Gå til innhold

Hvordan vil du ha din hamburger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser mange varianter og lurer på hvilken som er best? 

Anonymkode: 2a076...c34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil iallfall ha den gjennomstekt, hvilket har blitt viktig å understreke på restauranter. Pussig at det har blitt så vanlig med rosa burger. Burger er ikke biff! Hashtag-e-coli 

AnonymBruker
Skrevet

dobbel smashburger med cheddarost og sylteagurk, og IKKE brioche brød :D God dressing er viktig :) 

Anonymkode: d5da2...30a

Skrevet

Må være gjennomsteikt eller så er jeg ikke så nøye godt med salt og ost. 

Skrevet
morsan skrev (23 minutter siden):

Jeg vil iallfall ha den gjennomstekt, hvilket har blitt viktig å understreke på restauranter. Pussig at det har blitt så vanlig med rosa burger. Burger er ikke biff! Hashtag-e-coli 

Enig det sier jeg alltid på restauranter🙂jeg spiser ikke rosa burger eller rosa kjøtt. 

AnonymBruker
Skrevet
morsan skrev (51 minutter siden):

Jeg skrev feil i innlegget mitt. Jeg mente toppingen på hamburger. Jeg ser det er så mye forskjellig topping.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg "må" ha sylteargurk på vanlig burger. Ellers liker jeg godt burger med blåmuggost og sånt. 

Anonymkode: 81fd1...c1d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg skrev feil i innlegget mitt. Jeg mente toppingen på hamburger. Jeg ser det er så mye forskjellig topping.

Nugatti med en skive sitron oppå

Anonymkode: eba89...91e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...