Gå til innhold

Fra visjon norge.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Skal vi ikke gjøre det av hjertet for mennesker? Nei den troen forstår jeg meg ikke på. 

Kan være et bilde av tekst som sier 'Alt du gjor- gjor det av hjertet, for Herren, ikke for mennesker. Kolosserne 3:28 + ー'

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AI:

Dette er et kjent bibelvers som handler om motivasjon, ærlighet og arbeidsmoral.
Bildet siterer Kolosserne kapittel 3, men versnummeret på bildet (3:28) inneholder en liten trykkfeil – det korrekte verset i Bibelen er Kolosserne 3:23.
Hva betyr teksten?
Kort forklart betyr verset at uansett hva du jobber med eller gjør i hverdagen, så skal du gjøre det med ekte engasjement og gjøre ditt beste.
Her er de viktigste poengene i budskapet:
  • "Gjør det av hjertet": Dette betyr å legge sjelen sin i arbeidet. Du skal ikke være lat eller gjøre en halvhjertet jobb, men handle med oppriktig lyst og engasjement.
  • "For Herren, ikke for mennesker": Dette handler om hvem du prøver å glede. Hvis du bare jobber hardt når sjefen ser på, eller bare gjør gode ting for å få skryt av andre, er motivasjonen feil. Budskapet er at du skal gjøre det rette fordi det er rett, som om Gud selv er den du gjør oppgaven for.
  • Indre motivasjon: Verset oppfordrer til å flytte fokuset bort fra menneskelig anerkjennelse, status og applaus. Den sanne verdien ligger i å gjøre en god og ærlig innsats for noe som er større enn en selv.

Anonymkode: c386a...d23

AnonymBruker
Skrevet
8 minutes ago, stjernestøv said:

Skal vi ikke gjøre det av hjertet for mennesker? Nei den troen forstår jeg meg ikke på. 

Kan være et bilde av tekst som sier 'Alt du gjor- gjor det av hjertet, for Herren, ikke for mennesker. Kolosserne 3:28 + ー'

Visjon Norge er bare opptatt å grafse til seg penger.

Anonymkode: ee160...435

AnonymBruker
Skrevet

Et galehus.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):
AI:

Dette er et kjent bibelvers som handler om motivasjon, ærlighet og arbeidsmoral.
Bildet siterer Kolosserne kapittel 3, men versnummeret på bildet (3:28) inneholder en liten trykkfeil – det korrekte verset i Bibelen er Kolosserne 3:23.

Hva betyr teksten?
Kort forklart betyr verset at uansett hva du jobber med eller gjør i hverdagen, så skal du gjøre det med ekte engasjement og gjøre ditt beste.
Her er de viktigste poengene i budskapet:
  • "Gjør det av hjertet": Dette betyr å legge sjelen sin i arbeidet. Du skal ikke være lat eller gjøre en halvhjertet jobb, men handle med oppriktig lyst og engasjement.
  • "For Herren, ikke for mennesker": Dette handler om hvem du prøver å glede. Hvis du bare jobber hardt når sjefen ser på, eller bare gjør gode ting for å få skryt av andre, er motivasjonen feil. Budskapet er at du skal gjøre det rette fordi det er rett, som om Gud selv er den du gjør oppgaven for.
  • Indre motivasjon: Verset oppfordrer til å flytte fokuset bort fra menneskelig anerkjennelse, status og applaus. Den sanne verdien ligger i å gjøre en god og ærlig innsats for noe som er større enn en selv.

Anonymkode: c386a...d23

Det er jeg mer enig i ja, vi skal til og med gjøre godt av hjertet når ingen ser. Vi trenger ikke annerkjennelse fra noen. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Visjon Norge er bare opptatt å grafse til seg penger.

Uff ja han der, alle går rett til Helvete om de ikke gir. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Et galehus.

Klarer ikke se på det der, blir jo gal av å se på. 

Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (1 time siden):

Nei, dette gjør vi for mennesker og oss selv. 

Endret av Musikk
Skrevet
stjernestøv skrev (57 minutter siden):

Uff ja han der, alle går rett til Helvete om de ikke gir. 

Ja, liker ikke Jan så godt en snodig type. 

Skrevet
Musikk skrev (1 minutt siden):

Ja, liker ikke Jan så godt en snodig type. 

Ja tenk han satt jeg å så på for lenge siden. 

Skrevet
stjernestøv skrev (57 minutter siden):

Klarer ikke se på det der, blir jo gal av å se på. 

Jeg trodde dette var orgasmer først😄helt gale hus. 

Skrevet
Just now, Musikk said:

Høres ut som kollektiv orgasme.

Anonymkode: cfea9...a23

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Høres ut som kollektiv orgasme.

Anonymkode: cfea9...a23

😂

Skrevet
Musikk skrev (3 minutter siden):

Uff ja det var galehus, ikke akkurat noe å se og høre på. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...