Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Hva skal dere bruke helgen til og har dere fint vær? 
Her blir det tv (hører gjerne tips på noe Åse) og har ikke noe fint vær. Ser litt bedre ut i morgen så kanskje sitte litt ute om det skjer ☀️

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet

Skal nok sikkert stresse meg selv opp av ulike ting så det blir en heftig helg. 

Skrevet

Jeg har ingen planer i helgen, som er min favoritt. Jeg elsker helger uten planer.

På søndag skal mannen min lage en ordentlig Pasta Bolognese og vi skal se en film sammen som vi begge har gledet oss til. Jeg skal også trene på formiddagen.

I morgen skal jeg bare slappe av, antagelig en del gaming.

Skrevet
Blondi skrev (16 minutter siden):

Hei! 

Hva skal dere bruke helgen til og har dere fint vær? 
Her blir det tv (hører gjerne tips på noe Åse) og har ikke noe fint vær. Ser litt bedre ut i morgen så kanskje sitte litt ute om det skjer ☀️

Akkurat nå har vi regn, torden og lyn her. Det skal regne i hele natt, men bli bedre i helgen heldigvis. Jeg har noen vedkubber jeg skal klyve ferdig, men det er alt av planer. Jeg elsker også å ha helger uten faste planer! :D 

Skrevet

Jeg skal bake kinder bueno sjokoladekake, se film og ellers bare bruke tiden til å slappe av.

Skrevet
stjernestøv skrev (17 minutter siden):

Skal nok sikkert stresse meg selv opp av ulike ting så det blir en heftig helg. 

Håper det går bedre enn du tenker! 

Skrevet

Ang tips til noe å se - jeg kan tipse deg, men det kommer an på hva du allerede har sett og hva du liker/ikke liker.

Skrevet
Vhanja skrev (9 minutter siden):

Jeg har ingen planer i helgen, som er min favoritt. Jeg elsker helger uten planer.

På søndag skal mannen min lage en ordentlig Pasta Bolognese og vi skal se en film sammen som vi begge har gledet oss til. Jeg skal også trene på formiddagen.

I morgen skal jeg bare slappe av, antagelig en del gaming.

Hørtes ut som en perfekt helg! 

Skrevet
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Ang tips til noe å se - jeg kan tipse deg, men det kommer an på hva du allerede har sett og hva du liker/ikke liker.

Liker alt mulig. Har jo sett en del, men blir glad om du sier noen tips så kan jeg se om jeg har sett det. 

Skrevet
Blondi skrev (3 minutter siden):

Håper det går bedre enn du tenker! 

Ja vi får bare se :) 

Skrevet
Lillemus skrev (6 minutter siden):

Akkurat nå har vi regn, torden og lyn her. Det skal regne i hele natt, men bli bedre i helgen heldigvis. Jeg har noen vedkubber jeg skal klyve ferdig, men det er alt av planer. Jeg elsker også å ha helger uten faste planer! :D 

Håper været kommer seg der. Deilig med en sånn helg. 

Skrevet
Blondi skrev (1 minutt siden):

Liker alt mulig. Har jo sett en del, men blir glad om du sier noen tips så kan jeg se om jeg har sett det. 

"Alt mulig" er litt vagt. Er det noen genre du liker spesielt? Hvilke kanaler har du?

Skrevet
Sjø skrev (7 minutter siden):

Jeg skal bake kinder bueno sjokoladekake, se film og ellers bare bruke tiden til å slappe av.

Hørtes godt ut. Hørtes ut som en fin helg. 

Skrevet
Vhanja skrev (Akkurat nå):

"Alt mulig" er litt vagt. Er det noen genre du liker spesielt? Hvilke kanaler har du?

Har Netflix, hbo max og tv 2 play. 
Skjønner det. Liker mange sjangre kan like krim, komedie, drama f.eks

Skrevet
Blondi skrev (2 minutter siden):

Har Netflix, hbo max og tv 2 play. 
Skjønner det. Liker mange sjangre kan like krim, komedie, drama f.eks

Ok,, et par tips fra meg utfra hva du skriver:

From ser ut til å være på TV2 Play. Jeg elsker plottet og hovedhistorien. Litt mye drama og de drar ut episodene for mye etter min mening. Men hovedhistorien er så interessant at jeg følger den likevel.

Nå husker jeg dessverre ikke hva som er på HBO Max lenger, men hvis du ikke har sett Handmaid's Tale så anbefaler jeg det sterkt. Og har du sett det, så anbefaler jeg den nye oppfølgerserien The Testaments like sterkt.

Du sier du har Netflix. Hvis du ikke har sett Breaking Bad så er helgen din satt. Og vel så det. Det er en av de beste serier jeg har sett noensinne. Med oppfølgeren Better Call Saul. Og med ny serie av samme writers - Pluribus. Alt er råbra.

Utenom det har NRK mange gode gratis dokumentarer for alle. F.eks "Mammabloggeren fra helvete" og "Flukten fra Nord-Korea". (Og mange andre).

Skrevet

Jeg har fått 1,5 timer utgang så jeg skal på besøk til en venn. Ellers veldig lite. Se på serie og surfe på nett. Kanskje jeg får meg en kjøretur i løpet av helgen. :)

Skrevet
Vhanja skrev (8 minutter siden):

Ok,, et par tips fra meg utfra hva du skriver:

From ser ut til å være på TV2 Play. Jeg elsker plottet og hovedhistorien. Litt mye drama og de drar ut episodene for mye etter min mening. Men hovedhistorien er så interessant at jeg følger den likevel.

Nå husker jeg dessverre ikke hva som er på HBO Max lenger, men hvis du ikke har sett Handmaid's Tale så anbefaler jeg det sterkt. Og har du sett det, så anbefaler jeg den nye oppfølgerserien The Testaments like sterkt.

Du sier du har Netflix. Hvis du ikke har sett Breaking Bad så er helgen din satt. Og vel så det. Det er en av de beste serier jeg har sett noensinne. Med oppfølgeren Better Call Saul. Og med ny serie av samme writers - Pluribus. Alt er råbra.

Utenom det har NRK mange gode gratis dokumentarer for alle. F.eks "Mammabloggeren fra helvete" og "Flukten fra Nord-Korea". (Og mange andre).

Har sett Handsmaids Tail og det var eneste av de du skrev. Så da har jeg mye jeg kan se. Tusen takk for tipsene dine. Da er de skrevet ned her. 

Skrevet
Glitter skrev (6 minutter siden):

Jeg har fått 1,5 timer utgang så jeg skal på besøk til en venn. Ellers veldig lite. Se på serie og surfe på nett. Kanskje jeg får meg en kjøretur i løpet av helgen. :)

Så koselig å besøke enig kanskje kjøre tur 😊

Skrevet

Jeg skal treffe en venninne i morgen, vi skal gå på kafé og skravle, sikkert gå en tur også. 

På søndag skal jeg treffe en annen venninne som jeg ikke har sett på et år. Skal drive litt med angsteksponering og ta t-banen for å treffe henne. 

Sjelden jeg planlegger to sånne dager etter hverandre så er litt spent på hvordan det går. Går bra hvis jeg får sove. Hatt en rolig dag i dag for å spare krefter. Gleder meg til å treffe dem 🙂

Skrevet
Blondi skrev (1 minutt siden):

Har sett Handsmaids Tail og det var eneste av de du skrev. Så da har jeg mye jeg kan se. Tusen takk for tipsene dine. Da er de skrevet ned her. 

Da anbefaler jeg deg å starte med oppfølgeren The Testaments. Jeg elsker den. :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...