AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Jeg har brukt mye krefter tidligere på å tenke på hva psykologen tenker om meg og opptre slik jeg tenker hen forventer. Nå skal jeg snu fokus å endre tankegang. Hen bryr seg ikke, dette er kun en jobb for hen. Jeg er kun en liten maur på en lang pasientliste og hen bruker ikke noe tid på å tenke på meg og min situasjon mellom timene. Andre som strevd før og gjort en endring i tankesettet? Anonymkode: bdc1b...2b7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Ja, herregud, det er bare jobb for dem. Min skal liksom skape allianse ved å si sånn som jeg er her sammen med deg, jeg deler børen du bærer. Bare tull, de er empatiske og forståelsesfulle når vi er der, og så tenker de ikke på oss før neste time. Så bare vis hele deg du, du er jo der for din egen skyld! Anonymkode: 3aba6...ed8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, herregud, det er bare jobb for dem. Min skal liksom skape allianse ved å si sånn som jeg er her sammen med deg, jeg deler børen du bærer. Bare tull, de er empatiske og forståelsesfulle når vi er der, og så tenker de ikke på oss før neste time. Så bare vis hele deg du, du er jo der for din egen skyld! Anonymkode: 3aba6...ed8 Jeg er der for meg ! Allianse! Jeg hadde blitt forbanna! Anonymkode: bdc1b...2b7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har brukt mye krefter tidligere på å tenke på hva psykologen tenker om meg og opptre slik jeg tenker hen forventer. Nå skal jeg snu fokus å endre tankegang. Hen bryr seg ikke, dette er kun en jobb for hen. Jeg er kun en liten maur på en lang pasientliste og hen bruker ikke noe tid på å tenke på meg og min situasjon mellom timene. Andre som strevd før og gjort en endring i tankesettet? Anonymkode: bdc1b...2b7 Det høres ikke ut som du mener det, du høres trassig og passiv-agressiv ut, og under der er du antakelig ganske lei deg. Anonymkode: 59838...609 0 Siter
psykedeliker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har brukt mye krefter tidligere på å tenke på hva psykologen tenker om meg og opptre slik jeg tenker hen forventer. Hvem har lært deg at det er slik det fungerer? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni psykedeliker skrev (10 minutter siden): Hvem har lært deg at det er slik det fungerer? Jeg har alltid vært flink pike. Anonymkode: bdc1b...2b7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det høres ikke ut som du mener det, du høres trassig og passiv-agressiv ut, og under der er du antakelig ganske lei deg. Anonymkode: 59838...609 Ja. Jeg er lei meg, stressa og overveldet. Anonymkode: bdc1b...2b7 0 Siter
psykedeliker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har alltid vært flink pike. Hvem har du lært det av? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni psykedeliker skrev (1 time siden): Hvem har du lært det av? Jeg vet, kanskje mine foreldre. Jeg fikk en god oppdragelse. Anonymkode: bdc1b...2b7 0 Siter
nachnoo Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Det finnes unntak, men sgs alle behandlere bryr seg om pasientene og tenker på dem også mellom timene. Men de bryr seg på en annen måte enn mor og far og bestevenner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni nachnoo skrev (29 minutter siden): Det finnes unntak, men sgs alle behandlere bryr seg om pasientene og tenker på dem også mellom timene. Men de bryr seg på en annen måte enn mor og far og bestevenner. Kan du hjelpe meg å finne en ny tilnærming til terapeuten? Kan det være mer konstruktivt for meg å "minske" menneskelighet og mer se på han som et hjelpemiddel, en slags robot uten følelser? Anonymkode: bdc1b...2b7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kan du hjelpe meg å finne en ny tilnærming til terapeuten? Kan det være mer konstruktivt for meg å "minske" menneskelighet og mer se på han som et hjelpemiddel, en slags robot uten følelser? Anonymkode: bdc1b...2b7 Hvor kommer alle disse følelsene fra? For meg er terapi et samarbeidsprosjekt hvor vi har en felles agenda og jobbet mot et mål. Anonymkode: 