AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Worrisome_plenty skrev (4 timer siden): En big Mac eller wopper duger fint. Eller en vanlig gatekjøkken burger med alt på. smakt max burger sine ? Anonymkode: d5da2...30a 0 Siter
påskelilje Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Uten sylteagurk! Det er det viktigste. Ellers er jeg glad i ost, syltet rødløk, litt dressing, mye sennep, evt litt ketchup. Bacon er jo og godt. 0 Siter
Babette Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Jeg liker best vegetarburger. Hvis den er av kjøtt, må den være tynn. Når det gjelder tilbehør, er jeg glad i salatblad, rød løk, tomat, cheddar, sylteagurk og dressing. Og grovt burgerbrød. Pommes frites spiser jeg aldri til, det blir for tungt. Gugga som McDonalds bruker på burgerne er veldig god. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg ser mange varianter og lurer på hvilken som er best? Anonymkode: 2a076...c34 Gratulerer. Denne tomme tråden har rekordmange svar på kort tid. Sier litt om dol Anonymkode: e6781...a68 0 Siter
morsan Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Jøje meg, så mange som ikke liker sylteagurk! Det som er sååå godt ☺️😁 (selv betakker jeg meg for vanlig agurk!) 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): smakt max burger sine ? Anonymkode: d5da2...30a Nei, er de gode? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Gratulerer. Denne tomme tråden har rekordmange svar på kort tid. Sier litt om dol Anonymkode: e6781...a68 Ingen tvinger deg til å være på dol da. Anonymkode: eba89...91e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.