. 

Skrevet
Glitter skrev (5 minutter siden):

Har opplevd det et par ganger. Hvor vanlig det er vet jeg ikke. 

Det er nå bra det da, det er kanskje vanlig for vi er jo bare mennesker alle sammen. 

Skrevet
stjernestøv skrev (13 minutter siden):

Det er nå bra det da, det er kanskje vanlig for vi er jo bare mennesker alle sammen. 

Joda, men greit å ikke bli for knyttet til dem. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...