3aba6...ed8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvor kommer alle disse følelsene fra? For meg er terapi et samarbeidsprosjekt hvor vi har en felles agenda og jobbet mot et mål. Anonymkode: 3aba6...ed8 Det kan jeg ikke svare på, men jeg tror jeg er relasjonsskadet. Og jeg unnvikende pf (og depresjon). Anonymkode: bdc1b...2b7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det kan jeg ikke svare på, men jeg tror jeg er relasjonsskadet. Og jeg unnvikende pf (og depresjon). Anonymkode: bdc1b...2b7 Så bra at du får hjelp så går det sikkert bedre etter hvert ❤ Anonymkode: 3aba6...ed8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så bra at du får hjelp så går det sikkert bedre etter hvert ❤ Anonymkode: 3aba6...ed8 Takk! Det er veldig strevsomt å ha alle disse tankene🙄 Anonymkode: bdc1b...2b7 0 Siter
Musikk Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni (endret) AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har brukt mye krefter tidligere på å tenke på hva psykologen tenker om meg og opptre slik jeg tenker hen forventer. Nå skal jeg snu fokus å endre tankegang. Hen bryr seg ikke, dette er kun en jobb for hen. Jeg er kun en liten maur på en lang pasientliste og hen bruker ikke noe tid på å tenke på meg og min situasjon mellom timene. Andre som strevd før og gjort en endring i tankesettet? Anonymkode: bdc1b...2b7 Du er lik meg jeg og kan tenke som deg sikkert OCD tanker som kommer jeg har alltid vært flink pike. Jeg går ikke til psykolog. Endret 5. juni av Musikk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Jeg ser på psykologen som en trygg figur jeg kan øve på i forhold til å ta opp ting og prate om ting. Rammene i terapirommet er klare, jeg vet i teorien hvordan psykologen skal møte meg og det gir meg mulighet til å gå ut av min komfortsone (noe som er vanskelig og vondt). Du trenger ikke tenke på psykologen som en robot eller din beste venn. Det er en helt spesiell relasjon som i en periode skal hjelpe deg. Hvorfor ikke ta opp disse tankene dine med psykologen? Jeg vil tro det er nyttig og hjelpsomt i forhold til både unnvikende pf og relasjonsskader. Anonymkode: b414d...81d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni nachnoo skrev (4 timer siden): Det finnes unntak, men sgs alle behandlere bryr seg om pasientene og tenker på dem også mellom timene. Men de bryr seg på en annen måte enn mor og far og bestevenner. Men de er vant med at pasienter strever i relasjon til dem bla med utrygghet. Det er mer vanlig enn uvanlig? Anonymkode: bdc1b...2b7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ser på psykologen som en trygg figur jeg kan øve på i forhold til å ta opp ting og prate om ting. Rammene i terapirommet er klare, jeg vet i teorien hvordan psykologen skal møte meg og det gir meg mulighet til å gå ut av min komfortsone (noe som er vanskelig og vondt). Du trenger ikke tenke på psykologen som en robot eller din beste venn. Det er en helt spesiell relasjon som i en periode skal hjelpe deg. Hvorfor ikke ta opp disse tankene dine med psykologen? Jeg vil tro det er nyttig og hjelpsomt i forhold til både unnvikende pf og relasjonsskader. Anonymkode: b414d...81d Jeg skal ta tankene opp. Typisk er at jeg blir redd terapeuten. Eller idealiserer den. Anonymkode: bdc1b...2b7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg ser på psykologen som en trygg figur jeg kan øve på i forhold til å ta opp ting og prate om ting. Rammene i terapirommet er klare, jeg vet i teorien hvordan psykologen skal møte meg og det gir meg mulighet til å gå ut av min komfortsone (noe som er vanskelig og vondt). Du trenger ikke tenke på psykologen som en robot eller din beste venn. Det er en helt spesiell relasjon som i en periode skal hjelpe deg. Hvorfor ikke ta opp disse tankene dine med psykologen? Jeg vil tro det er nyttig og hjelpsomt i forhold til både unnvikende pf og relasjonsskader. Anonymkode: b414d...81d Jeg vil gjerne gjøre samme erfaring som deg i terapirommet. Blir du trygg rimelig kjapt? Anonymkode: bdc1b...2b7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.