Gå til innhold

Jeg blir utstøtt og skaper rar stemning hvis jeg er meg selv

Anbefalte innlegg

psykedeliker
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er det.

Det må du gjerne tro, men juristene sier noe annet.

Uansett kan man ikke regne med å gå gjennom livet uten at noen vil mislike en på ett eller annet tidspunkt, med eller uten gyldig grunn.

Endret av psykedeliker
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
26 minutes ago, psykedeliker said:

Det må du gjerne tro, men juristene sier noe annet.

Uansett kan man ikke regne med å gå gjennom livet uten at noen vil mislike en på ett eller annet tidspunkt, med eller uten gyldig grunn.

Juridikken er nå en ting. Jeg vil ikke ha en jobb hvor jeg er konstant mislikt fordi jeg er innadvendt.

Anonymkode: 13529...173

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg vil ikke ha en jobb hvor jeg er konstant mislikt fordi jeg er innadvendt.

Vil du ikke kreve dine juridiske rettigheter, må du velge arbeidsplass deretter.

Skrevet
psykedeliker skrev (14 minutter siden):

Vil du ikke kreve dine juridiske rettigheter, må du velge arbeidsplass deretter.

Har du norges lover? Jeg kjøpte den boken for mange år siden og det var til nytte. 

Skrevet
37 minutes ago, psykedeliker said:

Ikke alle orker kverulere som deg.

Anonymkode: 13529...173

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ikke alle orker kverulere som deg.

Å kreve sin rett har ingenting med kverulering å gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...